Jump to content

Subaru Tribeca USA 2006


latino

Recommended Posts

Witam,

 

Z racji , iż przymierzam się do zmiany samochodu na Tribece chciałem poznać opinie osób , które mają spore doświadczenie w temacie Subaru. A więc przymierzam się do zakupu Tribeci z 2006 roku sprowadzona ze Stanów. Stąd chciałem poprosić was o informacje dotyczące różnic między wersją europejską a amerykańską oczywiście pomijając kwestie lamp, prędkościomierza, komputera pokładowego oraz radia :) Chodzi mi głównie o elementy zawieszenia, silnik i pozostałe części. Chciałbym go serwisować w ASO dlatego chcę wiedzieć czy nie będzie jakiegoś problemu z dostępnością części oraz z jakimiś astronomicznymi cenami na nie.

 

Z góry dziękuje za pomoc

 

Pozdrawiam !!!

Link to comment
Share on other sites

Tak oczywiście tylko czasami nawet niby fachowcy są nie bardzo zorientowani w temacie. Przykład miałem jak kolega kupował Murano ze stanów i w Nissanie mu powiedziano , że praktycznie nie ma żadnych różnic. A w rzeczywistości są i to w przeszło w 200 elementach, ale to taki szczegół :) Chciałem tylko skonfrontować informacje z ASO z informacjami od osób z forum, które w większości mają większe doświadczenie niż osoby pracujące w serwisach Subaru.

Link to comment
Share on other sites

Eksploatacyjnie nie bedzie zadnych stresow. Z istotnych roznic mozna wspomniec temat, ktory byl poruszany przez AK dotyczacy problemow z chlodzeniem oleju w skrzyni biegow. Andrzej wspominal, ze jadac z predkoscia zblizoną do maximum, przez dluzszy odcinek /tam o ile mnie pamiec nie myli byla mowa o Warszawa-Krakow :roll: / moze nastapic zagotowanie w/w oleju. Wynika to z faktu, ze nie wszystkie Tribeci US Spec sa wyposazone w chlodnice tego płynu. Czy taki klopot wystepuje, czy nie - nie wiem. Jezdzilem 3-ma Tribecami z US i nie zauwazylem /ale ja nie latam SUV-em 350km non stop z predkoscia nadswietlna :wink: /. W US chlodnice sa dokladane w pakiecie z hakiem holowniczym /koszt ok. 400 USD/. Zamowienie i montaz takowej nie stanowi najmniejszego wyzwania.

Link to comment
Share on other sites

(...)jadac z predkoscia zblizoną do maximum, przez dluzszy odcinek /tam o ile mnie pamiec nie myli byla mowa o Warszawa-Krakow :roll: / moze nastapic zagotowanie w/w oleju.

Jaki ona ma zbiornik paliwa, że nie wymaga międzytankowania i tym samym ostudzenia? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Eee.. nie widze zadnych roznic. Mam ST z 2007, rowniez sprowadzona z USA. Rzeczywiscie nie ma chlodzenia skrzyni biegow ale odpukac nie bylo potrzebne albo mozna zamowic w zestawie z hakiem podobno). wymienilem tylne swiatla i olej na syntetyczny i juz. BTW wczesniej tez mialem CRV, ktora jest b dobrym autem! ST jest duzo ciezsze i przez to bardziej muliste (niestety) i wiecej pali... Pozdr!

Link to comment
Share on other sites

A jest coś takiego jak wersja europejska Tribeci? Sądziłem do tej pory, że wszystkie i tak są robione w stanach...

 

Bo sa.

Fido dziekuje za specjalne pozdrowienia ,moge zapytac czemu je zawdzieczam???

A kombinowal nie bede po nie lubie, a chyba nawet nie potrafie.

Rowniez pozdrawiam .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

RaphaE:

 

Primo: witamy się w wątku dot. powitań

Secundo: NIE PISZ WIELKIMI LITERAMI, BO SIĘ TEGO NIE DA CZYTAĆ

Tertio: wątki na ten temat już były - przenoszę Twój do któregoś z tych dotyczących aut sprowadzanych z USA.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...