Jump to content

Mata pod maską.


Wiatrak

Recommended Posts

Witam,

pod maską mam gąbkę i matę (Jak wszyscy :-). Gąbka jest w stanie OK, ale ta mata, czy jak to nazwać jest już podziurawiona i pourywana. Co można dać w zamian? Nowa w ASO? Może kupic w jakimś sklepie materiał żaroodporny i zapodać? A teraz, czy oderwać to/zostawić? Boję się, że jakieś strzępki wkręcą się w turbinę lub z paski i może być nieprzyjemnie. Macie na to jakiś koncept?

Link to comment
Share on other sites

Konsekwencje wkręcenia skrawków tej maty w paski są dość ciekawe - otóż strzępy tego tałatajstwa znalazłem nawet w zaciskach przednich :D a tak wracając do tematu to jak ma wyglądać pro to chyba ASO ;) A jak ma spełniać tylko swoje zadanie to są w sprzedaży śpec maty wyciszające odporne na temperaturę.

 

pozdr pablo2k

Link to comment
Share on other sites

A ja to wywaliłem do śmietnika i mam goło pod maską - nie odczułem żadnej różnicy ani latem ani w deszczu ani teraz jak jest chłodniej. Co do wyciszenia to po co wyciszać dźwięk boxera i świst turbiny? :wink: ja bym raczej podgłośnił :twisted:

Link to comment
Share on other sites

A ja to wywaliłem do śmietnika i mam goło pod maską - nie odczułem żadnej różnicy ani latem ani w deszczu ani teraz jak jest chłodniej. Co do wyciszenia to po co wyciszać dźwięk boxera i świst turbiny? :wink: ja bym raczej podgłośnił :twisted:

no procz wygluszania to ma to inne zadanie...np izolacja termiczna.

Link to comment
Share on other sites

A ja to wywaliłem do śmietnika i mam goło pod maską - nie odczułem żadnej różnicy ani latem ani w deszczu ani teraz jak jest chłodniej. Co do wyciszenia to po co wyciszać dźwięk boxera i świst turbiny? :wink: ja bym raczej podgłośnił :twisted:

no procz wygluszania to ma to inne zadanie...np izolacja termiczna.

 

No wlasnie, co na to lakier na masce...?

Link to comment
Share on other sites

Tak jak pisałem wyżej nic się nie dzieje, a pod maską na pewno jest trochę chłodniej bo nie ma izolacji.

Link to comment
Share on other sites

Nic sie nie dzieje jak sie wywali matę. Czasem się zastanawiam jaki jest sens zakladania maty w silnikach turbo. Np w GT 99 pokrywa ona jakies 1/3 powierzchni maski bo są wycięcia na wloty i innych modelach może trochę więcej. Z tego co pamiętam to samochody WRC nie posiadaja takiego cuda a one produkuja duzo ciepla. A jeszcze jedna rzecz nie mysle ze silnik moze nagrzac maske tak bardzo jak np slonce. Czarny kolor w slonceczny dzien = wysoka temperatura. Pod maska jak by sie nie patrzec jest zawsze przeplyw powietrza.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...