Jump to content

obk a x3


gregu

Recommended Posts

Uomatko boska.. posmigalem bmw x3 i powiem szczerze, ze nie rozumiem budowania suva za taka kase z komfortem jazdy mojej mazdy mx5. obk bije na glowe zawieszeniem bmw x3, przy identycznym wyczuciu auta i pewnosci prowadzenia duuuuuuzo lepszy komfort.

Do tego ten klekot o typowej dla diesla kiepskiej elastycznosci.. ughh..

 

Pewnie nizsze nadwozie obka sie do tego przyczynia, ale tak czy siak w tej konfrontacji obk rulez.

Link to comment
Share on other sites

Nie chce tu bronić BMW ale moja matka ma juz druga X3 teraz 3.0SD bez sportowego zawieszenia, ktore jest w seri (i przyznam, ze komfortowe to ono nie jest i na dodatek tlucze sie na polskich drogach). Niestety nie zgodze sie ze OBK bije go na glowe, jakoś wykonczenia jest na wyzszym poziomie, 2.0 diesel bardzo klekocze to fakt w 3.0 nie jest to tak bardzo słyszalne. Dla kobiety jest to bardzo komfortowe i bezpieczne auto i na dodatek szybkie 276km daje rade ;)

Link to comment
Share on other sites

2.0 diesel bardzo klekocze to fakt w 3.0 nie jest to tak bardzo słyszalne.

Aleś Grizly przyje.... porównaniem. Klekot (sam niestety testuję :cool: ) kontra....cisza...no prawie cisza :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

2.0 diesel bardzo klekocze to fakt w 3.0 nie jest to tak bardzo słyszalne.

Aleś Grizly przyje.... porównaniem. Klekot (sam niestety testuję :cool: ) kontra....cisza...no prawie cisza :mrgreen:

 

Bo tak jest nie wiem czemu ale 3.0SD podczas jazdy nie jest tak denerwujacy jak inne diesle ;)

Link to comment
Share on other sites

Chyba siniki BWM 3.0 diesla(184KM) mają najlepszą kulturę pracy w porownaniu do innych marek, a jeszcze lepiej słychać V8 4.0 diesiel(245KM) ten to dopiero wymiata 560Nm przy 1750 obr. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bo tak jest nie wiem czemu ale 3.0SD podczas jazdy nie jest tak denerwujacy jak inne diesle

A Accordem 2.2 i-CTDi jechałeś. Mam na myśli porównanie odgłosu, a nie mocy, bo tutaj to raczej Honda odstaje.

Link to comment
Share on other sites

Chyba siniki BWM 3.0 diesla(184KM)

 

moc nie bardzo 218km albo w sd 286 ;)

 

A Accordem 2.2 i-CTDi jechałeś.

 

niestety nie mialem okazji ale znajomy ma 2.2 cdti w civicu wiec sobie sprawdze ;)

Link to comment
Share on other sites

a jeszcze lepiej słychać V8 4.0 diesiel(245KM) ten to dopiero wymiata 560Nm przy 1750 obr. :smile:

Prawie jak w autobusie, tylko my tu o autach osobowych rozmawiamy a nie taborze przedsiębiorstwa komunikacyjnego :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Chyba siniki BWM 3.0 diesla(184KM)

 

moc nie bardzo 218km albo w sd 286 ;)

 

A Accordem 2.2 i-CTDi jechałeś.

 

Dane z BMW Klub Polska - BMW X5 model E53 3.0d - rodzaj silnika ZS-R6 pojemność 2926 cm3 moc 184KM przy 4000 obr. i 390Nm przy 1750obr. silniki do 2001 od 2001 ten silnik ma 218KM i 400Nm :neutral:

 

 

 

Prawie jak w autobusie, tylko my tu o autach osobowych rozmawiamy a nie taborze przedsiębiorstwa komunikacyjnego

 

To w aucie osobowym BMW seria 740d :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

Dane z BMW Klub Polska - BMW X5 model E53 3.0d - rodzaj silnika ZS-R6 pojemność 2926 cm3 moc 184KM przy 4000 obr. i 390Nm przy 1750obr. silniki do 2001 od 2001 ten silnik ma 218KM i 400Nm :neutral:

 

nie 400 a 500Nm

ponadto kolejne wersje tego silnika mialy 218KM(E60) , 231KM (E90), 235KM(E60) oraz wersje z 2 turbosprezarkami

272(E60) i 286 KM(E60 i E90) (580Nm)

Link to comment
Share on other sites

Uomatko boska.. .

 

I na tem pozdrowieniu czeba beło wypowiedź zakończyć. A tera idonc tem tropem ludzie zaczno porównywać kajak z lotniskowcem abo pociongi TGV ze salcesonem kujawskim luksusowym, choćby pod wzglendem współczynnika oporu powiecza i dla zafałszowania wyników bedo salceson nadgryzać z przodu.

 

mamusia

Link to comment
Share on other sites

bart1000 wiedza godna własciciela BMW :mrgreen:;)

:wink:

dokształcam sie w dziedzinie diesli :mrgreen:

 

dobrze, ze nie w dziedzinie starych BMW ;)

 

Nie każdego stać na nowe :???:

 

nie 400 a 500Nm

ponadto kolejne wersje tego silnika mialy 218KM(E60) , 231KM (E90), 235KM(E60) oraz wersje z 2 turbosprezarkami

 

Sorry mała pomyłka :neutral: Poza tym temat dotyczył różnic między OBK a BMW X3 :mrgreen:

Każdy się kiedyś uczy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...