Skocz do zawartości

V ZLOT PLEJAD 2008


guma

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

GRML!! Moj na zadnym podnosniku nie stal :razz: Na baltyckiej bylem wczoraj i to przy okazji, raczej w celach towarzyskich - spytalem tylko, jak moznaby wyczyscic najlepiej intercooler i chlodnice klimy z tego bagnistego syfu :roll:

 

Wyglada na to, ze Forek przetrwal dzielnie wszystkie trudy i nic mu nie odpadlo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna impreza :)

 

Pare naszych fotek tutaj: http://flickr.com/photos/tkozlowski/set ... 245804064/

 

Co do wrazen - z mojej strony jak najbardziej pozytywne. Jesli mam byc szczery to nie bardzo rozumiem zarzuty pod adresem strony organizacyjnej. Z mojej perspektywy (trasa terenowa) wszystko bylo idealnie. Ekipa obslugujaca trase miala fachowe podejscie do sprawy.

 

Bylo moze pare sytuacji "nieprzewidzianych" ale przy imprezie tej skali (3 rozne rajdy w jednym dniu!!) tego nie da sie uniknac. Nalezy jednak zwrocic uwage na to, ze wszelkie "nieprzewidziane" problemy byly szybko rozwiazywane.

 

Mialem okazje brac udzial w organizacji imprez na 200-300 osob i to naprawde nie jest takie proste jak by sie moglo wydawac. Ja rozumiem ze to zlot Subaru i oczekujemy, ze wszystko bedzie tak idealne jak Subaru, ale zachowajmy jakis rozsadek.. :)

 

Jeszcze raz dziekuje organizatorom za swietna impreze! :)

 

PS - pumex - dzieki za zwerbowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

na zlocie byłem 2 raz i uważam , że jest wyraźny postęp w organizacji zlotu przy zdecydowanie większej liczbie uczestników i za to należą się WSZYSTKIM organizatorom słowa uznania.

Malkontenci są i będą zawsze. Mamuśka pięknie to podsumowała w opowiadanku o grillu. Jeśli ktoś twierdzi, że umie zorganizować spotkanie dla tak licznej grupy i zadowolić wszystkich -- no no podziwiać i może go na jakieś stanowisko do rządu zaproponować.

Najważniejsze jest określić sobie cel tego wyjazdu. Jeśli to miała być zabawa to na pewno można było go osiągnąć. Jeśli rywalizacja wyścigowa (z góry skazana na porażkę - to nie rajd a zlot !)

Co do wyników w turystycznej (uwagi Rolanda).

Na pewno teraz było czytelniej . Rozumiem Cię - wtedy wygrałeś teraz nie :)

A to, że niektórzy nadużywali luk w systemie zbierania subaraków (zbieranie po kilka razy za to samo, startowanie po kilka razy w tej samej konkurencji dla jednej załogi, wspólne zbieranie subaraków z kilku pojazdów...) to po prostu świadczy , że nie wszyscy przyjechali się tam bawić. Nie ma takiego systemu ani przepisów, których ludzie z Naszego Narodu nie potrafią obejść. (Zastanawiam się po co było negocjować z EU warunki :) )

Na mój stan wiedzy można było zebrać ok 3500 subaraków. Skąd wyniki ponad 4000 ? Ale nie ma co winić za to organizatorów - jakby mieli liczyć od każdej załogi (około 90 pojazdów) to wyniki byłyby nad ranem a my nie mieliśmy pamiątkowych banknotów :)

 

Catering i oprawa zdecydowanie mi się bardziej podobało na V niż na IV zlocie. Kwatery są uzależnione troche od regionu kraju i ceny.

 

A na koniec wielkie dzięki za książkę Mamuśki. Jak ją dostałem to się trochę zdziwiłem co to nam SIP wciska. Jak zacząłem czytać - trudno sie oderwać . POLECAM. Podobny styl znam tylko ze wstępniaków z HiFi i Muzyka. Gratuluje i pozdrawiam autora WB

 

no i pozdrowienia dla wszystkich

do zobaczenia

 

[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 3:57 pm ]

Acha jeszcze jedno

 

irytują mnie ci co się wkurzają o kategorię outlaw z szosowej .

Z tego co zrozumiałem to pojazdy nie dopuszczane do ruchu drogowego (braki katalizatora itp.) Jeśli to prawda to ja bym ich na zlot nie wpuścił w ogóle (ale sobie narobiłem...) To nie rajd ani wyścigi. Dojazdówki były po zwykłych drogach. Poza tym dlaczego szosowa ma mieć tyle kategorii !

To może jeszcze zrobić w turystycznej klasę z dziećmi (dodatkowe obciążenia dla załogi) i bez , z pełnym i pustym bagażnikiem, na członków forum i pozostałych, dla nowszych i starszych modeli, ... wymyślać dalej ?

 

To miła być i była zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha jeszcze jedno

 

irytują mnie ci co się wkurzają o kategorię outlaw z szosowej .

Z tego co zrozumiałem to pojazdy nie dopuszczane do ruchu drogowego (braki katalizatora itp.) Jeśli to prawda to ja bym ich na zlot nie wpuścił w ogóle (ale sobie narobiłem...) To nie rajd ani wyścigi. Dojazdówki były po zwykłych drogach. Poza tym dlaczego szosowa ma mieć tyle kategorii !

 

Chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Tu nikt nie ma pretensji o to, że taka klasa powstała. Problemem jest potraktowanie uczestników zakwalifikowanych do tej klasy jak użytkowników gorszej kategorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha jeszcze jedno

 

irytują mnie ci co się wkurzają o kategorię outlaw z szosowej .

Z tego co zrozumiałem to pojazdy nie dopuszczane do ruchu drogowego (braki katalizatora itp.) Jeśli to prawda to ja bym ich na zlot nie wpuścił w ogóle (ale sobie narobiłem...) To nie rajd ani wyścigi. Dojazdówki były po zwykłych drogach. Poza tym dlaczego szosowa ma mieć tyle kategorii !

 

Chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Tu nikt nie ma pretensji o to, że taka klasa powstała. Problemem jest potraktowanie uczestników zakwalifikowanych do tej klasy jak użytkowników gorszej kategorii.

 

Może ja może TY nie czytasz ze zrozumieniem lub ja sie nie jasno wypowiedziałem. Mnie irytuje już sam fakt podziału w jednej trasie na te kilka podgrup. Jeśli jednak te samochody nie są dopuszczane do ruchu normalnego (jeśli to dobrze rozumiem) to powinni być zadowoleni, że zostali dopuszczeni do zabawy. A jak mieli być potraktowani ? Będą wyniki będą mogli sobie porównać swoje czasy z innymi i o to chodzi. Przyjechali na zlot po nowe felgi i parasolki ?

Jeśli tak bardzo są zainteresowani wynikami to muszą się zgłosić do automobilklubów, zdobyć licencje kierowcy (rajdowego ?) i startować .

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

irytują mnie ci co się wkurzają o kategorię outlaw z szosowej .

Z tego co zrozumiałem to pojazdy nie dopuszczane do ruchu drogowego (braki katalizatora itp.) Jeśli to prawda to ja bym ich na zlot nie wpuścił w ogóle (ale sobie narobiłem...)

 

A widziałeś jakiś samochód ważnego bez badania technicznego? :roll: Poza tym, tak jak napisał wurcuś, chodzi raczej o sposób potraktowania klasy na rozdaniu nagród.

 

Dziękuję Dyrekcji za wyniki (pojawiły się na stronie zlotu) i uwzględnienie mnie na nich, zajęliśmy dumne siódme miejsce :roll:

 

Przy okazji, czy jakiś ogarnięty forumowicz mógłby zrobić klasyfikację sportową dla szosówki (połączone klasy zwykła i outlaw)? Bez map, pytań, stewartów, gogli, drezyn i innych pierdół. Ciekawi mnie, ile dostaliśmy od lepszych.

 

[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 4:11 pm ]

powinni być zadowoleni, że zostali dopuszczeni do zabawy.

 

O dzięki Stary. Mimo wszystko chyba jednak mieli ważne badania :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ba! Przekaż Niuńkowi, że Beata już została poinformowana, że będzie odwiedzał Wrocław, przynajmniej okazji przeglądów.

 

Niuniek potrafi czytać :razz: No to teraz koniecznie musze sie do ciebie wybrać Witek :wink: Pozdrów mame i choć nie była klasyfikowana jako załoga kobieca to pewnie wszystko dlatego że jeździ jakby miała licencje :wink:

Co do Zlotu to ja i moja wesoła "kolorowa" załoga potraktowałem go tak jak Zofija napisała, na mega Luzie. Można powiedzieć że na trasie turystycznej mieliśmy elementy zarówno trasy terenowej jak i szosowej :mrgreen: Zlot oceniam jako udany ponieważ mogłem wielu z was poznać osobiście oraz pogadać ze znanymi już forumowiczami. Stoliki były integracyjne czyli Warszawsko - Krakowsko - Poznańskie (Chyba byka strzeliłem ale pewnie dlatego że słońce świeci, kobiety chodzą a ja pije :mrgreen::mrgreen::mrgreen: )

 

Jeszcze raz wszystkim dziękuje za super weekend.

Dziękuje również organizatorom i licze że za rok jeszcze bardziej impreza będzie dopieszczona, jak coś to chętnie pomoge :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co to za klasa ?

 

To klasa dla tych, którym samochód słuzy do upalania i do tego jest przygotowany. Innymi słowy "po przeróbkach", dla jednych brak katalizatora kwalifikował do tej grupy, dla innych "na oko" wyglądał na dłubany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

irytują mnie ci co się wkurzają o kategorię outlaw z szosowej .

Z tego co zrozumiałem to pojazdy nie dopuszczane do ruchu drogowego (braki katalizatora itp.) Jeśli to prawda to ja bym ich na zlot nie wpuścił w ogóle (ale sobie narobiłem...) To nie rajd ani wyścigi. Dojazdówki były po zwykłych drogach.

 

Mnie się wydaję, że o tym decyduje badanie techniczne wbite w dowód rejestracyjny samochodu... I z tego co mnie wiadomo - samochody, które trafiły to OUTLAW były dopuszczone do ruchu drogowego przez uprawione do tego osoby powołone przez Ministerstwo Infrastruktury - więc źle zrozumiałeś...

 

Poza tym dlaczego szosowa ma mieć tyle kategorii !

To może jeszcze zrobić w turystycznej klasę z dziećmi (dodatkowe obciążenia dla załogi) i bez , z pełnym i pustym bagażnikiem, na członków forum i pozostałych, dla nowszych i starszych modeli, ... wymyślać dalej ?

 

Po to żeby dać szansę kierowcom Subaru z silnikiem wolnossącym - nie od dziś wiadomo, że samochód turbodoładowany jest mocniejszy i w rękach nie koniecznie lepszego kierowcy wykręci lepszy czas na próbach...

 

[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 5:01 pm ]

Jeśli tak bardzo są zainteresowani wynikami to muszą się zgłosić do automobilklubów, zdobyć licencje kierowcy (rajdowego ?) i startować .

 

Wtedy w Plejadach (i innych zabawach amatorskich) nie wezmą udziału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie pojawiły się szczegółowe wyniki - ale może faktycznie lepiej szczegółowo ich nie analizować - wyglada bowiem na to że próby przejazdów na czas są dodatkiem do ogólnej zabawy, a nie odwrotnie, więc nie warto się wysilać (przynajmniej jesli chodzi o terenową). Straty wynikające ze strzelań, kopnięć, rzutów itp. są tak istotne, że aby je nadrobić trzeba przejechać próby samochodowe na czas z szybkościa światła. Szkoda, bo do tych prób w ramach rozrywki część załóg wystawia pasażerów (często małoletnich) i traktuje je rozrywkowo - aby więc uzyskać przyzwoity wynik warto do samochodu zabrać komandosa, piłkarza i kolarza - sukces murowany. Moim zdaniem takie nastawienie nie zachęca do rodzinnego spędzania czasu na plejadach. Może podawać oddzialenie kwalifikację sportowych prób samochodowych - wtedy będzie miejsce i na rywalizację i na zabawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są oficjalne wyniki, więc chciałbym pogratulować szybszym lub nawet lepiej ogarniającym mapę czy drezynkę ;) uczestnikom trasy szosowej. W końcu to nie KJS, więc nie ma co dramatyzować z wynikami. Byliście lepsi - GRATULACJE.

 

P.S. A maniacy prób sportowych i tak swoje wiedzą :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 5:51 pm ]

dla jednych brak katalizatora kwalifikował do tej grupy, dla innych "na oko" wyglądał na dłubany.

 

Nasz trafił "na oko" albo pewnie i "na słuch" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, czy jakiś ogarnięty forumowicz mógłby zrobić klasyfikację sportową dla szosówki (połączone klasy zwykła i outlaw)? Bez map, pytań, stewartów, gogli, drezyn i innych pierdół. Ciekawi mnie, ile dostaliśmy od lepszych

I tu jest pies pogrzebany :mrgreen: ....Zlot Plejad to zlot posiadaczy Subaru a nie KJS , okregówka czy inne wyscigi o puchar , punkty itd. wylaniajace zwycięzce wyłacznie na podstawie uzyskanych czasów...(np. Cyna :twisted: ) Te 200 czy 300 załóg ma sie dobrze bawić w inny sposób , a uzyskane czasy z załozenia schodzą na dalszy plan....To trzeba przyjąc do wiadomości....... :idea:

Pozdr.AK

ps.jestem za , a nawet przeciw ..... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest pies pogrzebany :mrgreen: ....Zlot Plejad to zlot posiadaczy Subaru a nie KJS , okregówka czy inne wyscigi o puchar , punkty itd. wylaniajace zwycięzce wyłacznie na podstawie uzyskanych czasów...(np. Cyna :twisted: ) Te 200 czy 300 załóg ma sie dobrze bawić w inny sposób , a uzyskane czasy z załozenia schodzą na dalszy plan....To trzeba przyjąc do wiadomości....... :idea:

 

Wszystko fajnie niech Plejady takie będą.

Ale niech to będzie gdzieś wcześniej napisane i to dużymi literkami :!: :!:

 

A dotychczas bywało różnie na jednych Plejadach np: I, II, III fajnie można było po upalać, rywalizować na czasówkach itp. znów na innych : IV a V to robi się po pierdółki.

 

Gdyby z góry było wiadomo jak mają wyglądać klasy i próby (nie sam kształt a ich charakter) oraz sposób ich punktowania nikt by się wtedy o to nie burzył.

 

Pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyników w turystycznej (uwagi Rolanda).

Na pewno teraz było czytelniej . Rozumiem Cię - wtedy wygrałeś teraz nie :)

 

Zaufaj mi, że akurat nie pojechaliśmy na Plejady po to żeby wygrać a żeby się dobrze bawić (i tak w sumie było) tylko nie lubię jak nagle robią się równi i równiejsi.

Jechaliśmy z małym dzieckiem które w tym roku wymagało znacznie więcej zabawiania niż rok temu więc z góry odpuściliśmy sobie jakąkolwiek rywalizację (zresztą rok temu zajęcie II miejsca było dla nas totalnym zaskoczeniem bo jakoś specjalnie się nie staraliśmy).

 

Chodzi mi tylko o to, że w zeszłym roku zasady były zdecydowanie bardziej fair - zgoda, że dla organizatorów oznaczało to dodatkową pracę (bo teraz wystarczyło wprowadzić do Excela podsumowanie z karty i przesortować wyniki) ale ktoś słusznie zauważył, że czasem lepiej dostać wyniki później ale rzetelnie podliczone niż na chybcika i z masą błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgodzę się z tą częścią głosów, która postuluje o zwykłą informację. Przed startami powinna być takowa, uświadamiająca uczestników o zasadach.

Wszyscy wiemy jak to jest :mrgreen: Każdy mówi, że to zabawa, że luzik i wyniki weźmie się na klatę. A z drugiej strony też prawie każdy wie co się z nami dzieje,

jak to jest, jak koleś wypuszczający samochód chowa rękę i mówi start :!: :wink: Pozdrawiam upalaczy :mrgreen:

Fajnie jest (dla zabawy czy innych pobudek) okrasić start na takich Plejadach wejściem na pudełko przed kilkuset osobami i niech nikt mi nie mówi, że nie jest to fajny moment.

I zapewniam, że w większości nie chodzi o wspomniane plecaki, felgi, oleje czy parasolki mac paul :mrgreen: Chodzi o te kilka chwil "na świeczniku" i nic w tym złego.

 

Osobiście uważam, że jeżeli powstała klasa Outlaw i była klasyfikowana, załogi pierwszych trzech samochodów powinny na tym świeczniku wylądować.

 

P.S. Ja ze swojej strony serdecznie gratuluję wszystkim uczestnikom zajętych lokat bez względu na klasę i próbę, w której startował :cool:

 

Andrzej, dobrze że na Cynę nie trzeba tak daleko jechać, a zabawa przednia. Z niecierpliwością wyczekujemy kolejnej edycji.

 

Przychylam się do zdania Blue76, Już z nogi na nogę przestępuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się podłączyć do prośby o umożliwienie porównania czasów przejazdów.

 

Te wyniki w PDF na stronie zlotu są przeliczone już na punkty, więc zupełnie bezużyteczne. Czy ktoś ma pomysł jak to odkodować - na sekundy?

 

Może SIP mógłby udostępnić jakąś tabelkę z czasami ... w xls?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...