Ken Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Jako nowy forumowicz nie ogarniający w pełni info nt Imprezy zapytuję jak w temacie jakie są najistotniejsze różnice pomiędzy tymi autami? Rozmumiem, że 2.5 będzie miało lepszy dół z racji większej pojemności...a co z resztą np. trwałość silnika i osprzętu, spalanie itp. Miałem okazję jeździć Foresterem 2.5 XT, niestety jeszcze nie udało się WRX-em Uprzedzając niektórych powiem, że użyłem szukajki ale nie znalazłem potrzebego info. Dzięki z góry :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa551 Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 WRX chyba jest 2.5 (przynajmniej w starej budzie). To na pewno znajdziesz chętnych do opisania wrażeń. Ja w to nie wsiadam bo trzęsie. Jest napewno szybsze od Forestera. A pali od cholery na szczęscie nie ma wskaźnika spalania, żeby się człowiek nie denerwował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Ken08 jedni twierdzą ze jedyny słuszny silnik to 2,0 inni ze nareszcie dzieki 2,5 maja cos z dołu :wink: pewnie sie zaraz wypowiedzą forumowicze, ktorzy maja doswiadczenie z obiema jednostkami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 Wielu twierdzi że Forek jest szybszy od WRX ;-) ale to nie jest tematem...mam nadzieję w niedługiej przyszłości zakupić WRX..tylko którego? Na pewno przy sprowadzaniu 2.0 będą niższe opłaty ale interesuje mnie sama eksploatacja i radość z jazdy :cool: Podejrzewam, że bez względu na to której bym nie kupił i tak będzie miała lepszy dół niż moja Bella Link to comment Share on other sites More sharing options...
domestos666 Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 interesuje mnie sama eksploatacja i radość z jazdy Jeżeli interesuje Cię tylko radość z jazdy to kup 2.5. :wink: W 2.5 możesz tankować już PB95, a w 2.0 musisz lać 98. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 W przypadku WRX, silnik 2.5 jest bardziej odporny na wieksze moce, jest to praktycznie ten sam silnik co w STI. Skrzynia tez jest mocniejsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raga Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Forek XT nawet z WRX 2.0 nie ma szans - sprawdzone na prostej, zakrętach itd 8) Jak już Chojny napisał, 2.5 ma ciut lepszy dół - ale powiedzmy sobie szczerze - kto jeździ na obrotach poniżej 4.000? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Forek XT nawet z WRX 2.0 nie ma szans Jestes pewien ze mowisz o Forysiu 2.5 XT? Bo na prostej to raczej WRX 2.0 slabo wygladal O ile obaj kierowcy maja zblizone umiejetnosci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raga Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Than_Junior, koleś w XT niby ogarniał, ale ja też w sumie tylko "niby" ograniam WRX'a Szliśmy w miarę równo na prostej, ale na zakrętach odstawał, później powiedział, że na krótkich zakrętach się za bardzo rozbujał i że cykora dostał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 ale na zakrętach odstawał, aaaaaa to wiadomo Ja tez tylko mowilem o tym, ze na prostej jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 W przypadku WRX, silnik 2.5 jest bardziej odporny na wieksze moce, jest to praktycznie ten sam silnik co w STI. Skrzynia tez jest mocniejsza. a jak się to ma do wydmuchiwanych uszczeleg pod głowica w nowych wersjach 2.5 po "podkręceniach " ? Osobiście od niedawna użytkuje WRX 2.0 a kilkakrotnie również 2.5. Trzeba być dobrze "wjeżdzonym" żeby odczuć przewagę. Różnice w spalaniu sa nieduże i kompletnienie mają wpływu na koszty eksplatacji. WRX 2.5 jest od MY06 więc koszty zakupu będą odpowiednio wyższe. 2.5 ma lepiej dopracowany środek. czyt. nowoczesniej wyglądające pokrętła ale podłokietnik jest ten sam pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 Dzięki za info...rzeczywiście różnica w cenie zakupu wynagrodzi tankowanie 98 ;-) A ja właśnie wróciłem z kolejnej jazdy Forysiem...ledwo mogę ustabilizować ręce na klawiaturze super!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalek Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 "Odczuciowo" 2.5 jedzie fajniej - wiekszy moment robi swoje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 "Odczuciowo" 2.5 jedzie fajniej sprzeczne z opinia wiekszosci :shock: ze wzgledu na wiekszy lag 2.0 subiektywnie przyspiesza lepiej (to mowie ja, jarząbek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 a jak się to ma do wydmuchiwanych uszczeleg pod głowica w nowych wersjach 2.5 po "podkręceniach " ? Jest to zjawisko marginalne, mysle ze procentowo pada wiecej 2.0 niz 2.5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 kumpel WRX 2.0 szedł równo z moim GT ale GT już nie szło tak fajnie równo do WRX 2.5 innego kolegi. Dla mnie nowy WRX 2.5 jest o wiele szybszy, lepiej też idzie przy większych prędkościach Link to comment Share on other sites More sharing options...
FAZA666 Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Dla mnie nowy WRX 2.5 jest o wiele szybszy, lepiej też idzie przy większych prędkościach Znajomy, który jeździł 2.0 potwierdza, że Wrx2.5 to inne auto. Moment robi swoje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Jakos pomiary przyspieszen nie potwierdzaja tego co piszecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FAZA666 Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Jakos pomiary przyspieszen nie potwierdzaja tego co piszecie. Kogo pomiary?? :roll: Oficjalne z Subaru? Ja przekazuje to co znajomy mi powiedział jeżdżąc Wrx 2.0 i 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 WRX bugeye 14.1 @ 94.6mph magazyn SportCompactCar 14.4 @ 95.4mph magazyn Road&Track WRX TR '06 14.2 @ 97.4mph Magazyn Motor Trend Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 GT 98 lub 97 13.72 @ 100.6 mph - Then Performance Car coraz wolniejsze te samochody :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 GT 98 lub 97 13.72 @ 100.6 mph - Then Performance Car coraz wolniejsze te samochody :wink: Jak WRX to tylko GC8 JDM Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Jak WRX to tylko GC8 JDM GC8E48D :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 GT 98 lub 97 13.72 @ 100.6 mph - Then Performance Car coraz wolniejsze te samochody :wink: Wychodzi na to, ze GT przyspiesza tak samo jak EVO X........ 1/4 13.6 To mozliwe? Ile wazy GT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Ile wazy GT? 1250 kg AFAIR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now