Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

radix99, - tekst z podsumowania:

 

Analiza danych pokazuje, że nowe modele, o ile są ładne lub w przystępnej cenie, mogą znacząco wpłynąć na wynik sprzedaży ;)

 

Tata jest po prostu.... w przystępnej cenie ;)

 

EDIT:

radix99, scalilem temat - bo juz o tym nieco wczesniej bylo napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radix99, - tekst z podsumowania:

 

Analiza danych pokazuje, że nowe modele, o ile są ładne lub w przystępnej cenie, mogą znacząco wpłynąć na wynik sprzedaży ;)

 

Tata jest po prostu.... w przystępnej cenie ;)

 

EDIT:

radix99, scalilem temat - bo juz o tym nieco wczesniej bylo napisane.

 

ok :cool:

 

[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 9:20 am ]

prosze was nie porownujcie subaru i innych samochodow do zabudowanego skutera :lol: ktory ma w europie kosztowac ok. 5000 euro wiec i tak zadnego sukcesu nie osiagnie

 

mi nie chodziło de facto o porównanie taty z subaru. mnie poruszył wynik sipu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodziło de facto o porównanie taty z subaru. mnie poruszył wynik sipu...

 

ok :wink: ale mysle ze to i tak niezly wynik byl bo osiagniety na sprzedazy aut sciagnietych w 2008 po starych kursach - w 2 kwartale i nastepnych sprzedaz subaru siadzie jeszcze bardziej niestety - obecne ceny sa astronomiczne... poki zlotowka sie nie umocni (ew. kratka by pomogla ale poki co nie ma informacji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wyniki sprzedaży nie martwią.

Cieszy mnie, że jeżdżę autem nietuzinkowym, chociaż coraz częściej już na naszych drogach spotykanym. :wink:

 

W wynikach sprzedaży lub rejestracji aut z segmentu D za rok bodajże 2007 (dokładnie nie pamiętam :oops: ), mniej od Legacy było tylko Nissanów Primera. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wklejając ten link pomyślałem sobie tylko, że jak SIP-owi spada sprzedaż to "Derekcja" się martwi co powoduje frustrację "Derekcji", a w efekcie odbija się to na forumowiczach bo nam śrubę przykręcają i o wielu rzeczach pisać zabraniają. Wyobraźcie sobie "Derekcję" w jakim to by była błogim nastroju gdyby sprzedaż SIP wzrastało 5 razy szybciej niż teraz spada :wink: :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodziło de facto o porównanie taty z subaru. mnie poruszył wynik sipu...

 

ok :wink: ale mysle ze to i tak niezly wynik byl bo osiagniety na sprzedazy aut sciagnietych w 2008 po starych kursach - w 2 kwartale i nastepnych sprzedaz subaru siadzie jeszcze bardziej niestety - obecne ceny sa astronomiczne... poki zlotowka sie nie umocni (ew. kratka by pomogla ale poki co nie ma informacji)

 

szczerze mówiąc, po moich skromnych doświadczeniach z chęcia zakupu nowego forestera, śmiem stwierdzić, że sip (w sensie dealerzy) nie są zainteresowani sprzedażą. może teza karkołomna, ale to moje wrażenie, trwające od września 2008 do lutego 2009. uprzedzając dociekliwszych: nie, nie chodziło o rabat :mrgreen:

konsekwencja jest taka, że wciąż jeżdżę imprezą i się nią cieszę :cool:

 

[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 11:59 am ]

Mnie wyniki sprzedaży nie martwią.

Cieszy mnie, że jeżdżę autem nietuzinkowym, chociaż coraz częściej już na naszych drogach spotykanym. :wink:

 

W wynikach sprzedaży lub rejestracji aut z segmentu D za rok bodajże 2007 (dokładnie nie pamiętam :oops: ), mniej od Legacy było tylko Nissanów Primera. :grin:

 

a mnie owszem, bo co będzie jak złotówka się nie umocni? a skąd wiadomo, w którą stronę będzie się przesuwał kurs? martwi mnie więc sytuacja sip'u, bo zamiast rozwijać sieć dealerską i serwisową wszystko "siądzie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Sikor, sam program pozostawiam bez komentarza.

Chodzi mi raczej o napis "w tle"

Nie ma m pojęcia, skąd tam się wziął :?: :shock:

 

Tym razem napisano coś o Tribece:

 

http://www.autogaleria.pl/auto_test/sub ... t,294.html

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym Auto Świecie (str. 26-27) jest test Imprezy 2.0D. Można go też przeczytać na stronie AŚ.

 

Po uruchomieniu silnika Subaru Imprezy spod maski dobiega staromodny, dieslowski klekot. Brzmi tak, jak w innych japońskich dieslach w czasach debiutu technologii bezpośredniego wtrysku paliwa w popularnych autach osobowych. Hałas staje się najbardziej uciążliwy podczas jazdy po mieście, na trasie motor jest niemal niesłyszalny.

 

Ale ton to nie wszystko, nawet jeżeli powinien być wizytówką Subaru. Może dynamika wybije Imprezę ponad przeciętność? Nie do końca. Owszem, utrzymując motor na wysokich obrotach, dzięki sporej mocy można jechać szybko, ale wystarczy przegapić redukcję biegu, by poczuć niedosyt – elastyczności znanej z nowoczesnych turbodiesli konkurencji tutaj nie znajdziemy.

 

Cóż, hłAmeryki to oni nie odkryli. Poniżej 1800 obr./min nic się tam nie dzieje (przynajmniej tak jest w OBK którym jeździłem). Narzekają też, na zbyt miękkie zawieszenie. Tego niestety nie miałem okazji sprawdzić.

 

Dziwi mnie cena. 136500? Czy ktoś to teraz w ogóle kupuje? Porównywalny Golf (Highline, 2.0TDI CR 140KM 4Motion, porównywalne wyposażenie - sytuacja się odwróciła, dawniej to Subaru nie miało ksenonów, teraz nie ma ich w Golfie :P) kosztuje koło 110000-120000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor tego artykułu jechał tym autem chyba tylko raz, po prostej drodze i to w mieście w korku :grin: . Po takich doświadczeniach z nowym samochodem nie powinien o nim pisać :grin: Na poważanie, jeżdżę Foresterem 2.0D i na początku użytkowania denerował mnie brak "dołu" w momencie obrotowym - to co ma z VW albo itp. Za to w górnym zakresie obrotów czyli podczas jazdy w warunkach drogowych jest pięknie szybko i elastycznie - troszkę jak z 2,5 turbo. Jak chce się pisać na tematy motoryzacyjne, o samochodach to trzeba się troszkę na tym znać. Ten kto napisał ten artykuł się NIE ZNA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten artykuł. W sumie nic mnie w nim nie zdziwiło. Panowie konkrety, z czym sie nie zgadzacie.

Nie jechalem tymi autami, ale siedzialem w nich. Zdecydowanie moge sie zgodzic, ze wnetrze imprezy wypada baaardzo slabo jakosciowo przy golfie. Zreszta nie tylko przy golfie, poprostu odstaje od standardu. To ze jest miekko, mysle, ze chyba jest skoro tak pisza, pewnie to powoduje, ze nie prowadzi sie tak ostro jak powinien. Pamietajmy, ze to auto ma spory silnik przed przednia osia a zwieszenie wcale nie jest lepsze niz w golfie V/VI. Co do silnika to jechałem legacy 2.0D i audi A3 2.0TDI + DSG. Silnik + skrzynia (pomijając kiepska kulturę pracy w audi) zdecydowanie na + w audi, a przecież golf ma to samo.

Wg mnie impreza nie wypadla znowu az tak zle... nie wypadła poprostu sportowo. Taki teraz trend ma subaru...

Tak wiece konkrety Panowie, z czym się nie zgadzacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiece konkrety Panowie, z czym się nie zgadzacie :)

 

Wystarczy przeczytać post otwierający tę część wątku, by znaleźć odpowiedź :twisted::

 

Po uruchomieniu silnika Subaru Imprezy spod maski dobiega staromodny, dieslowski klekot. Brzmi tak, jak w innych japońskich dieslach w czasach debiutu technologii bezpośredniego wtrysku paliwa w popularnych autach osobowych. Hałas staje się najbardziej uciążliwy podczas jazdy po mieście
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...