mati Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 No i co CZARNY, miałeś się podzielić jakimiś informacjami zza oceanu... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 z kilku zaufanych zrodel slyszalem, ze obudowa 6mt jest duzo sztywniejsza :???: to prawda. wplywa to dobrze na trwalosc skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Przede wszystkim jest dzielona i skręcana inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Przede wszystkim jest dzielona i skręcana inaczej. no i dlatego jest sztywniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jestem dziś w stolicy do jutra i podjadę dziś zobaczyć jak tam prace idą. Adam. jeśli będziesz gdzieś nieopodal to daj znać,to spotkamy się na miejscu. PS.Z tą sztywnością to Abt niezły żart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Gracowy napisał/a:Jednego jestem pewnien elastyczność skrzyni 6TM vs 5MT to przepaść ! z kilku zaufanych zrodel slyszalem, ze obudowa 6mt jest duzo sztywniejsza ... to sobie pogadalismy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Dziś miałem okazję wypróbować "na sucho" skrzynię biegów oraz sprzęgło i jestem mega :grin: Skok lewarka jest dużo krótszy niż w GT'ku,biegi wchodzą precyzyjnie a sprzęgło ustawione cud,miód,malina. Aż się nie chce wysiadać z fotela kierowcy :smile: Chłopaki poważnie podeszli do tematu i oby tak dalej.Pozostało przerobić półośki,przerobić wydech,założyć walbro i pobawimy się z ciśnieniem doładowania.Jak przyjdzie matki boskiej pieniężnej to pomyślimy o modyfikacjach silnika bo CZARNY zadał mi ciekawy temat :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ad 1) wkad STi i STi RA : +fajne krótkie przełożenia /1 jest dłuższa, ale tak ma być/ +jedynka prawie zawsze wchodzi -mała wytrzymałość na moment, między bajki że więcej niż 450 Nm -dlatego raczej do 2.0 Ad 2) skrzynia 6 z STi NewAge : +do 600 Nm +da się już wysterować DCCD urządzeniem -trafić w dobrym stanie... -cena nowej... Ad3) wzmocnione wkłady (PPG, PAR, MRT, KAAZ, Quafie itp.) +pancerne +dobór w dowolnej konfiguracji na życzenie /same proste, mieszane z krzywymi.../ +uroczy dźwięk jazdy na wstecznym -ostatnio była wyprzedaż i zaczynały się od 8 tyś. :wink: -głośność wyklucza w normalnym ruchu, głośne wydechy bywają cichsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 -ostatnio była wyprzedaż i zaczynały się od 8 tyś. GDZIE??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 -mała wytrzymałość na moment, między bajki że więcej niż 450 Nm zwykly wklad RA napewno, ale sa jeszcze wzmacniane termiczne i wytrzymuja troche wiecej... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 głośność wyklucza w normalnym ruchu, głośne wydechy bywają cichsze... eeee gadanie .... Jurek P , Samochodzik , Durbos jakos jezdzą/jeżdzili i nikt nie nażekał na jakis mega huk w aucie. Wystarczy wyszukac na youtube dog box i posłuchac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 To ja dodam też od siebie że miałem zaszczyt posłuchać skrzyni kłowej z prostymi zębami w BMW M3 GTR i dźwięk tej skrzyni powala na kolana. Dla mnie jest po prostu mega hardcorowy i zaje.....y. Jak auto przyspiesza to ten charakterystyczny dźwięk sprawia że ciary łażą po plecach i adrenalina kipi - prędzej czy później w końcu sam na pewno kupię taką skrzynię. Poza tym to jak jest głośna zależy od tego czy masz wybebeszone auto czy nie. Druga sprawa to taka że w porównaniu z zaletami takiej skrzyni dźwięk nawet jak się komuś nie spodoba w co wątpię ma małe znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 eeee gadanie .... Jurek P , Samochodzik , Durbos jakos jezdzą/jeżdzili i nikt nie nażekał na jakis mega huk w aucie. Grac, tylko że żaden z nich nie ma kłówki na prostych zębach. Ta jest najgłośniejsza. P.S. Mi dźwięk nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Juz niedługo wsadzam wiec wszystko będzie jasne, nagram filmik i zapodam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jeśli ktoś szuka skrzynki od STi to jest taka do sprzedania TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 I jak efekty. Auto już jeździ ? Opiszcie jak przebiegały te ostanie prace bo to b.ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Auto złożone i czeka na półośki.Opisze wrażenia gdy z Adamem go przetestujemy. Mam nadzieję,że to kwestia 1-2 tyg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczurek Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 :roll: :roll: [ Dodano: Nie Mar 16, 2008 4:26 pm ] siema z tej strony mechanik subaru :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 @Waszka Chodzi o te wielokliny 160 na 180 ? Jakie przyjeliście rozwiązanie , na przodzie a jakie na tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ponieważ tematem wątku jest swap 6MT z STi'02 do GT99 to ja mam pytanie jak jest z nowszymi skrzyniami czyli interesuje mnie jak jest z nowszymi modelami? Czy da się przerzucić do GT99 skrzynię 6MT z wałem dyfrem tylnym i półosiami np. z STi 2004-2007? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 tak, ja u Siebie w GT`ku bede miał od 2005 --> opis już niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 CZARNY :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Waszka - na jakich kołach chcesz jeździć 245/70R17 czy 205/50R16 ? Nie wiem czy te pierwsze wejdą do GT? Ale zasadnicze pytanie brzmi: czy to ma znaczenie ,że wstawione graty połączone były z kołami 245/70R17 czyli średnica 634,3 mm a teraz mogą być połączone z kołami 205/50R16 czyli średnica 611,4 mm. Czy też te 2,5 cm nie mają znaczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Waszka - na jakich kołach chcesz jeździć 245/70R17 czy 205/50R16 ? Nie wiem czy te pierwsze wejdą do GT? Ale zasadnicze pytanie brzmi: czy to ma znaczenie ,że wstawione graty połączone były z kołami 245/70R17 czyli średnica 634,3 mm a teraz mogą być połączone z kołami 205/50R16 czyli średnica 611,4 mm. Czy też te 2,5 cm nie mają znaczenia ? OT: to kola od jakiejs terenowki, prawda? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 245/70R17 :?: :?: :?: edit: eddie_gt4 był szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się