max mt Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Witam! Jestem tutaj na forum od kilku dni, zarejestrowany od wczoraj i szukałem informacji na temat Subaru Legacy, zamierzam kupić takie Subaru w rocznikach od 96 do 99 i mam do Was Panowie pytanie na co zwrócić uwagę przy kupnie, jaki silnik polecacie, czy może jakie oznaczenie modelu. Interesuje mnie z wyposażenia klimatyzacja, automat i skóry. Lepiej też większy motor i czy występują silniki z Turbo? Proszę o poważne odpowiedzi, Dziękuję Marcin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 max mt, tutaj byl ostatnio poruszany podobny temat :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114033 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Co do Turbo to występowały chyba tylko oryginalnie z kierownicą po prawej stronie. I jak dobrze pamiętam to było to Twin Turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
max mt Posted January 2, 2008 Author Share Posted January 2, 2008 A czy występowały modele z silnikiem 3l? Z tego co udało mi się poczytać z w/w linku silniki z tego rocznika maja problemy. Jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać jakie jest zastosowane zawieszenie i jak sprawdzić poprawne działanie zawieszenia. Auto planuje ściągać z Niemiec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 max mt, w tych rocznikach co podałeś nie było silnika 3.0, takowy został wprowadzony w modelu Outback w roku 2000. Ten link co miałeś dotyczył silnika 2.5l a nie 3.0. NIe jestem przekonany czy przesiadając się z BMW 525 na Legacy 2.5 AT będziesz zadowolony z dynamiki. 3.0 to inna bajka Silników turbo w europie brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Silników turbo w europie brak. Aczkolwiek wisiał jakiś czas temu na allegro takowy, już po przekładce kierownicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 filester, ale to taka szybka przekładka, bez tapicerki itp. Na co dzień nieco uciążliwa. Jedyne rozsądne wyjście to albo kupić H6, albo zaciągnąć nowego Legacy z USA - tam turbo mają Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 aflinta, tyle ze tu nie chodzi o nowy: zamierzam kupić takie Subaru w rocznikach od 96 do 99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 pumex1, ale o turbo pisałem filesterowi Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 aflinta, to se pogadalismy Link to comment Share on other sites More sharing options...
max mt Posted January 3, 2008 Author Share Posted January 3, 2008 Panowie dziękuję za informacje od Was są dla mnie ważne. Jeszcze pytanie czy macie jakieś linki na temat rodzajów silników montowanych w Subaru i zawieszenia co bym mógł sobie poczytać i się dokształcić bo każda marka samochodu jest inna. Co do przesiadania się z BMW na Subaru to chcę mieć dwa pojazdy. Dla żony zostawię BMW a dla siebie Subaru. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Dla żony zostawię BMW a dla siebie Subaru. Tylko nie daj żonie pojeździć Subaru, bo zostaniesz z beemką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 max mt, jeżeli język Goethego Cię nie zraża to tu jest skarbnica mała: http://www.subaru.de/kundenservice/prospektarchiv.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
max mt Posted January 3, 2008 Author Share Posted January 3, 2008 Ok! Dzięki aflinta o coś takiego mi chodziło, a język Goethego trochę mi znany :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 filester, ale to taka szybka przekładka, bez tapicerki itp. Na co dzień nieco uciążliwa. J wydaje mi się że kiedyś właściciel tego wpadł na chwilkę na forum i coś o nim napisał! Ktoś zapytał o sterowanie szyb w prawych drzwiach (komplet przełączników) to opowiadał że w lewych też ma komplet i wszystko działa, i ze to nie jest "szybka" przekładka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Kiedys oferowany byl Legacy z 1997 Bi-turbo, po przekladce (robiona u Kopra). Tyle, ze ostala mu sie jedna turbina, ze wzgledu na problemy z upchnieciem obu turbin. Z tego co pamietam bylo to w 2003 roku. Tyle, ze nabywca dosc szybko skasowal furacza :roll: W 2007 z tego co pamietam oferowany byl kolejny Legac Bi-Turbo po przekladce. Ten podobniez byl juz zrobiony na 2 turbinach, tyle ze z automatem i dosc dlugo nie mogl znalezc swojego nowego wlasciciela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Kiedys oferowany byl Legacy z 1997 Bi-turbo, po przekladce (robiona u Kopra). Tyle, ze ostala mu sie jedna turbina, ze wzgledu na problemy z upchnieciem obu turbin. Czegoś tu nie rozumiem. :shock: Po przekładce w takie samo nadwozie tylko z fajerą z drugiej strony, turbina sie nie zmieściła? Czy upychali to w karoserię od malucha? :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 hogi, tam miales 2 turbiny, wiec uklad byl nieco inny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 W 2007 z tego co pamietam oferowany byl kolejny Legac Bi-Turbo po przekladce. Ten podobniez byl juz zrobiony na 2 turbinach, tyle ze z automatem i dosc dlugo nie mogl znalezc swojego nowego wlasciciela. Właśnie o tego mi sie rozchodziło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Po przekładce w takie samo nadwozie tylko z fajerą z drugiej strony, turbina sie nie zmieściła? Problem znany nie tylko w Subaru ale np. w Skyline'ach. Jest problem z upchnięciem kolumny kierowniczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.