Jump to content

Pytanie o Legacy?


max mt

Recommended Posts

Witam!

Jestem tutaj na forum od kilku dni, zarejestrowany od wczoraj i szukałem informacji na temat Subaru Legacy, zamierzam kupić takie Subaru w rocznikach od 96 do 99 i mam do Was Panowie pytanie na co zwrócić uwagę przy kupnie, jaki silnik polecacie, czy może jakie oznaczenie modelu. Interesuje mnie z wyposażenia klimatyzacja, automat i skóry. Lepiej też większy motor i czy występują silniki z Turbo?

Proszę o poważne odpowiedzi, Dziękuję Marcin.

Link to comment
Share on other sites

A czy występowały modele z silnikiem 3l? Z tego co udało mi się poczytać z w/w linku silniki z tego rocznika maja problemy. Jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać jakie jest zastosowane zawieszenie i jak sprawdzić poprawne działanie zawieszenia. Auto planuje ściągać z Niemiec.

Link to comment
Share on other sites

max mt, w tych rocznikach co podałeś nie było silnika 3.0, takowy został wprowadzony w modelu Outback w roku 2000. Ten link co miałeś dotyczył silnika 2.5l a nie 3.0. NIe jestem przekonany czy przesiadając się z BMW 525 na Legacy 2.5 AT będziesz zadowolony z dynamiki. 3.0 to inna bajka :) Silników turbo w europie brak.

Link to comment
Share on other sites

Panowie dziękuję za informacje od Was są dla mnie ważne. Jeszcze pytanie czy macie jakieś linki na temat rodzajów silników montowanych w Subaru i zawieszenia co bym mógł sobie poczytać i się dokształcić bo każda marka samochodu jest inna. Co do przesiadania się z BMW na Subaru to chcę mieć dwa pojazdy. Dla żony zostawię BMW a dla siebie Subaru. :wink:

Link to comment
Share on other sites

filester, ale to taka szybka przekładka, bez tapicerki itp. Na co dzień nieco uciążliwa. J

 

wydaje mi się że kiedyś właściciel tego wpadł na chwilkę na forum i coś o nim napisał! Ktoś zapytał o sterowanie szyb w prawych drzwiach (komplet przełączników) to opowiadał że w lewych też ma komplet i wszystko działa, i ze to nie jest "szybka" przekładka

Link to comment
Share on other sites

Kiedys oferowany byl Legacy z 1997 Bi-turbo, po przekladce (robiona u Kopra). Tyle, ze ostala mu sie jedna turbina, ze wzgledu na problemy z upchnieciem obu turbin. Z tego co pamietam bylo to w 2003 roku. Tyle, ze nabywca dosc szybko skasowal furacza :roll: W 2007 z tego co pamietam oferowany byl kolejny Legac Bi-Turbo po przekladce. Ten podobniez byl juz zrobiony na 2 turbinach, tyle ze z automatem i dosc dlugo nie mogl znalezc swojego nowego wlasciciela.

Link to comment
Share on other sites

Kiedys oferowany byl Legacy z 1997 Bi-turbo, po przekladce (robiona u Kopra). Tyle, ze ostala mu sie jedna turbina, ze wzgledu na problemy z upchnieciem obu turbin.

Czegoś tu nie rozumiem. :shock:

Po przekładce w takie samo nadwozie tylko z fajerą z drugiej strony, turbina sie nie zmieściła?

Czy upychali to w karoserię od malucha? :razz:

Link to comment
Share on other sites

W 2007 z tego co pamietam oferowany byl kolejny Legac Bi-Turbo po przekladce. Ten podobniez byl juz zrobiony na 2 turbinach, tyle ze z automatem i dosc dlugo nie mogl znalezc swojego nowego wlasciciela.

Właśnie o tego mi sie rozchodziło.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...