slesz Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 chciałbym zobaczyć tam x5 albo xc90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Jeep nie wystarczy :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Parę słów o Legasiu... http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Legac ... omosc.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuja Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 w nowym numerze polskiej edycji "TOP GEAR" jest opis/prezentacja Imprezy GT - wreszcie... :smile: To korzystając z okazji zacytuję kawałek testu który mnie zainteresował (Top Gear, Czerwiec 2009, str. 85, "W pogoni za Stigiem", Tom Ford). Na pewno Wam się spodoba : (...) Nowy RS jest więcej niż dobry - jest sensacyjny. Lepiej od razu podać werdykt i dopiero przejść do szczegółów. Inaczej musiałbym zacząć od niedowierzania i wątpliwości, z jakimi czekało się na ten samochód. A ściślej mówiąc, na jego napęd. Trzysta koni wypuszczonych przez przednie koła? To się nie ma prawa udać... Otóż, ma prawo. Co więcej, nowy QATBLSD, czyli Quaife Automatic Torque-Biasing Limited-Slip Differential (mechanizm różnicowy Quaife o ograniczonym poślizgu i automatycznym rozkładzie momentu obrotowego pomiędzy koła napędzane), jest lepszy niż większość systemów napędu na cztery koła. Nie wszystkie, ale większość. Ta przednionapędówka jest na przykład bardziej bezpośrednia i precyzyjna w reakcjach od wszystkich Golfów opartych na systemie Haldex i od Subaru AWD. (...) Nie wiem jak wy, ale ja czekam na jakiś konkretny dowód tej, nie oszukujmy się, dość śmiałej hipotezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 w nowym numerze polskiej edycji "TOP GEAR" jest opis/prezentacja Imprezy GT - wreszcie... :smile: Jest też o foresterze Kory Jackowskiej, a na okładce widać kawałek imprezy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otori Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 w nowym numerze polskiej edycji "TOP GEAR" jest opis/prezentacja Imprezy GT - wreszcie... :smile: Autor artykułu, rewelacyjnie moim zdaniem oddał klimat jaki odczuwa kierownik gteka. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Tom Ford napisał/a: Ta przednionapędówka jest na przykład bardziej bezpośrednia i precyzyjna w reakcjach od Subaru AWD. (...) może i jest bardziej bezpośrednia ale raczej nie pojedzie 'bardziej' jak jest trochę mniej przyczepnie jednak :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A jeździ genialnie, wszystkie Evo czy inne STI nie mają co szukać przy RS na 99% nawierzchni (sprawdzałem nawet na śniegu). To wypowiedź hwojtka z racingforum.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 w nowym numerze polskiej edycji "TOP GEAR" jest opis/prezentacja Imprezy GT - wreszcie... :smile: To korzystając z okazji zacytuję kawałek testu który mnie zainteresował (Top Gear, Czerwiec 2009, str. 85, "W pogoni za Stigiem", Tom Ford). Na pewno Wam się spodoba : (...) Nowy RS jest więcej niż dobry - jest sensacyjny. Lepiej od razu podać werdykt i dopiero przejść do szczegółów. Inaczej musiałbym zacząć od niedowierzania i wątpliwości, z jakimi czekało się na ten samochód. A ściślej mówiąc, na jego napęd. Trzysta koni wypuszczonych przez przednie koła? To się nie ma prawa udać... Otóż, ma prawo. Co więcej, nowy QATBLSD, czyli Quaife Automatic Torque-Biasing Limited-Slip Differential (mechanizm różnicowy Quaife o ograniczonym poślizgu i automatycznym rozkładzie momentu obrotowego pomiędzy koła napędzane), jest lepszy niż większość systemów napędu na cztery koła. Nie wszystkie, ale większość. Ta przednionapędówka jest na przykład bardziej bezpośrednia i precyzyjna w reakcjach od wszystkich Golfów opartych na systemie Haldex i od Subaru AWD. (...) Nie wiem jak wy, ale ja czekam na jakiś konkretny dowód tej, nie oszukujmy się, dość śmiałej hipotezy A czego ty się spodziewałeś od faceta, który nazywa się FORD. A swoją drogą to zaciekawiliście mnie i kupię ten numer Top Gear. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 To wypowiedź hwojtka z racingforum.pl. hwojtek, którego lubię i szanuję, miewa momenty, gdy wyobraźnia ponosi go za daleko . Tym samym focusem jeździła redakcja kmh i owszem - stwierdzili, że wóz wyznacza nowe standardy jeśli chodzi o trakcję, zawieszenie itp. ale STI/Evo to wciąż nie jest i basta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Przemeq, ja bym raczej powiedział że mamy tutaj opinie A(wojtek) i opinie B(KMH),nie chce oceniac bo jak wiadomo opinie są subiektywne Musielibyśmy sami przejechać się STI (tutaj masz troche łatwiej ) a potem RS i ewentualnie porównać żeby wyrobić sobie własną opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Musielibyśmy sami przejechać się STI a potem RS żeby wyrobić sobie własną opinie. oj tam :roll: ja nie prowadziłem żadnego z nich a opinię sobie wyrobiłem znakomitą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 ja bym chciał, żeby ktoś z-N-czył takiego RSa i zaczął startować w RSMP - wtedy by się okazało, ile jest wart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Historia z ju-es-end-ej: koleś STI '06-'07 chciał ominąć jelenia, czy innego łosia, strzelił dwie rolki, spotkał się z dwoma drzewami i wszyscy wyszli cało. http://jalopnik.com/5260860/subaru-sti- ... e-survives Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Za niedługo będzie wyszykowany i wystawiony na alledrogo jako "igła". :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał R. Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Za niedługo będzie wyszykowany i wystawiony na alledrogo jako "igła". ewentualnie po niewielkim tjuningu optycznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Carbonowa maska? Zaloze sie ze nie bylo zadnego jelenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Carbonowa maska? Zaloze sie ze nie bylo zadnego jelenia. Tylko, że po prostu wyleciał z drogi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Wieksze ego niz umiejetnosci. Typowe dla ricerow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A to jest prawdziwy carbon, czy tylko naklejka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Prawdziwy carbon. Ale w porownaniu z maska aluminiowa, oszczednosc wagi jest niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Prawdziwy carbon. Ale w porownaniu z maska aluminiowa, oszczednosc wagi jest niewielka. ale za to ile extra punktow na dzielni :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 uderzenie poza tym chyba jednak nie było za mocne skoro boczne szyby nawet nietknięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 skoro probowal ominac to moze mu sie udalo...ale utrzymac pozniej auta na drodze juz niekoniecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 no tak, jest przecież napisane, że dachował i wywalił w aż dwa drzewa. Tylko że wg mnie chyba niezbyt mocno [ Dodano: Czw Maj 21, 2009 9:12 pm ] zresztą cholera wie, może ten karbonowy przód pochłonął całą energię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się