esilon Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Witam i od razu pytam, wpadł mi w ręce Auto Świat i jest w Interwencjach temat cieknącego amortyzatora(1szt) w Dacii Logan,Renault Polska odpowiedziało, że wymienia amortyzatory(2szt) bo " wg technologii naprawy trzeba wymienić je po obydwy stronach" koniec cytatu, wiem, że Subaru to nie Renault ale amorki to tez nie produkt Subaru tylko KYB do mojego modelu, więc proszę o odpowiedź na pytanie" jak to jest z amortyzatorami tylnymi(samopoziom) w Foresterze z turbo (2.0 XT MY 05), w przypadku cieknacego jednego amora nalezy wymienic oba? z góry dziekuję za udzielenie wyjasnień ps. uprzejmie przepraszam za zdublowanie tematu tj pomyłkowo umiesciłem go po raz pierwszy w pytaniach do dyrekcji _________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 zazwyczaj wymienia się parami, tak jak tarcze, klocki, sprężyny, opony w ośkach. Chyba że zepsuła Ci sie prawie nowa część, a stopień zużycia tej dobrej będzie porównywalny ze stopniem zużycie tej po wymianie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 adam.str, dzieki, ale marzę o tym, by dowiedzieć sie wprost od Działu Technicznego jak to naprawdę jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 ale marzę o tym, by dowiedzieć sie wprost od Działu Technicznego jak to naprawdę jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Gwarancyjnie przy uszkodzeniu jednego amorka SIP wymienia obydwa. Zawsze amortyzatory wymienia się parami. Na odpowiedź Działu Technicznego możesz trochę poczekać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 adam.str, :?: no dobra Bardzo Proszę Dział Techniczny o odpowiedź [ Dodano: Pon Sty 07, 2008 8:22 pm ] Gwarancyjnie przy uszkodzeniu jednego amorka SIP wymienia obydwa. Zawsze amortyzatory wymienia się parami. hogi, niemożliwe, skąd to wiesz :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 esilon, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115293 za dublowanie postów pasek chcesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 aflinta, uprzejmie prosze o przeczytanie 1 postu gdzie kajam sie za omyłkowe umieszczenie tematu tam gdzie nie nalezy teraz zawracać głowy :cool: a za pasek dziekuje bardzo, nie zasłuzyłem na ten zaszczyt jeszcze pogubiłem sie i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 esilon, tak daleko nie doszedłem, dwie pierwsze linijki mi się poryły i to zupełnie wystarczyło Bez względu na cenę też bym oba amorki wymienił, no chyba, że mają 100km przebiegu, to może faktycznie jeden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Bez względu na cenę też bym oba amorki wymienił ja mam jeszcze gwarancję :???: mam "prosić" o wymianę drugiego? [ Dodano: Pon Sty 07, 2008 10:15 pm ] mmm Dyrekcja online a ja "przniosłem" do Działu Technicznego Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 esilon, ja bym tak zrobił, głupio jeździć z dwoma różnymi amorami - w końcu nasze drogi to nie jest raj dla nich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 aflinta, dzieki, wymienią??? mam zaufanie do ASO :cool: , aleee dobrze tez taki AŚ poczytac mimo, że jest jaki jest, ponawiam prosbe Działu Tech o wypowiedź bo nie lubie się wymondrzac w ASO, ani pisac do AŚ /dział Interwencje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 hogi, niemożliwe, skąd to wiesz :?: Zgadnij? Czytam forum. Zapytaj się Shodana :cool: U mnie w STi w/w lozysko padlo po 20 kkm. Wymiana w Dawoju trwala ponad 3 tyg Potem byly tylne amortyzatory wymieniane 2 razy co 10kkm. Podobno wada fabryczna. Oprocz tego nic sie nie dzieje. Poza amorkami z tylu :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZIAŁ TECHNICZNY Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 W przypadku uszkodzenia jednego amotryzatora i jego konieczności wymiany w ramach gwarancji procedura jest następująca: Do przebiegu 10000 km wymieniany jest tylko jeden uszkodzony amortyzator. Powyżej tego przebiegu każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. DT Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Powyżej tego przebiegu każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. czyli tak jak mój był i będzie, dziekuje serdecznie za szybką odpowiedź i pozdrawiam esilon :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts