Zbigniew B. Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 iglopol::arrow: http://www.sjs.pl/szkolenia/ :arrow: http://www.alsds.eu/pl Czy moge Was prosic o jakies opinie, ktora szkole wybrac? Pozdrawiam Pawel Obie są bardzo dobre. Może spróbuj pojechać na pierwszy stopień na SJS, a na drugi do AL'a :wink: RWD powiem ogarniałem, drift nie był problemem na rondzie czy przed marketem. Czy umiejętności z RWD są przydatne w prowadzeni AWD ? Tak się zastanawiam czy jak kupie Subaru to powyższe szkoły będą mi potrzebne ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Zbigniew B., Opanowanie RWD przydaje się przy wychodzenie z zakrętu Natomiast panowanie nad FWD przyda się przy wchodzeniu w zakręt. Nawet jak się komuś wydaje, ze umie dobrze jeździć to ma rację... wydaje mu się... te zajęcia tak naprawdę nie tyle zrobią po pierwszej sesji z Ciebie super kierowcę, co pokażą ile Ci brakuje by jakoś panować nad autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 te zajęcia tak naprawdę nie tyle zrobią po pierwszej sesji z Ciebie super kierowcę, co pokażą ile Ci brakuje by jakoś panować nad autem. Najbardziej to pokażą po przejażdżce np. z ALem za kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 te zajęcia tak naprawdę nie tyle zrobią po pierwszej sesji z Ciebie super kierowcę, co pokażą ile Ci brakuje by jakoś panować nad autem. Najbardziej to pokażą po przejażdżce np. z ALem za kierownicą dokładnie! wcześniej nie wiedziałem, że gietek może latać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 dokładnie! wcześniej nie wiedziałem, że gietek może latać... Ja przy pierwszej jeździe z Nim byłem pod wrażeniem że samochód się nie rozpada. I dlaczego ten sam slalom który ja robiłem On robi o 30km/h szybciej, jeszcze gadając do mnie . A wcześniej wmawiali mi że ja bardzo ładnie go przejeżdżam :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 dokładnie! wcześniej nie wiedziałem, że gietek może latać... Ja przy pierwszej jeździe z Nim byłem pod wrażeniem że samochód się nie rozpada. I dlaczego ten sam slalom który ja robiłem On robi o 30km/h szybciej, jeszcze gadając do mnie . A wcześniej wmawiali mi że ja bardzo ładnie go przejeżdżam :???: widzę, że mamy podobne wrażenia to co? spotykamy się u ALa w kielcach na 2 stopniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 widzę, że mamy podobne wrażenia to co? spotykamy się u ALa w kielcach na 2 stopniu? Ja najpierw muszę dotrzeć silnik. A do ALa chętnie wpadnę, ale trochę później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 dokładnie! wcześniej nie wiedziałem, że gietek może latać... Ja przy pierwszej jeździe z Nim byłem pod wrażeniem że samochód się nie rozpada. I dlaczego ten sam slalom który ja robiłem On robi o 30km/h szybciej, jeszcze gadając do mnie . A wcześniej wmawiali mi że ja bardzo ładnie go przejeżdżam :???: A w koncu wiesz co bylo nie tak ze slalomem, jak starego Forka przeturlales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 A w koncu wiesz co bylo nie tak ze slalomem, jak starego Forka przeturlales? No do końca nie można do tego dojść. Patrząc na ślady na asfalcie doszliśmy do wniosku że najpierw przerzuciło przód, bo najpierw były ślady od przedniego nadkola, dopiero dalej od tylnego boku, więc tak trochę dziwnie. No slalom ten wykonywałem już z większymi prędkościami i dawał radę jak to nawet Witek napisał na jednym szkoleniu Forek wyleciał w pole przy ok. 130 i nic się nie stało, a tu przy ok. 90 się przewrócił, więc pewnie kilka jakieś czynników się nałożyło i to wszystko dało taki efekt :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efrem Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Ze wszystkich samochodów jakimi do tej pory jeździlem to właśnie Impreza MY07 2.0 RC jest cudowna w "czuciu". ...... W praktyce, w śliskim łuku można samochód kontrolować delikatną pracą gazu bez żadnych ruchów kierownicą. Pięknie delikatnym driftem wtedy idzie i cały czas czuć pełną kontrolę nad samochodem. Jest bardzo przyjemnie, delikatnie nadsterwona (przód zacieśnia zakręt - właściwie po co ja to tutaj piszę ) zastanawiam się czy nadal rozmawiamy o samochodzie i technice jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Widzieliscie to? http://groups.google.com/group/pl.misc. ... e1d3e1d1b7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Widzieliscie to? http://groups.google.com/group/pl.misc. ... e1d3e1d1b7 Chyba jednak droga/rondo nie było całkiem puste, bo jednak ktoś to widział skoro jest mandat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Widzieliscie to? http://groups.google.com/group/pl.misc. ... e1d3e1d1b7 Chyba jednak droga/rondo nie było całkiem puste, bo jednak ktoś to widział skoro jest mandat. Nie było puste, bo były tan gliny. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 I to by bylo na tyle, jesli chodzi o zasade: "niewinny, poki mu sie nie udowodni winy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 hmm a ten AL to jakis kozak? bo czesto operujecie tymi skrotami i rowniez czesto nie kumam o co w tym chodzi powiem wam, ze bardzo duzo mozna sie nauczyc z samych obserwacji od ludzi, ktorzy jezdza w rajdach i pozniej probowac i cwiczyc ich zachowania w jakims bezpiecznym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 hmm a ten AL to jakis kozak? Poznasz, zobaczysz, sam stwierdzisz :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 hmm a ten AL [...] od ludzi, ktorzy jezdza w rajdach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 hmm a ten AL to jakis kozak? bo czesto operujecie tymi skrotami i rowniez czesto nie kumam o co w tym chodzi powiem wam, ze bardzo duzo mozna sie nauczyc z samych obserwacji od ludzi, ktorzy jezdza w rajdach i pozniej probowac i cwiczyc ich zachowania w jakims bezpiecznym miejscu staruszek.ale kozak taki ze w gacie bys narobil.jezdzi genialnie.myle ze jak by mial hajs to w rsmp by w d..mlodziakom ponakladal.czlowiek bez klepki zawiadujacej pojeciem smierc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 czlowiek bez klepki zawiadujacej pojeciem smierc... To chyba nawet mało powiedziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Urwana linka od strachu, ta od wyobraźni też przecięta Nie do końca rozumiem jak się mu to udaje ale mu się udaje i to JAK. N-11 z mistrzem Włoch (wtedy aktualnym) dostające baty od GTeka z klatką i przebiegiem 150 tys km - bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Urwana linka od strachu, ta od wyobraźni też przecięta Devlin też tak ma. A co się z nim dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Devlin też tak ma. Devlin jest spokojnymi kulturalnym kierowcą o wyjątkowo defensywnym stylu jazdy w porównaniu. A co się z nim dzieje? Zapracowany jest i się przeprowadza. Poza tym już mu się tutaj nie podoba zbytnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Urwana linka od strachu, ta od wyobraźni też przecięta Nie do końca rozumiem jak się mu to udaje ale mu się udaje i to JAK. A do tego wspaniały Człowiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 I nie potrzebuje auta by pokazać jak się jeździło Alpine A110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 O kurcze !!! Ale wgniata w fotel !!! fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się