Skocz do zawartości

Subaru Tribeca USA 2006


latino

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Z racji , iż przymierzam się do zmiany samochodu na Tribece chciałem poznać opinie osób , które mają spore doświadczenie w temacie Subaru. A więc przymierzam się do zakupu Tribeci z 2006 roku sprowadzona ze Stanów. Stąd chciałem poprosić was o informacje dotyczące różnic między wersją europejską a amerykańską oczywiście pomijając kwestie lamp, prędkościomierza, komputera pokładowego oraz radia :) Chodzi mi głównie o elementy zawieszenia, silnik i pozostałe części. Chciałbym go serwisować w ASO dlatego chcę wiedzieć czy nie będzie jakiegoś problemu z dostępnością części oraz z jakimiś astronomicznymi cenami na nie.

 

Z góry dziękuje za pomoc

 

Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście tylko czasami nawet niby fachowcy są nie bardzo zorientowani w temacie. Przykład miałem jak kolega kupował Murano ze stanów i w Nissanie mu powiedziano , że praktycznie nie ma żadnych różnic. A w rzeczywistości są i to w przeszło w 200 elementach, ale to taki szczegół :) Chciałem tylko skonfrontować informacje z ASO z informacjami od osób z forum, które w większości mają większe doświadczenie niż osoby pracujące w serwisach Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eksploatacyjnie nie bedzie zadnych stresow. Z istotnych roznic mozna wspomniec temat, ktory byl poruszany przez AK dotyczacy problemow z chlodzeniem oleju w skrzyni biegow. Andrzej wspominal, ze jadac z predkoscia zblizoną do maximum, przez dluzszy odcinek /tam o ile mnie pamiec nie myli byla mowa o Warszawa-Krakow :roll: / moze nastapic zagotowanie w/w oleju. Wynika to z faktu, ze nie wszystkie Tribeci US Spec sa wyposazone w chlodnice tego płynu. Czy taki klopot wystepuje, czy nie - nie wiem. Jezdzilem 3-ma Tribecami z US i nie zauwazylem /ale ja nie latam SUV-em 350km non stop z predkoscia nadswietlna :wink: /. W US chlodnice sa dokladane w pakiecie z hakiem holowniczym /koszt ok. 400 USD/. Zamowienie i montaz takowej nie stanowi najmniejszego wyzwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)jadac z predkoscia zblizoną do maximum, przez dluzszy odcinek /tam o ile mnie pamiec nie myli byla mowa o Warszawa-Krakow :roll: / moze nastapic zagotowanie w/w oleju.

Jaki ona ma zbiornik paliwa, że nie wymaga międzytankowania i tym samym ostudzenia? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee.. nie widze zadnych roznic. Mam ST z 2007, rowniez sprowadzona z USA. Rzeczywiscie nie ma chlodzenia skrzyni biegow ale odpukac nie bylo potrzebne albo mozna zamowic w zestawie z hakiem podobno). wymienilem tylne swiatla i olej na syntetyczny i juz. BTW wczesniej tez mialem CRV, ktora jest b dobrym autem! ST jest duzo ciezsze i przez to bardziej muliste (niestety) i wiecej pali... Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest coś takiego jak wersja europejska Tribeci? Sądziłem do tej pory, że wszystkie i tak są robione w stanach...

 

Bo sa.

Fido dziekuje za specjalne pozdrowienia ,moge zapytac czemu je zawdzieczam???

A kombinowal nie bede po nie lubie, a chyba nawet nie potrafie.

Rowniez pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...