Kruk Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Za prawą lampą w Imprezie GT MY99 jest taki czarny plastikowy walcowaty zbiornik z dochodzącymi trzema wężykami - domyślam się że jest to filtr węglowy do oczyszczania oparów paliwa - jedno z tych eko-tragedii :wink: Pytanie: czy mogę to wywalić? Co wtedy zrobić z tymi wężykami żeby nic nie wybuchło? :roll: Muszę zdobyć trochę miejsca pod maską i pierwsze rzuciło mi się na oczy właśnie to cudo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Kruk, jeśli szukasz miejsca na oil catch tank to wywal abs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImprezaSTi Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Jak chcesz to wywal ale nie gwarantuje Tobie ze check engine nie wyskoczy raczej tak. No chyba ze masz jakis modyfikowany ecu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Check engine się nie zapali, ale możesz czuć lekki zapach benzyny w samochodzie. Oil catch tank możesz spróbować zmieścić przed akumulatorem, albo jak mowi kash w miejscu abs'u Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvan Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 W wolnossącym GL-u kiedyś brakowało mi tego, wejście i wyjście (gdzieś w kolektarze ssącym były połączone rurką gumową), a skutkiem takiego rozwiązania był śpiący świerszcz w okolicach tylnej kanapy i bagażnika.... Budził się po rozgrzaniu silnika w czasie jazdy tak co 10 - 15 minut i denerwował podrużujących (jakieś nienaturalne różnice ciśnień się tworzyły w baku i wyrównywało się to dość głośno). Benzynę też od czasu do czasu dało się poczuć, po zainstalowaniu filtra te objawy ustały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 kashmere, jak Ty wymontujesz ABS to wtedy ja też :razz: [ Dodano: Pią Sty 04, 2008 1:21 pm ] Wywalić coś ot tak to żadna sztuka. Założyłem temat żeby się dowiedzieć jak wywalić ten filtr oparów z głową, czyli po wyrzuceniu tego filtra co zrobić z tymi wężykami żeby auto jeździło tak jak do tej pory czyli bez żadnych negatywnych skutków typu świerszcze i zapach benzyny - ktoś już to przerabiał i powie jak to zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Kruk chcesz wywalić filtr i zeby Ci nie śmierdziało :?: ten filtr jest po to zeby nie śmierdziało W prawdziwej A grupie zawsze musi śmierdzieć ....benzyną oczywiście Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 4, 2008 Author Share Posted January 4, 2008 Kruk chcesz wywalić filtr i zeby Ci nie śmierdziało :?: ten filtr jest po to zeby nie śmierdziało W prawdziwej A grupie zawsze musi śmierdzieć ....benzyną oczywiście W sumie to racja, bo ja tankuję Racinga a zapach tego paliwa to jest lepszy niż choinka zapachowa No dobra to niech sobie śmierdzi - to teraz jak to zrobić żeby było ok? Chodzi mi o to co zrobić z tymi wężykami co zostaną po odłączeniu filtra-zaślepić?połączyć ze sobą? nic nie robić i niech sobie dyndają? a może połączyć w jeden i wypuścić razem z odmą w kosmos? [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 2:27 pm ] Zrobiłem tak: odłączyłem wszystkie 3 wężyki od filtra oparów i połączyłem je z przewodem odmy, który idzie do Catch Oil Tank. Nic nie wybuchło, nic się nie świeci z kontrolek, auto jeździ po staremu. Zapachu paliwa na razie jakoś bardziej niż zwykle nie odczułem. Pojeżdżę to się okaże :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts