Skocz do zawartości

V ZLOT PLEJAD 2008


guma

Rekomendowane odpowiedzi

Problem wyników prób sprawnościowych w ogólnej klasyfikacji pojawia się kolejny raz na kolejnych Plejadach.Ja chcąc popisać się przed moją załogą strzałami z karnego do bramki na trzy strzały dwa razy trafiłem w poprzeczkę :sad: .Deyna też kiedyś nie strzelił karnego na ważnym meczu :grin: .Ale impreza była super :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chciałem się podłączyć do prośby o umożliwienie porównania czasów przejazdów.

 

Te wyniki w PDF na stronie zlotu są przeliczone już na punkty, więc zupełnie bezużyteczne. Czy ktoś ma pomysł jak to odkodować - na sekundy?

 

Może SIP mógłby udostępnić jakąś tabelkę z czasami ... w xls?

 

pozdrawiam

W pierwszej próbie od 200 odejmujesz punkty i wychodzi czas.

W pozostałych pewnie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w rozgryzieniu oznaczeń.

 

SP8 - co to było ?

 

SP7 - to chyba faszystowska mapa ?

 

PKP 1+2 - Co to jest ?

 

Chciał bym się dowiedzieć jakie było prawidłowe odpowiedzi na pytania, oraz prawidłowe nazwy miejscowości na niemieckiej mapie. I czy tylko mnie poinformowano, że mapa będzie oddawana na koniec razem z pytaniami !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, czy jakiś ogarnięty forumowicz mógłby zrobić klasyfikację sportową dla szosówki (połączone klasy zwykła i outlaw)? Bez map, pytań, stewartów, gogli, drezyn i innych pierdół. Ciekawi mnie, ile dostaliśmy od lepszych

I tu jest pies pogrzebany :mrgreen: ....Zlot Plejad to zlot posiadaczy Subaru a nie KJS , okregówka czy inne wyscigi o puchar , punkty itd. wylaniajace zwycięzce wyłacznie na podstawie uzyskanych czasów...(np. Cyna :twisted: ) Te 200 czy 300 załóg ma sie dobrze bawić w inny sposób , a uzyskane czasy z załozenia schodzą na dalszy plan....To trzeba przyjąc do wiadomości....... :idea:

Pozdr.AK

ps.jestem za , a nawet przeciw ..... :mrgreen:

 

No tak... W końcu FHI wprowadziło zmiany w Imprezie zmieniając target na matkę z dzieckiem to i Dealerzy muszą perswadować fanom marki, że Subaru już nie chce być najszybsze, woli być wszechstronne, rodzinne i kropka... nadchodzi 7 lat nieszczęść :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu odespałem ten mocno wypoczynkowy weekend zwany Zlot Plejad.

 

Bardzo dziękuję Joannie Madej, pumexowi i sympatycznej blondynce która w biurze ogarniała Szosówke, za to że mogłem w ogóle w tej imprezie wziąć udział :!: :!:

 

Bawiłem się świetnie i to nie podlega dyskusji a to głównie dzięki uczestnikom/forumowiczom:

naszej ekipe Subaru WLKP Coalition a także innym:

pumex, Krebelka, charlie, aflinta, depi, Demol, Owca, Niuniek, Zofia, Michal, Alex, Carfit, Jakub, OGS, guma, Moniqa, Xbike, Mamuśka, Subaryta, Śmiechu, Czerwo, ukiman, herrkam, Blue76 z żoną, Golfstormó 2, oraz ekipy wojczka, kovala, sidora i Oscara i wielu wielu innych których nie sposób wymienić....

 

Szczególne podziękowania dla mojego pilota dembola który spisał się rewelacyjnie

oraz Demola który zlitował sie nad moim zdrutowanym barkiem i zastąpił mnie na drezynie :!: :!:

 

Jeśli chodzi o organizację zlotu to wiadomo, że na tak dużych imprezach większe lub mniejsze niedociągnięcia są nieuniknione, więc nie ma się co zbytnio rozwodzić.

 

Jak dla mnie to prawie wszystko co nie dotyczyło "Szosówki" (głównie prób i punktacji) było bardzo fajne :D

 

No właśnie dlaczego to właśnie uczestnicy "Szosówki" są najbardziej niezadowoleni ze swojej trasy, prób itp. :?:

Chyba z nas malkontenci czy cuś :lol:

Czy może miejscowe automobilkluby tak świetnie ogarniają próby terenowe a szosowe tak słabo, wątpię :???:

W to, że SIP nie ma wpływu na kształt naszej trasy i sposób jej punktowania też nie chce mi się wierzyć :!:

 

Ogólnie pozdrowienia dla wszystkich i do zobaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu odespałem ten mocno wypoczynkowy weekend zwany Zlot Plejad.

 

Bardzo dziękuję Joannie Madej, pumexowi i sympatycznej blondynce która w biurze ogarniała Szosówke, za to że mogłem w ogóle w tej imprezie wziąć udział :!: :!:

 

Bawiłem się świetnie i to nie podlega dyskusji a to głównie dzięki uczestnikom/forumowiczom:

naszej ekipe Subaru WLKP Coalition a także innym:

pumex, Krebelka, charlie, aflinta, depi, Demol, Owca, Niuniek, Zofia, Michal, Alex, Carfit, Jakub, OGS, guma, Moniqa, Xbike, Mamuśka, Subaryta, Śmiechu, Czerwo, ukiman, herrkam, Blue76 z żoną, Golfstormó 2, oraz ekipy wojczka, kovala, sidora i Oscara i wielu wielu innych których nie sposób wymienić....

 

Szczególne podziękowania dla mojego pilota dembola który spisał się rewelacyjnie

oraz Demola który zlitował sie nad moim zdrutowanym barkiem i zastąpił mnie na drezynie :!: :!:

 

Jeśli chodzi o organizację zlotu to wiadomo, że na tak dużych imprezach większe lub mniejsze niedociągnięcia są nieuniknione, więc nie ma się co zbytnio rozwodzić.

 

Jak dla mnie to prawie wszystko co nie dotyczyło "Szosówki" (głównie prób i punktacji) było bardzo fajne :D

 

No właśnie dlaczego to właśnie uczestnicy "Szosówki" są najbardziej niezadowoleni ze swojej trasy, prób itp. :?:

Chyba z nas malkontenci czy cuś :lol:

Czy może miejscowe automobilkluby tak świetnie ogarniają próby terenowe a szosowe tak słabo, wątpię :???:

W to, że SIP nie ma wpływu na kształt naszej trasy i sposób jej punktowania też nie chce mi się wierzyć :!:

 

Ogólnie pozdrowienia dla wszystkich i do zobaczenia.

 

w szosowej (z tego, co czytam) przynajmniej ktoś pilnował czasów. na turystycznej wpisywano te, które... powinny być wpisane, a nie rzeczywiste czasy prze- i przyjazdów :???: w związku z powyższym rywalizacja odbywała się na... próbach siły mięśni i umysłu (choć te drugie też były traktowane po macoszemu - przepraszam Matkę Forumową :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak z innej beczki - czy jest szansa na to żeby SIP umieścił gdzieś na serwerze filmik z Plejad? Niestety nie dane nam było obejrzeć go w całości (musieliśmy się zwinąć po wyświetleniu pierwszej części) a czekać do grudnia tak jak w zeszłym roku to byśmy nie chcieli :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie dotarlem do domu po tygodniowej tulaczce i przebrnalem przez temat Plejadowy :roll:

 

w sumie nie wiem co napisac, kiedy pomysle o ogromie pracy jaki wlozono w przygotowanie zlotu i niedociagnieciach, ktore tak bardzo podniosly cisnienie Plejadowiczom to mam mieszane uczucia.

 

ciesze sie bardzo ze moglem sie spotkac z tak licznie przybylymi na zlot fanami marki. drozki, ktorymi poprowadzila nas mapa, bardzo przypadly mi do gustu. nie wiem czym byly zalewane driny ale kopaly bardzo :twisted:

kapela dawala tak czadu, ze az nogi same tanczyly :twisted:

 

zbieranie subarakow i jakies wydumane ich ilosci na mecie trasy turystycznej utwierdzaja mnie w przekonaniu ze corocznym i w sumie najwiekszym problemem jest sprawa jasnosci przeprowadzanych prob, systemu punktowania i ostatecznego liczenia wynikow :???:

 

ciesze sie ze pojechalem turystyka bo sprawa Blue76 oraz innych poszkodowanych odbiera chcec jakiejkolwiek rywalizacji :???:

 

pozdrawiam sedrecznie wszystkich spotkanych na zlocie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaję, że o tym decyduje badanie techniczne wbite w dowód rejestracyjny samochodu... I z tego co mnie wiadomo - samochody, które trafiły to OUTLAW były dopuszczone do ruchu drogowego przez uprawione do tego osoby powołone przez Ministerstwo Infrastruktury - więc źle zrozumiałeś...

OGS - tutaj sie nie zgodze do konca. Powiedzmy sobie szczerze, ze badanie techniczne robisz dajmy na to z seryjnym wydechem i katem. Dostajesz pieczatke, wyjezdzasz - zmieniasz wydech. Zatrzymuje Cie patrol mobilny z aparatura do pomiaru skladu spalin... i co? i ZONK - odbieraja Ci dowod, bo z rury daje malo ekologicznie :wink: Byly przeciez takie przypadki na forum :roll:

 

A i na rajdach za brak kata wykluczaja - co zdarzylo sie Kuzajowi na Nikonie.

http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=4257

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z trasy terenowej pamięta, w którym miejscy był PKC5?

To zdaje sie byly rowery, a na dojazdowce do niego dzieciaki bawily sie w blokowanie drogi tasma (to tam, gdzie mielismy protest skladac).

 

[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 7:41 pm ]

Subaru już nie chce być najszybsze, woli być wszechstronne, rodzinne i kropka... nadchodzi 7 lat nieszczęść :???:

Biorac pod uwage, jak sie trzyma moj Forek, MY'07 powinien wytrzymac do 2017 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaję, że o tym decyduje badanie techniczne wbite w dowód rejestracyjny samochodu... I z tego co mnie wiadomo - samochody, które trafiły to OUTLAW były dopuszczone do ruchu drogowego przez uprawione do tego osoby powołone przez Ministerstwo Infrastruktury - więc źle zrozumiałeś...

OGS - tutaj sie nie zgodze do konca. Powiedzmy sobie szczerze, ze badanie techniczne robisz dajmy na to z seryjnym wydechem i katem. Dostajesz pieczatke, wyjezdzasz - zmieniasz wydech. Zatrzymuje Cie patrol mobilny z aparatura do pomiaru skladu spalin... i co? i ZONK - odbieraja Ci dowod, bo z rury daje malo ekologicznie :wink: Byly przeciez takie przypadki na forum :roll:

 

A i na rajdach za brak kata wykluczaja - co zdarzylo sie Kuzajowi na Nikonie.

http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=4257

 

Ja robiłem bez kata i miałem pomiar w normie - dostałem pieczątke legalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i na rajdach za brak kata wykluczaja - co zdarzylo sie Kuzajowi na Nikonie.

 

Na rajdach samochód ma być zgodny z homologacją klasy w której startuje. Tutaj mówimy o amatorce, nikt na KJS-ach nie bada takich rzeczy, co najwyżej głośność wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blue76, sam wiem jaki mam wydech i wiem, ze tez mnie moze to spotkac :wink: Po prostu pokazuje, ze dowod rejestracyjny i wbity przeglad jeszcze o niczym nie swiadczy, bo w miedzyczasie mozesz wprowadzic modyfikacje, z ktorymi przez przeglad techniczny wczesniej bys nie przeszedl. To ze nikt nie bada to akurat inna sprawa, ale gdyby zbadal babol moglby byc. To chyba mi przyznasz? :)

 

Ja robiłem bez kata i miałem pomiar w normie - dostałem pieczątke legalnie.

OGS - no widzisz... to masz szczescie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze nikt nie bada to akurat inna sprawa, ale gdyby zbadal babol moglby byc. To chyba mi przyznasz? :)

 

Pewnie masz rację :)

 

W sumie nie wiem jak to dokładnie jest, w regulaminie jest napisane, że samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Nie jest to jedyna dwuznaczność regulaminowa, w sumie więcej chyba zależy od samopoczucia osób na BK. A odnośnie Plejad, ja katalizator mam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odnośnie Plejad, ja katalizator mam

kawior :mrgreen:

 

A co do dopuszczenia do ruchu, to wiadomo, ze musi byc dowod rejestracyjny i wbite pieczatki, bez tego to nawet na BK nie wjedziesz - chyba, ze Kaszpirowski jestes i hipnotyzujesz wzrokiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z trasy terenowej pamięta, w którym miejscy był PKC5?

 

Tam gdzie było to błoto, obok tych krzaków.

 

mamusia

Tam akurat nie bylo blota, ale ogromny kamol w trawie po drodze, w ktory kazdy przydzwonil plyta (czy co tam mial) :mrgreen:

 

Czy moze ktos uzupelnic dla trasy terenowej?

 

PKC 1 - zjazd z ulicy na pole kolo przystanku BUS

SP 1 - proba czasowa na blocku

PKC 1A - ekstremalnie szybka dojazdowka po drodze polnej

SR 1 - ?

PKC 1B - regularka

PKC 2 - dojazdowka

SP 2 - paintball

PKC 3 - dojazdowka (50m?)

SP 3 - piaskownia? Mala zwirownia?

PKC 4 - dojazdowka

SP 4 - duza zwirownia? Wszyscy po 200 pkt (4 bramki po 50?)???

PKC 4A - dojazdkowka

+F+Z - ??

PKC 5 - dojazd z dzieciakami bawiacymi sie tasma kolo domu nr 40

SP 5 - rowery

PKC 6 - dojazdowka (wawoz z trapami)

SP 6 - anulowane liny

PKC 6A - dojazdowka

HALDA - proba na trawie

PKC 6B - wyjazd z haldy?

PKC 7 - dojazdowka (wjazd na halde, zjazd)

SP 7 - proba na trawie bez czasowki (6/12 bramek)?

PKC 8 - dojazdowka na stadion?

SP 8 BR- karne

SP 8 SL- Segway

PKC 9 - meta

 

Co ciekawsze na pierwszej dojazdowce pani na PKC dopisala nam 10pkt karnych, choc podalismy karte na 10s przed koncem wyznaczonej minuty (poprosilem o pokazanie zegarka i widzialem, jak lecialy ostatnie sekundy) - protesty na nic sie zdaly. Czas na PKC 1A zostal wyznaczony z kosmosu, bo grzalem naprawde ostro, a spoznilismy sie jakies 3 minuty. Z kolei nie mam najzielenszego pojecia skad u nas sie wzielo 10 pkt karnych na PKC 2 - na bank mielismy spoznienia na pierwszym pekacu oraz na tym z dzieciakami-figlarzami, a na regularce przyjechalismy minute za wczesnie - i to wszystko. Na kazdym nastepnym bylismy grubo za wczesnie, a karte dawalismy pare sekund po przerzuceniu plytek na wlasciwy czas.

 

Pozostaje wierzyc, ze u kazdej jednej zalogi takie rozbieznosci wystepowaly i suma sumarum statystycznie wynik jest sprawiedliwy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie irytuje już sam fakt podziału w jednej trasie na te kilka podgrup

 

ma to wyrównać szanse na próbach sportowych kierowcą słabszych aut, co troche kłóci się z założeniem Plejad na zlot z elementami rywalizacji gdzie czasówka nie ma większego znaczenia :cool: . tez sie dziwie ze podział jest tylko na szosowej a na pozostałych brak (terenowa tez ma czasówkę, a nikt nie oddziela NA od turbo :!: )

Przyjechali na zlot po nowe felgi i parasolki ?

 

zdecydowanie nie czytasz ze zrozumieniem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 200 czy 300 załóg ma sie dobrze bawić w inny sposób , a uzyskane czasy z załozenia schodzą na dalszy plan....To trzeba przyjąc do wiadomości....... :idea:

To po co te puste słowa przed startem o wymyśleniu systemu liczenia wyników (200 - czas) w celu zmniejszenia wpływu konkurencji dodatkowych ,a zwiększenia znaczenia prób sportowych :?: Wystarczy spojrzeć na wyniki by dojść do wniosku ,że było pod tym względem jeszcze gorzej jak rok temu... :roll:

 

CO TO PKP1+2

 

 

SZOSOWA.

 

SP1 - komin

SP2 - kaloryfer

SP3 - slalom

SP4 - hamowanie

SP5 - pingpong

SP6 - alkogogle

SP7 - MAPA :?: max 180PKT

SP8 - DREZYNA :?: - max 400 PKT :?:

SP9 - lina max 80pkt

SP10 - działo max 80pkt

SP11 - noże max 120pkt

SP12 - podziemia max 60pkt

SR1W - jazda na regularność max 0pkt

SP13 - komin

SP14 - kaloryfer

SP15 - slalom

SP16 - hamowanie

SP17 - pingpong

SP18 - alkogogle

PKP1+2 - :?: :!: max 240pkt (pytania :?: )

SP19 - komin

 

Z zadan dodatkowych 1160 pkt :roll:

 

 

Blue76 ma w wynikach nie wpisane pkt za pytania - czyżby zaginęły :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co niektórzy z nas lubią najbardziej, czyli wyniki szosówki (turbo) z wyłączeniem atrakcji dodatkowych. Witek był bezkonkurencyjny!

 

Szosowa doładowana.xls

 

Wyniki na podstawie info od Dyrekcji, mam nadzieję że nic nie pomotałem. Na żółto najlepsze czasy próby.

 

[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 10:07 pm ]

Blue76 ma w wynikach nie wpisane pkt za pytania - czyżby zaginęły :?: :roll:

 

Olać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...