Jacool Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 szukalem juz na forum szukalem na NASIOC (w USA maja ten sam problem) a co najwazniejsze szukalem pod fajera i dwie zielone sa, jedna czarna jest ale do odczytania bledow ECU potrzebuje drugiej czarnej wtyczki, ktorej za nic nie moge znalezc. Moze jakies sugestie, najlepiej od posiadaczy STi US bo wlasnie w tym aucie jest problem z czarnulą. Tylko darujcie sobie prosze podpowiedzi w stylu "poszukaj pod kierownica moze jest zawinieta tasma" bo prawie nabawilem sie juz skrzywienia kregoslupa od szperania. z gory dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 mniej wiecej na środku dolnej konsoli pod kierownicą masz złacze 16 pinowe, w takim wgłębieniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 carfit, kolega chcial chyba sprawdzic bledy metoda na mrugajaca kontrolke. Czy dobrze mi sie wydaje ze w STi nie ma tej drugiej kostki, ktora sie laczy? Bledy mozna sprawdzic tylko za pomoca skanera OBD2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 ja tez odnosze wrazenie, ze kolega chce odczytac bledy za pomoca mrugajacej kontrolki a takiej mozliwosci nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 carfit, kolega chcial chyba sprawdzic bledy metoda na mrugajaca kontrolke. Czy dobrze mi sie wydaje ze w STi nie ma tej drugiej kostki, ktora sie laczy? Bledy mozna sprawdzic tylko za pomoca skanera OBD2. aaa teraz czaje :roll: , ale mi to ani przez chwile na myśl nie przyszło, oczywiście nie ma tej wtyczki i jedyna metodą jest podłoczenia scanera pod złącze OBD II Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacool Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 w takim wypadku po co jest jedna czarna kostka skoro bez drugiej jest ona bezurzyteczna P.S. rozumiem ze podpiecie sie pod OBD II to jedyne rozwiazanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts