Jump to content
Sign in to follow this  
guma

V ZLOT PLEJAD 2008

Recommended Posts

To jest oczywiste, ale nie było niestety słowa o tym że jesteśmy na innych warunkach i jedziemy o pietruszkę, nawet na odprawie parę godz przed startem. Jedno zdanie przed wyjaśniłoby sytuację i niebyłoby takiego niesmaku po.

 

Ale odprawa i zlot dotyczył samochodów marki Subaru a nie aut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakież było zdziwienie mojej matki, kiedy p. Rogalski powiedział jej, że nie ma Subaru tylko "Auto". Szkoda, że 4 lata temu przy zakupie w salonie w Krakowie nic nie mówił, że to droga podróba Subaru, nowej, nikomu nie znanej firmy.

 

możesz to wyjaśnić bo nie za bardzo rozumiem :shock: :roll:

cześć,

czy ma ktoś może wyniki outlaw? Bo wszystkie już są tylko brakuje tej spornej

 

gdzie są wyniki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyniki szosówki dla zainteresowanych:

imgp6966hi8.th.jpg

imgp6967ev8.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

beben_wrc turbo i terenowa gdzieś są wklejone zdjęcia z wynikami, a outlaw nigdzie nie mogę znaleść :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
i jeszcze coś, co mam nadzieję nie zaklasuje mnie do wazeliniarzy, i blue 76 i kebab, przejazd "kaloryferka" (dla niewtajemniczonych druga próba) mega szcun :!: :cool:

blue76 a jednak nie tylko ja tak stwierdziłem :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
możesz to wyjaśnić bo nie za bardzo rozumiem :shock:

 

Że zdaniem ojca Dyrektora wszyscy startujący w outlaw nie mają "Subaru" tylko "Auto". Właśnie szukam w google co to za firma jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że sytuacja z Blue76 szybko się wyjaśni. Teraz sam na spokojnie obejrzałem swoje wyniki i nie za wiele z nich rozumiem. Jestem trochę rozczarowany, że mordercza walka ;) poszła na marne. Wyobrażam sobie,co może czuć Blue76, którego wogóle pominięto :evil: Wiem, że jechał doskonale, bo byłem za Nimi i analizowałem ich czasy. Mam nadzieję, że karty drogowe nie zostały wyrzucone i jeszcze ktoś odpowiedzialny za ten bałagan naprawi swoje błędy. Tu nie chodzi o nagrody itp, tylko o satysfakcję i porządek :!:

Szanowną Dyrekcję prosimy o udostępnienie szczegółowych czasów i punktacji za poszczególne dyscypliny. Kilka osób chciałoby porównać swoje wyniki z konkurencją. Prawda? ;)

Co do podziału Outlaw i Turbo..... no tego też kompletnie nie rozumiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
beben_wrc turbo i terenowa gdzieś są wklejone zdjęcia z wynikami, a outlaw nigdzie nie mogę znaleść

 

liczę ze pojawią sie pełne wyniki z podziałem na poszczególne próby.

 

Ale odprawa i zlot dotyczył samochodów marki Subaru a nie aut.

 

przeszedłeś przecież badania i zostałeś zaklasyfikowany do trasy szosowej grupa outlaw czyli musiałeś spełnić warunek z regulaminu "konkursowa jazda samochodem Subaru" czyli jednak masz subaraka :wink: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie miałem czasu zagłębić się w ten wątek, ale rzeczywiście tak było, że naklejka 4T z góry przesuwała wóz&kierowcę do kategorii Outlaw?

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

Czy ktoś tu przypadkiem nie przegina... :???: :???: :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beben_wrc, mylisz się! Grupa outlaw nie jechała trasy szosowej. Na trasie szosowej nie było załogi kobiecej. Tak samo jak w klasie outlaw nie było "Subaru" a "Auta". Słowa ojca Dyrektora są przecież więcej warte niż jakiś tam regulamin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aflinta, gratuluję 9. miejsca. My niestety 10. :sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Że zdaniem ojca Dyrektora wszyscy startujący w outlaw nie mają "Subaru" tylko "Auto". Właśnie szukam w google co to za firma jest.

 

kiedy padło takie stwierdzenie? :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beben_wrc, pisałem. Mojej matce tak powiedział jak poszła się zapytać jakim cudem nie jechała trasą szosową skoro jechała.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do samego Zlotu..myśle że nie da się zorganizować imprezy na tyle osób bez wpadek, grunt żeby wyciągać wnioski

 

1. nie prawda. da się. a już na pewno nie z takimi.

2. czego sobie i wszystkim przyszłym uczestnikom życzymy

 

jeszcze raz dziękujemy za - po podsumowaniu - udany weekend.

jeszcze raz pozdrawiamy uczestników.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wyniki szosówki dla zainteresowanych:

Wyglada na to, ze na terenowej byl najwiekszy burdel - na szosowej malo kto ma punkty karne, a na terenowej chyba nie bylo takich bez. Co wiecej jedna zaloga zblizyla sie do 2000 karnych, a inna wynik koncowy miala na minusie :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja pozwolę sobie na parę słów nt. V Plejad a w szczególności trasy turystycznej bo taką jechaliśmy.

 

Na początek plusy:

- fajne okolice

- kapitalny pomysł ze zwiedzaniem Adsprachu i Osówki

- zabawne konkurencje na trasie

 

I niestety minusy:

- dlaczego nikt przed Plejadami nie poinformował, że część trasy będzie przebiegała po czeskiej stronie? to, że przystąpiliśmy do Schengen nie zwalnia z obowiązku posiadania dokumentów przy przekraczaniu granicy (większość dorosłych zapewne nosi przy sobie dowód osobisty ale dla dzieci takim dokumentem jest paszport którego zapewne spora część nie zabrała bo i po co skoro jadą na Plejady organizowane w Polsce !!)

- na PKC miała być możliwość negocjacji kwot otrzymywanych - jednak nikt chyba nie poinformował o tym osób pilnujących prób (przynajmniej pierwsze jadące załogi nie miały najmniejszych szans na negocjacje - później jak widzę z wypowiedzi innych osób najwidoczniej pilnujący "zmiękli") - my sobie odpuściliśmy jak bodajże na 3-cim PKC usłyszałem (nie do mnie), że znowu ktoś "żebrze" o dodatkową kasę :-(

- generalnie cały temat zbierania "subaraków" to jakaś totalna klapa. Pomysł rewelacyjny tylko organizacyjnie poległ na całej linii. Zaczynając od tego, że można było niektóre próby wykonać kilkukrotnie (np. jazdę na rolkach czy też liny) zbierając więcej kasy niż pierwotnie zakładano (nikt nie odnotowywał czy dana załoga już robiła daną konkurencję czy też nie) a kończąc na oddawaniu kasy (ja dałem kasę do przeliczenia organizatorowi - ale widzę, że mogłem z sufitu podać np. 4510 i wyjąć pierwsze miejsce).

- rozbieżności w czasach przejazdów pomiędzy książką a kartą drogową

 

Wiem, że jest to czepianie się ale skoro są jakieś nagrody za 1, 2, 3 miejsce to warto by było ustalić jednoznaczne reguły nie pozwalające na tego typu akcje.

Na IV Plejadach było to zdecydowanie lepiej zorganizowane bo w kartach drogowych z tego co pamiętam wstawiano pieczątki za dojazd na dany PKC + czasy/punkty za dane konkurencje i z tego było się rozliczanym a nie z tego co na koniec podała załoga (równie dobrze można było dogadać się z drugą załogą i zrobić "zrzutę" na I miejsce :???: ).

 

Aha - i warto jeszcze na przyszłość trochę lepiej przyjrzeć się miejscom na noclegi. My mieliśmy okazję nocować w pensjonacie Alex który okazał się nie tylko pensjonatem ale i czymś w rodzaju pubu gdzie zbierała się okoliczna "młodzież".

"Dzięki" temu straciliśmy w nocy antenę od CB a kolejnej nocy SIP stracił swoje dwa bannery.

Na szczęście właściciele pensjonatu okazali się bardzo mili (w sumie to nie ich wina, że obok jest placyk gdzie zjeżdżają się szpachlogolfy i inne kadetty) i następne noce Subarak spędzał na ich prywatnym terenie chroniony przez psiaki :-) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpadki były, ale ...... do Cz(Trz)ech mieliśmy za darmo :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Na następne Plejady i tak pojadę :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ja też się pochwalę wynikiem....jednej próby:

 

Walim -Rościszów: 10:00:65 :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niech przykładem będzie, że dzięki pomocy pumexa zamiast 76km trasa szosowa liczyła 186km (czy jakoś tak), od razu uprzedzam, że nie projektował prób czasowych, tylko robił dojazdówki tak by ludzie na siebie nie powpadali - szacunek, bo robota przednia.

 

A jakby ktos chcial wiedziec, dlaczego trasa szosowa prowadzila do oczyszczalni sciekow w Swidnicy, to tam mialo byc jedno zadanie zwiazane ze Srajacym Chlopkiem ;)

To ten pan :)

2524949249_e079b51253_b.jpg

 

2524955657_f35d90dde7_b.jpg

 

Zadania zabraklo, wiec moglo sie wydawac, ze organizatorzy kazali Wam podziwiac oczyszczalnie sciekow ;)

 

Chcialam wszystkim spotkanym na PLEJADACH podziekowac za swietna zabawe :!: :mrgreen:

Mam nadzieje, ze zobaczymy sie za rok :!:

A z niektorymi na pewno wczesniej :cool:

 

Krebelka kiedy fotki :?: :mrgreen:

 

Wgraly sie wreszcie, uff... :mrgreen:

Wersja dla chcacych sobie cos sciagnac :arrow: http://www.flickr.com/photos/krebelka/s ... 253281630/

Wersja dla leniwych :arrow: http://www.flickr.com/photos/krebelka/s ... 1630/show/

Obie wersje dla cierpliwych :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ci z Państwa, którzy obserwowali dyskusje po poprzednich Zlotach (i nie tylko) zapewne się domyślają, że i tym razem śledzę z uwagą wszystkie wypowiedzi .

 

Zanim pokuszę sie jednak o ogólne podsumowanie, czuję się w obowiązku skomentować jedną, (Forumowicza Witka), która nie jest zgodna ze stanem faktycznym.

 

Po pierwsze kwestia regulaminu.

Otóż zgodnie z obowiązującymi w Polsce zasadami rozgrywanie konkurencji motorowych z pomiarem czasu (= trasa terenowa, trasa szosowa) jedyną organizacją uprawnioną do ich autoryzowania jest PZMOT. Stąd też te trasy muszą być prowadzone przez Atomobilkluby.

Za wyjątkiem pierwszego Zlotu (wówczas o tym po prostu nie wiedziałem) następne były już organizowane zgodnie z powyższą zasadą.

Jednocześnie stale rosnące rozmiary imprezy spowodowały, że musieliśmy też bardziej ściśle zacząć przestrzegać obowiązujacych regulaminów (np. BK itp.). Zgodnie z wstępnie opublikowanym regulaminem (sporządzonym przez Automobilkluby) samochody muszą spełniać wymagania Kodeksu Ruchu Drogowego.

Formalnie samochody bez katalizatora, czy też po innych poważnych, a nie zalegalizowanych modyfikacjach powinny być wykluczone z konkurencji. Na to nie mogłem wyrazić zgody (w ubiegłym roku jeden z uczestników został wykluczony za zbyt duże spóźnienie - wywołało to słuszne oburzenie, także moje) .

Nie mogłem wyrazić zgody na to, aby uczestnicy przyjeżdżający z różnych stron Polski zostali skonfrontowani z wykluczeniem ze Zlotu. Stąd też klasa OUTLAW.

 

To, że szanowna Mama Witka OUTLAW (w tej kategorii startowała !) zrozumiała jako AUTO nie jest moją winą.

 

Pozdrowienia

 

PS. z uwagą bedę śledził dalszą dyskusję, prosząc jednak o unikanie zaciemniających obraz postronnemu czytelnikowi plotek (naklejki decydujące o klasie Outlaw itp)

PS2. wyniki załogi 12 będą opublikowane jutro wraz ze szczegółowymi wynikami (BLUE 76 - przepraszam za niedopatrzenie - choć nie było to niedopatrzenie ani SIP, ani ekipy p. Górskiego)

Share this post


Link to post
Share on other sites
To, że szanowna Mama Witka OUTLAW (w tej kategorii startowała !) zrozumiała jako AUTO nie jest moją winą.

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
aflinta, gratuluję 9. miejsca. My niestety 10. :sad:

Dzięki, ale nie ma się co miejscem przejmować :) Pogoda dopisała, żarcie dobre było, okolica piękna i nieco adrenaliny na próbach :) Ja tylko chciałbym tak dla zaspokojenia ciekawości wyniki dwóch prób zobaczyć - bo tam w sumie jechało się najdłużej i da to jakieś pojęcie o aucie/umiejętnościach :)

 

To, że szanowna Mama Witka OUTLAW (w tej kategorii startowała !) zrozumiała jako AUTO nie jest moją winą.

:shock: :mrgreen::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze tak mi się jedno skojarzyło - może następnym razem warto zastanowić się nad skróceniem przejazdu tak do np. 6 godzin?

I tak zazwyczaj są opóźnienia na trasie przez co ostatnie załogi kończą bardzo późno

My formalnie wg książki powinniśmy skończyć o 18tej (start 8:15) a wg karty wyszło 19:15 i to tylko dlatego, że nie zwiedzaliśmy Osówki (dziecko nam zasnęło i nie chcieliśmy Jej budzić) bo tak to pewnie zgodnie z kartą koniec byłby nie wcześniej niż o 20tej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Formalnie samochody bez katalizatora, czy też po innych poważnych, a nie zalegalizowanych modyfikacjach powinny być wykluczone z konkurencji. Na to nie mogłem wyrazić zgody (w ubiegłym roku jeden z uczestników został wykluczony za zbyt duże spóźnienie - wywołało to słuszne oburzenie, także moje) .

Nie mogłem wyrazić zgody na to, aby uczestnicy przyjeżdżający z różnych stron Polski zostali skonfrontowani z wykluczeniem ze Zlotu. Stąd też klasa OUTLAW.

 

Myślę, że nikt nie neguje przyczyn powstania klasy Outlaw, tylko sposób w jaki potraktowani zostali uczestnicy zgrupowani w tej klasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...