eddie_gt4 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 (...) mocowania zostają/mogą zostać seryjne poduszki/tulejki stabilizatora muszą byc odpowiednie. Az, chodzi o wewn. wymiary/grubosc otworu czy o sam (bardziej twardy) material? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 eddie_gt4, wymiary wewnętrzne na pewno, materiał pewnie tez. W sklepie do stabilizatora dostajesz poliuretanowy element z odpowiedniej wielkości otworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 eddie_gt4, grubosc otworu choc mocnejszy mateial tez by sie przydal bo tam beda wieksze sily. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 eddie_gt4, wymiary wewnętrzne na pewno, materiał pewnie tez. W sklepie do stabilizatora dostajesz poliuretanowy element z odpowiedniej wielkości otworem. jescze nie mam stabilizatorow w lapskach, wiec bede musial wypytac o wymiary i gdzies wyczaic te odpowiednie poliuretanowe mocowania stabilizatorow :roll: wszystkim dzieki za wskazowki! :smile: p.s. tak wygalada to "zelastwo" (by Cusco), co to mam zamiar nabyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 przekladnie mozna zalozyc z modelu do 04/05 (nowsze maja zmienione mocowania).nalezy miec/dorobic hybrydowy krzyzak (wejscie na przekladnie sti, wejscie na kolumne gt). przewody wymagaja lekkiego wyprofilowania, zeby skrecic z "buda". Wszystko jest tak jak napisałeś Jacek, z tą różnica, że przekładnia od sti po MY05 też pasuje, trzeba jedynie dokupić drążki kierownicze od STI. Mam tak u siebie i działa świetnie. przelozenia, to jak najbardziej wklad. ale teoretycznie mozesz zmienic przelozenie glowne, a wklad skrzyni biegow zostawic seryjny. sensownosc takiej operacji chyba srednia. Myslę że sam wkład niewiele pomoże w kwestii skrócenia przełożeń. Natomiast założenie większego przełożenia głównego, np. 4.11 lub jeszcze lepiej 4.44 znacznie skróci poszczególne biegi w stosunku do seryjnego 3.9 a i koła zębate biegów też będą miały lżej, czyli teoretycznie seryjna skrzynia powinna stac się wytrzymalszą na trudy upalania. co do ostatniego pytania, to stabilizatory z lacznikami, amory (swietnym kompromistem cena/jakosc) sa regulowane kayaby agx. do tego poliuretany (przede wszystkim do mocowania przekladni), alk (mam do sprzedania ). to da najbardziej wyczuwalna roznice. Ja bym do tego dodał jedynie śruby regulacyjne do ustawiania kąta pochylenia kół - wydatek mały, a znacznie zwiększa mozliwości ustawienia geometrii. Co do hamulców sie nie wypowiem , bo sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Z ciekawości : jaki koszt takiego zestawu Cusco ? Może być PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaviar Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 przekladnie mozna zalozyc z modelu do 04/05 (nowsze maja zmienione mocowania).nalezy miec/dorobic hybrydowy krzyzak (wejscie na przekladnie sti, wejscie na kolumne gt). przewody wymagaja lekkiego wyprofilowania, zeby skrecic z "buda". Wszystko jest tak jak napisałeś Jacek, z tą różnica, że przekładnia od sti po MY05 też pasuje, trzeba jedynie dokupić drążki kierownicze od STI. Mam tak u siebie i działa świetnie. Abt, Bryku Czy jest jakaś filozofia w dorobieniu takiego hybrydowego krzyżaka ? Ew. gdzie go dorabialiście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Ja wiem gdzie ale nie mogę tu powiedzieć Adam. i Azrael wiedzą gdzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Abt, Bryku Czy jest jakaś filozofia w dorobieniu takiego hybrydowego krzyżaka ? Ew. gdzie go dorabialiście? Nie ma żadnej filozofii. Ogarną temat tam gdzie sugeruje Waszka, jak i w innym warsztacie. Ja robiłem to w zakładzie regenaracji maglownic w Nowej Iwicznej(po trasie Piaseczno-Magdalenka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Abt, Bryku Czy jest jakaś filozofia w dorobieniu takiego hybrydowego krzyżaka ? Ew. gdzie go dorabialiście? Ogarną temat tam gdzie sugeruje Waszka, jak i w innym warsztacie. Żeby nie było niejasności : ja nic nie sugeruje Ja tylko wiem,kto wie. W jeździe samochodem też niby nie ma żadnej filozofii,wystarczy tylko dobrze kręcić kierownicą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 dobra, kolejne pytania techniczne chce dac wzmocnione mocowania tylenego stabilizatora w GT'eku - kojarzy ktos, czy te mocowania nie pasuja czasem od jakiegos new-age STi/STI-aja :?: znalazlem info, ze mocowania tylnego stab'a od USDM MY'04 STi pasuja do Forka , pytanie jak jest z GT'ekiem? :arrow: http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?t=2937 mam tez pytanie co do tulei stabiliztorow: moje staby CUSCO maja dosc nietypowa grubosc - 21mm i mam problem z dobraniem odpowiednich tulei... a co jezeli np. zapodac tuleje od tylnego 20mm'owego stab'a od STi :?: co z przedniemi tulejami? jekij grubosci jest przedni stab w new-age STi/STI :?: czy moze nie zawracac sobie glowy i poprostu wymienic same stab'y, pozostawiajac OEM'owe tuleje (w koncu 19mm i 20mm vs 21 mm to mala roznica, stab'y jakos zmieszcza sie w tych tulejach ) i OEM'owe mocowania :?: z gory dziekuje! :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 chce dac wzmocnione mocowania tylenego stabilizatora w GT'eku - kojarzy ktos, czy te mocowania nie pasuja czasem od jakiegos new-age STi/STI-aja :?: A nie możesz zastosować wzmocnionych mocowań przeznaczonych do GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 chce dac wzmocnione mocowania tylenego stabilizatora w GT'eku - kojarzy ktos, czy te mocowania nie pasuja czasem od jakiegos new-age STi/STI-aja :?: Uderz do Adamusa, zna jakiś ciekawy patent, z którego i ja niebawem skorzystam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 chce dac wzmocnione mocowania tylenego stabilizatora w GT'eku - kojarzy ktos, czy te mocowania nie pasuja czasem od jakiegos new-age STi/STI-aja :?: A nie możesz zastosować wzmocnionych mocowań przeznaczonych do GT? np. jakich? kawiorowych White Line? wole kupic jakies Subarowskie OEM'y - mam dostawce tanich czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 np. jakich? kawiorowych White Line? no tak, o nich myslałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 np. jakich? kawiorowych White Line? no tak, o nich myslałem jezeli moge wybierac, to stawiam na lepsiejsze OEM'owe czesci (w koncu to Forum ofic. importera ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 podepne sie pod temat :smile: ja z koleji chce sie zapytać czy w GT-ku jest sprzegło hydrauliczne czy moze jest to rozwiązane linką? mam ostatnio dość niemiłe doświadczenia z tymże urządzeniem. w ciągu 2 tygodni urwały mi sie dwie linki w cytrynie... wcześniej jeździłem E30 i E39 i nie było takich jaj bo tam nie było linki. to wiec jak? są linki czy hydraulika w GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 hydraulika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 no to kamień z serca... nie siedze zbytnio jeszcze w budowie imprezy a w wakacje szykuje miejsce w garażu na GTka - dobrze wiedzieć że to nie linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 bump, ponawiam swoje pytanie: jakiej grubosci jest przedni stabilizator w new age STi/STI :?: czy ktorys z nich ma stab o grubosci 20-21mm :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jakiej grubosci jest przedni stabilizator w new age STi/STI o ile mnie pamięć nie myli to chyba 20mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 jakiej grubosci jest przedni stabilizator w new age STi/STI o ile mnie pamięć nie myli to chyba 20mm. dokladnie (tylko "wczesne" USDM STi mialy 19mm) o tu jest dobre zestawienie grubosci stab'ow w roznych Imprezach: :arrow: http://www.rs25.com/forums/showthread.p ... post700059 [ Dodano: Czw Lut 26, 2009 9:30 pm ] wczoraj zalozylem tylny stabilizator (21mm CUSCO) wraz z mocowaniami od +04 STi (patrz. powyzej), i jak obiecalem, dziele sie wrazeniami otoz pierwsze wrazenie jest takie, ze GT'ek jakby chetniej skreca :smile: o ile w przypadku rozporek (gora, przod + tyl) nie bylem pewny, czy to jest dobry mod, o tyle w przypadku grubszego/twardszego tylnego stab'a nie mam watpliwosci - POLECAM , imho warto p.s. przedni stab CUSCO (tez 21mm) czeka na swoja kolejke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jeszcze pytanie z mojej strony, GTek posiadał z tyłu nadkola antykorozyjne, czyli te plastikowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jeszcze pytanie z mojej strony, GTek posiadał z tyłu nadkola antykorozyjne, czyli te plastikowe? tak, w GT'ekach (przynajmniej tych mlodszych) fabrycznie byly plastikowe nakladki na tylnych nadkolach o tu sa dobrze widoczne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Oto mi własnie chodziło, :wink: dzięki, moje poprzednie wozidło, e 30 tego nie miało i były małe problemy z wyskakującymi ogniskami korozji. A że tak zapytam przy okazji, jak wygląda sprawa zabezpiecznia antykorozyjnego w imprezie? Blachy są ocynkowane? Są jakieś miejsca szczególnie narażone na atak rudej? Mowa oczywiście o bezwypadkowym egzemplarzu GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się