kopalus Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Mam problem,zdarzyło mi się to już drugi raz i nie wiem o co chodzi,miesiąc temu jak kupiłem auto (impreza sti spec.us 2005) zaczełem się bawić tempomatem ale w momencie kiedy ruszyłem dziwignię właczył się również check engine nie potrafiłem tego wyłączyć więc rozpiełem akumulator i wszystko wruciło do normy ,ale na jakiś czas ponieważ ostatnio dwa razy przytrafiło mi się coś takiego ,przy przyśpieszaniu nagle auto przerwało (szarpnęło) i na desce pojawiły się kontrolki check engine oraz cruise.O co tu chodzi .dzisiaj nawet po tej akcji zaczełem słyszeć gdzies z tyłu jaieś chrobotanie przy osi mam nadzieje że mi się wydaje ,jutro to sprawdzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue76 Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Nie wiem, czy to co opisujesz ma związek z tempomatem. Kiedyś miałem podobne objawy po zmianie wydechu. Pojawiał się check engine i samochodem szarpało (najczęściej od trzeciego biegu wzwyż) przy maksymalnym doładowaniu. Masz zmieniony wydech? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopalus Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 Mam zmieniony w całości ale za każdym razem pojawia się wraz z check engine zielony cruise Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 ale za każdym razem pojawia się wraz z check engine zielony cruise Przy niektórych błędach zapala się "zielony cruise" i nie musi to mieć nic wpólnego z tempomatem :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopalus Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 to co z tym robić Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 to co z tym robić Seriws, który odczyta błędy, albo zabawa w poszukiwanie usterki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopalus Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 A jest coś poważnego? [ Dodano: Pią Sty 04, 2008 10:46 pm ] sorki za literówkę czy jest to coś poważnego Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 kopalus, dowiesz się jak odczytasz błędy i ustalisz usterkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy_b Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Nie no, nie mogę czekać na hogiego, potrenuj ortografię, bo zęby bolą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 e no, nie mogę czekać na hogiego, potrenuj ortografię, bo zęby bolą. kopalus, jeszcze tu zaczełem się bawić [ Dodano: Pią Sty 04, 2008 11:14 pm ] i tu rozpiełem akumulator i wszystko wruciło :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopalus Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 Oj ,czepiacie się dawno ósmą klase skończyłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy_b Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 To może powtórz Link to comment Share on other sites More sharing options...
esilon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Oj ,czepiacie się dawno ósmą klase skończyłem ależ to tylko spełnia sie Twoje wezwanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Zacznij żyć bez tempomatu :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Myślę, że jedna uwaga na temat ortografii wystarczy, kopalus, zainstaluj w przeglądarce słownik i życie na forum będzie łatwiejsze Przypominam, że to forum techniczne i proszę o odpowiedzi (przynajmniej pośrednio) na temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 To może powtórz Ze dwa razy :razz: Nie zniechęcamy nowych. Zajrzyj tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=565951#565951 i tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=560686#560686 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 hogi, A może zajmij sie kurde zbieraniem znaczków albo produkcją tej pigwówki a nie deprymowaniem nowych coo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-fan Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 W US specach, przy większości błędów zapala się również i miga kontrolka Cruise. Przy okazji wyłącza się Cruise, ponieważ komputer odczytuje jakiś błąd i nie wie czy jest to poważne, ale woli panikować i nie pozwolić userowi przemieszczać się np. z prędkością autostradową w włączonym Cruisem. Najlepiej jakbyś podjechał do jakiegoś serwisu, który umie w Subaru i sprawdził co jest przyczyną. Stawiam na boostcat, czyli przeładowanie turbiny i odcięcie zapłonu żeby nie wysadzić silnika w powietrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Z tego co mowisz, to wyglada na przeladowywanie turbiny, polecam serwis i sczytanie bledow, bedziesz mial pewnosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 hogi, A może zajmij sie kurde zbieraniem znaczków albo produkcją tej pigwówki a nie deprymowaniem nowych coo ? Smakowała, co? Ja deprymuję? Błędów nie poprawiłem, dwa linki podałem. :cool: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue76 Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Proponuję remap pod nowy wydech, z pewnością błędy przestaną występować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopalus Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 Jeżeli chodzi o check to już jestem umówiony w serwisie ale jeszcze jedna rzecz mnie męczy- Czy po takim szarpnięciu mogłem uszkodzić coś w napędzie(słyszę z tyłu jak sie powoli toczę takie delikatne chrobotanie jakby cos przeskakiwało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Moze to rant na tarczy hamulcowej? Nie zmieniales ostatnio klockow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopalus Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 Nic nie ruszałem mam ten samochód od półtorej miesiąca ,tarcze+klocki są ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Najlepiej przy okazji checku podniesc auto i pokrecic kolami. Moze bedzie cos niegroznego w rodzaju tego rantu, albo kolnierza (czy jak to sie zwie) oslaniajacego tarcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now