Skocz do zawartości

Jak ktos o GT'eku pisze, to my poczytac lubimy...


eddie_gt4

Rekomendowane odpowiedzi

zgodnie z wczesniejsza obietnica (i jako ze nie jestem skapym czlowiekiem :mrgreen: ), zamieszczam skany posiadanych artykulow o GT'eku...

 

 

Formula fun (AutoSwiat, niestety nie powiem, jaki Nr. :roll: )

 

65915173ge9.jpg

 

44592860ly3.jpg

 

52371840sx8.jpg

 

82040172ui5.jpg

 

95543715xj5.jpg

 

kilka uwag:

- silnik turbo Integry, wtf? :shock:

- ten fragment o malym czlowieczku jest niesamowity :lol:

- co w tym zestawieniu robi Seicento :?: ktos mial dobre poczucie humoru... :mrgreen:

 

 

Co tam fruwanie (AutoSwiat, Nr. 19/1998)

 

40415733we2.jpg

 

27043637zb4.jpg

 

56369025px4.jpg

 

72681633xx1.jpg

 

kilka uwag:

- co robia cyfry 555 na tablicach EVO :?: :lol:

- 5,7s do 100km/h w przypadku seryjnego GT'eka - jak im sie to udalo? :shock:

- GT hamuje lepiej od EVO5? :shock:

- ten fragment o Schwarzeneggerowskim Terminatorze i widoku Porsche w lusterku wstecznym EVO takze jest superowy :mrgreen:

 

 

Jest dobrze (MotoMagazyn, Nr. 9/1999)

 

84029150vt7.jpg

 

46130203mg4.jpg

 

21109057ab1.jpg

 

kilka uwag:

- moc maksymalna jest oczywiscie osiagana nie przy 4000rpm, tylko przy 5600

- tylne hamulce takze sa wentylowane

- co robi S3 obok GT'eka i EVO5 :?: :lol:

 

 

Dogonic "Holka" (MotoMagazyn, Nr. 9/1999)

 

45604301ug0.jpg

 

90974323zs0.jpg

 

93507571jh2.jpg

 

88704111zr6.jpg

 

33470492il3.jpg

 

kilka uwag:

- B.R.T. to takie szwajcarskie 4***** - obsluguje i jasna, i ciemna strone Mocy :mrgreen:

- kiedy patrze na ten body kit na 28 str., to nie wiem, czy mam smiac sie, czy plakac... :roll:

 

enjoy! :grin:

 

 

p.s. nie bede ukrywal, ze te artykuly w jakims stopniu przyczynily sie do tego, ze dzis mam GT'eka :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. nie bede ukrywal, ze te artykuly w jakims stopniu przyczynily sie do tego, ze dzis mam GT'eka :razz:

 

Pamiętam dobrze te artykuły :-) W MotoMagazynie był jeszcze artykuł porównujący wówczas debiutującego bugeye'a i GT'00. Dorwę jakiś skaner i wrzucę.

 

[ Dodano: Nie Sty 13, 2008 1:08 pm ]

- co w tym zestawieniu robi Seicento :?: ktos mial dobre poczucie humoru... :mrgreen:

 

Formula FUN bez względu na koszty. Taki Sporting też potrafi dostarczyć wiele frajdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten brak bardzo czesto wypominaja, jako wade - nie tylko w testach, ale i uzytkownicy innych samochodow =)

 

W sumie nie wiem czemu, ja bym tam nie chcial. Dzis z chrzesniakiem wracalem z Rakietowej i zawracalem na legnickiej. Jakos tak sie zdarzylo, ze 2 auta przede mna byla buma trojka, ktora efektownie zawrocila zarzucajac tylem. Myslalem, ze gosc sie popisywal, wiec zdziwilem sie, ze i mnie zaczyna bokiem ustawiac (niespodziewanie slisko) =) Z zewnatrz tego nie widzialem, ale chrzesniak twierdzi, ze nas lepiej ponioslo i ladniej wyprowadzilem :mrgreen:

 

Z ESP byloby po prostu nudno :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. nie bede ukrywal, ze te artykuly w jakims stopniu przyczynily sie do tego, ze dzis mam GT'eka :razz:

 

Pamiętam dobrze te artykuły :-) W MotoMagazynie był jeszcze artykuł porównujący wówczas debiutującego bugeye'a i GT'00. Dorwę jakiś skaner i wrzucę (...)

chyba czytalem ten artykul, tyle ze "nie na papierze", a w i-necie... i wniosek byl taki, ze WRX " to juz nie to samo" co GT - zbyt cywilizowany i, jak u nas sie mawia, zbyt "zalizany" :razz:

 

dzięki Ci Eddie za ten post :!: :mrgreen:

e tam, nie ma za co... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4 o Panie, pamietam te artykuly, jak je czytam to prawie z pamieci da sie wyrecytowac kolejne zdania :cool:

 

 

mam nadzieje ze kolekcja bedzie rosla :!:

 

co w tym zestawieniu robi Seicento ktos mial dobre poczucie humoru...

 

daje duzo zabawy a i szybkie calkiem jest :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MotoMagazynie był jeszcze artykuł porównujący wówczas debiutującego bugeye'a i GT'00.

Podobny artykuł był też w jednym ze starszych WRC. Pamiętam, że bugeye był tam..wiśniowy (a jakże!) z soczewkami, a testował chyba P. Przybylski. Mam ten numer w starym mieszkaniu, więc jak mnie ktoś nie wyprzedzi, to też wkleję za kilka dni.

 

PS. W WRC jest jeszcze jeden test srebrnego GT'ka, który później dość długo sprzedawał się na łamach tego czasopisma a sprzedającym był niejaki "pelikan". Hmmm...Kashmerowe auto? Też wkleję na dniach.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był gdzieś jeszcze artykuł o hołkowej type r a na następnych stronach opis wersji japońskich. Miałem to kiedyś ale sie... więc jakby ktoś miał też warto poczytać.

A w auto świecie był artykuł o 3 imprezach gl, gt i WRC też ciekawy tylko czy ktoś to jeszcze ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS. W WRC jest jeszcze jeden test srebrnego GT'ka, który później dość długo sprzedawał się na łamach tego czasopisma a sprzedającym był niejaki "pelikan". Hmmm...Kashmerowe auto? Też wkleję na dniach.

 

pzdr

Seb@

 

Aukt od Pelikana kupił SWRT555, teraz dalej jest w forumowych rękach.

Kashmere jak śmiga? :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS. W WRC jest jeszcze jeden test srebrnego GT'ka, który później dość długo sprzedawał się na łamach tego czasopisma a sprzedającym był niejaki "pelikan". Hmmm...Kashmerowe auto? Też wkleję na dniach.

 

pzdr

Seb@

 

Aukt od Pelikana kupił SWRT555, teraz dalej jest w forumowych rękach.

Kashmere jak śmiga? :razz:

 

wbrew gadaniu wielu ludzi wszystko ok. Ja sie nie przestraszyłem i nie żałuje tego. Przez rok jeszcze mi sie nic sie nie popsuło, SWRT555 także nie miał z nim problemów. Teraz ten Gt wygląda zupełnie inaczej (nowy lakier, wlot,spoiler,felgi) doszło sporo upgrade'ow, jest ok i bedzie jeszcze lepiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MotoMagazynie był jeszcze artykuł porównujący wówczas debiutującego bugeye'a i GT'00.

Podobny artykuł był też w jednym ze starszych WRC. Pamiętam, że bugeye był tam..wiśniowy (a jakże!) z soczewkami, a testował chyba P. Przybylski. Mam ten numer w starym mieszkaniu, więc jak mnie ktoś nie wyprzedzi, to też wkleję za kilka dni.

 

pzdr

Seb@

 

poprawka: Bartek Baniowski

WRC nr1 (15 luty 2002)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- 5,7s do 100km/h w przypadku seryjnego GT'eka - jak im sie to udalo?

 

to zobacz to:

 

On 4th Feb. 98, Autocar tested a 1998 specification five door hatchback. A top speed of 143 mph was recorded, with the 0-60 mph time being dispensed with in only 5.5 seconds, and 0-100 mph in 15.8. The standing 1/4 mile was completed in 14.2 seconds at 97 mph. The 30-70 mph increment was achieved in 5.6 seconds (a whole 1 second faster than a manual Porsche Boxster!)

 

However, the most remarkable tests were carried out on a standard 4 door saloons during November 1997. Firstly Top Gear magazine covered the 0-60 mph sprint in only 5.2 seconds! Then Performance Car (sadly no longer with us), as part of their 0-60 challenge timed the Impreza at a mind blowing 5.03 seconds for the 0-60 sprint, with the 1/4 mile being covered in 13.72 seconds at 100.6 mph. It should be noted though, that the Performance Car tests were carried out at Santa Pod drag strip (quality grippy tarmac), with only the driver, a near empty fuel tank and in one direction only.

 

 

zrodlo: http://www.sidc.co.uk/faq.htm#2.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto Magazyn nr 9/2002 - Cztery pory roku

Dziwny ten artykul - kazde z czterech testowanych aut (no moze Bora mniej) jest najlepsze i bezkonkurencyjne w tescie :shock:

 

Jak o foresterze, to ja wrzuce jeszcze cos, co juz tutaj ktos dawno temu wrzucal. Artykul zawiera informacje o ciekawych parametrach:

9c1777771611dad3.jpg9d7d18060e80407a.jpg

0255aabbb4b55419.jpg35f953dc33a6fd05.jpg

a771d245c00ee66a.jpg

 

p.s. moze to nawet ktos z was wrzucal na fotosika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obietnicą :-) Przy okazji proszę autora wątku o rozszerzenie spectrum Subaraków w tytule wątku, bo zeskanowałem też artykuły o innych Subarakach

jako autor watku, nie wyrazam na to zgody :mrgreen:

zalozeniem tego tematu bylo zamieszczanie materialow o GT'eku :!:

chyba tytul jednoznacznie na to wskazuje, no nie :?: :roll:

mysle, ze GT'ek zasluguje na oddzielny watek... a artykulu o innych Subarakach niech wedruja do watku "Jak ktos o Subaru pisze to my poczytac lubimy"... dziekuje :neutral:

 

 

to zrodlo znam niemal na pamiec :razz:

jednak miedzy 0-100km/h i 0-60mph jest taka mala roznica, chyba sie zgodzisz? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, klasa :mrgreen: fajny watek :cool:

 

Jak mi czas pozwoli to dorzyuce pare swoich z WRC porownanie WRX i GT a takze GT jako uzywane z chyba Auto Sukcesu i AS ma tez Holkowego Type R i pare innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...