yahoo10 Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Wracalem z Austrii w ten weekend i po raz pierwszy w zyciu skorzystalem z Cruise Control na trasie na autostradach i jestem zaskoczony1 Spalanie spadlo mi z 14l/100km do 12//100km jadac 120-140 km/h. Niesamowite! :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
damazie Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 my w cytrynie (diesel) ozywaliśmy tempomatu nagminnie (jeśli się dało). spalanie zawsze było niższe niż "manualne". ze wskazań komputera (w cytrynie) wynikało, że tempomat oszczędzał "z górki" i na długich prostych. z górki - bo zmniejszał dopływ paliwa. na prostych - bo nie zwalniał/przyspieszał (jadąc z tempomatem widać, że nawet na płaskim wiele osób nie jedzie równo). Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Ciekawe jak to się ma do spalania w Subaru :roll: Ma ktoś może komputer pokładowy i to testował :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JacekD Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 A ja mam wrażenie, że Forek (manual) pali więcej na CC. Może dlatego, że przy jeździe pod górkę za wszelką cenę próbuje utrzymać prędkość na włączonym biegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yahoo10 Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Ciekawe jak to się ma do spalania w Subaru :roll: No wlasnie jechalem Subaru Tribeca!!! i komputer lepiej myslal niz czlowiek :grin: :grin: :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yarpen Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Mi się wydaje że Forek ogólnie pali dużo albo dużo albo troszkę więcej w każdym razie niżej niż 13/14 nie schodzi... testy również dokonywane przy okazji powrotu z Austrii Moja osobista refleksja o cc jest taka że fajny bo można pomerdać stópkami a niefajny bo nudny i kimnąć można i na koniec historia o dwóch astrach na pl blachach które najpierw wyprzedziły mnie przy cc 140 a chwile potem musiałem dość mocno hamować bo zadowolone że objechały subaru odpuściły gaz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
damazie Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 jak pisaliśmy "jeśli się da użyć cc" to mieliśmy na myśli przede wszystkim tłok na drodze. jeśli jest gęsto, to na drodze krajowej, lokalnej czy autostradzie tempomatu użyć się nie da (a dokładniej: jest to bezsensowne). z powodu innych kierowców. jak na dłoni widać wtedy: - b. nierówną jazdę po prostej - niepotrzebne zwalnianie na każdym łuku - radosne przyspieszanie z górki zakończone hamowaniem (bo zaczyna się zakręt) najbardziej zabawni są kolesie, którzy jadą z prędkością zbliżoną do ustawionej na CC. można takich mijać nawet kilkanaście razy (no bo z górki, to on jest gość i ty jedziesz za wolno, ale na najbliższym zakręcie...) aż do uzyskania białej piany na ustach (ichnich, oczywiście) a jak komuś nudno z CC, to proponujemy użyć wzmiankowanego na mazurskich drogach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł C Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 A ja mam wrażenie, że Forek (manual) pali więcej na CC oczywiście że tak, sprawdzałem parę razy na różnych trasach jak kupiłem foresia i od tej pory nigdy tego ustrojstwa nie używam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now