Jump to content
Intakwrx

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

Recommended Posts

Hmmm tremy nie bylo , jedynie Impreza nie chciala współgrać i padly hamulce i mocy malo wyszlo na hamowni w vtg a tak to spoko :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autogaleria testuje Imprezę 2.0D wycenioną na 134 890 zł :shock:

http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-impreza-2.0d-re,361.html

 

Swoją drogą ciekawe czy jeszcze można dostać 265-konnego WRX z RP2008 za 135 900 PLN

 

Zastanawia mnie też marudzenie na skrzynię 6MT, może dostali model, w którym to ustrojstwo musi się dopiero ułożyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

135k zł za kompakt z 2 litrowym dieslem ?

 

:lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

w porownaniu do bezposredniej konkurencji to cena powala na kolana :)

golf 6 2.0tdi 170km 4x4 jest jakies 50tys tanszy... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ares, TDI 170KM i 4motion w golfie? Nie widzę takiej wersji, TDI-CR 170KM jest tylko w modelu GTD :mrgreen:

 

Jest diesel 140KM i na starcie kosztuje 92720 PLN za wersje Comfortline 4Motion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry my baaaad :) ale za 135tys. mozesz pokusic sie spokojnie o duzo fajniejsze auto i wyzszej klasy niz male subaru w 2litrowym dieselku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
za 135tys. mozesz pokusic sie spokojnie o duzo fajniejsze auto

Np N12 które sprzedaje się właśnie na forum :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

widzialem (chyba) najnowszy odcinek operacji tuning. crx przerobiony na rajdowke byl "testowany" jezdzil bodajze wrobel, wklepal mu pare setnych wlasciciel hondy ;) kamcio byles w tym samym programie i jechales ta probe wyznaczona pacholkami tylko, ze w innym odcinku? dobrze kojarze miejsce i ludzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comiesięczny przegląd prasy :)

 

W najnowszym TopGear (10/2009) jest artykuł Jaguar, Porsche i Subaru z dieslami. W rolach głównych Impreza 2.0D, Porsche Cayenne 3.0D i Jaguar XF 3.0D S.

 

Natomiast w Auto Motor i Sport można przeczytać pierwsze wrażenia z jazdy nowym Legacy 2.5, a także porównanie Subaru Impreza WRX (265KM) z Fordem Focusem ST i Mitsubishi Lancer Ralliart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazuja, co tam ciekawego piszą o Lancerze Ralliart ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kazuja, co tam ciekawego piszą o Lancerze Ralliart ?

 

Zjechali go z góry na dół.

 

1) "Kiepski temperament" - za który odpowiedzialna ma być:

a) duża nadwaga (+185kg do Imprezy, +203kg do Focusa),

B) średnio udana dwusprzegłowa skrzynia biegów "która zamiast dodawać animuszu zdecydowanie spowalnia auto" (najgorzej podobno jest w trybie automatycznym, ale można też zmieniać biegi ręcznie łopatkami przy kierownicy)

c) "silnik z bardzo słabym dołem".

 

2) Podsterowność i niezbyt precyzyjny układ kierowniczy, zmuszający "kierowcę do częstych korekt toru jazdy"

 

Na dodatek w artykule przytaczają kilka niewygodnych dla Mitsi liczb. Z Focusem przegrywa 0-100km/h o 0.4 sek (7.3 sek vs. 6.9 sek) (tak przy okazji, tutaj chyba wkradł im się błąd a propos Imprezy - 0-100km/h 6.5 sek, a to przecież wersja 265KM), a 0-200km/h już o 5.1 sek. Wspominają także o kosmicznym spalaniu, Ford - 13, Subaru - 14, Mitsi - 17! Oczywiście Lancer "dojeżdża" w teście na ostatnim miejscu... A szkoda, bo mogło być tak pięknie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Subaru drugą marką za Porsche pod względem niezawodności:

Gdyby nie 2.5T i 4T to by bylo na pierwszym miejscu :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Subaru drugą marką za Porsche pod względem niezawodności:

Gdyby nie 2.5T i 4T to by bylo na pierwszym miejscu :wink:

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Niewykluczone. A tak na poważnie to myślę, że to bdb wynik. Porsche to trochę inne ceny i precyzja wykonania. Być za nimi to nie wstyd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie Kornacki sprzedawał STI-aja na TVN "nuda". Srebrny na gun metalowych felach 2007r. z róziowymi plejadami. Czyje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
(tak przy okazji, tutaj chyba wkradł im się błąd a propos Imprezy - 0-100km/h 6.5 sek, a to przecież wersja 265KM)

 

Zainteresowałeś mnie i sobie ten numer Auto Motor i Sport kupiłem. W tabelce podają nie tylko deklarowane przez producenta przyśpieszenie (tu faktycznie błąd), lecz również "pomiary własne".

 

No i dla Imprezy WRX 265 wyszło im:

0-30 1.1

0-50 2.0

0-70 3.6

0-100 6.5

0-130 9.7

0-160 15.0

0-180 20.0

0-200 26.8

... i 400m w czasie 14.4@157 km/h.

 

Tak więc do "katalogowego" 0-100 w czasie 6 sekund nieco zabrakło. Focus ST i Lancer Ralliart wykręciły natomiast przyśpieszenia obiecywane przez producenta (odpowiednio 6.9 i 7.3 do setki)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz ten wątek odwiedzi pewien użytkownik i powie że WRX 265 robi 100 w czasie poniżej 5 sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udalo Ci sie, bo ja zadko zagladam do watkow tasiemcow.

 

I to nie ja mowie (bo nawet nie siedzialem w WRX'09), tylko powazne magazyny motoryzacyjne. W tym samym tescie Ralliart zrobil 0-60 (96.5km) w 5.4s.

Cos mi sie wydaje ze panowie z AMiS powinni nauczyc sie jezdzic samochodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...