Jump to content

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Recommended Posts

Ja podczas jazdy muszę czuć zapach palonej gumy, a taka impreza mi tego nie da ;)

 

Poelcam tlący się kawałek opony wsadzić do popielniczki, ot takie rally kadzidełko :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tak się składa, że będąc przez kilka lat dziennikarzem motoryzacyjnym (Szanowna Dyrekcja nawet pamięta...), spieszę poinformować, że brudne samochody do testów zdarzały się KAŻDEMU importerowi. P

Wstyd. Można się przyczepić do języka nagrywającego i tez do manewru omijania poboczem (rozumiem pokusę, ale jak tak będziemy na wszystko reagować to zaraz będzie anarchia na drogach). Ale jazda w dwa

Posted Images

Ale w ogóle nie wiem czego się czepiacie to było zdanie ironiczne "nieco ponad 100zl"!

 

No, z punktu widzenia logiki 100k zł jest > 100 zł, ale autor sam się przyznał do pomyłki (a więc nie próbował udawać, że to była ironia), dlatego uważamy, że mamy pełne prawo poznęcać się na biednym Witkiem :wink: :twisted:

 

Jestem przekonany, że jak nam się trafi wtopa, wspomniany Witek nie pozostanie nam dłużny :twisted:

Link to post
Share on other sites

Co do Imprezy za 100 zł i piszczenia opon... można, tylko górka musi być przednia. Jeśli Loeb dalej będzie wygrywał to chyba zacznę robić crashtesty Xsar WRC za 100 zł :wink:

 

No, z punktu widzenia logiki 100k zł jest > 100 zł, ale autor sam się przyznał do pomyłki (a więc nie próbował udawać, że to była ironia), dlatego uważamy, że mamy pełne prawo poznęcać się na biednym Witkiem :wink: :twisted:

Tam był cytat, moja wina nie dokłądny, więc ironi tam nie było.

Przemeq zgadzam się tobą masz prawie pełne prawo. Co do prawo taa... pamiętam jak kiedyś w liceum na geografii musiałem rysować rysunki poziomicowe gór, czy coś takiego. W zadaniu trzeba było narysować góry o wysokości jakichś 600m lub trochę więcej. Mi wyszło o jakiś kilometr wyżej... nauczyciel tego na początku nie uznał, lecz później z wściekłością przyznał mi rację, że wykonałem polecenie :mrgreen:

 

 

Jestem przekonany, że jak nam się trafi wtopa, wspomniany Witek nie pozostanie nam dłużny :twisted:
Instytucją charytatywną nie jestem :mrgreen: Przynajmniej jeszcze. Zresztą dzięki fajnym interpretacją takich pomyłek bywa "zabawnie i kolorowo". Wiem, bo niejaki WiS 2 razy mnie poprawiał ( a ja jego :wink: ). :mrgreen:
Link to post
Share on other sites
Co do Imprezy za 100 zł i piszczenia opon... można, tylko górka musi być przednia. Jeśli Loeb dalej będzie wygrywał to chyba zacznę robić crashtesty Xsar WRC za 100 zł

 

Ale po co? Można za Loebem nie przepadać, ale jeździć to on potrafi i to doskonale, sprzęt jak widać też w jego rękach ma sporą żywotność, więc tylko życzyć dalszych sukcesów, szkoda, że nie dla subaru, ale nie można mieć wszystkiego. Z drugiej strony można się pocieszać, że dowolne współczesne subaru z napędem na 4 koła ma wiecej wspólnego z autem startującym w rajdzie, niż taki Citroen Xsara ze swoim odpowiednikiem WRC :)

Link to post
Share on other sites

aflinta, Loeb jest rzeczywiście świetnym kierowcą, naprawdę.Obecnie lepszym niż Solberg. Tak na marginesie, ciekaw jestem ile w tym zasługi pilota. Mam szacunek do jego umiejętność, jest obecnie "naj". A to że go nie lubię... cóż za Solbergiem też jakoś strasznie nie przepadam....

 

Z tą Xarą, to po to, żeby się dowartościować, podnieść na duchu i może wywołać jakąś usterkę w prawdziwej Xarze WRC :mrgreen: Samochodzik voodoo :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Witek - nie mam przekonania do ogónych umiejętności Loeba jako kierowcy, szczególnie na szutrach. Trudno powiedzieć ile w tym zasługi Xsary a ile jego własnej, na pewno jeździ czysto i bezbłędnie. IMO Cytryna ma najlepsze dyfry i silnik i głównie tym masakruje rywali. Zobacz jak szybki jest Sainz bez treningów i przygotowań. Ciekaw jestem jakby wypadł Loeb w innym WRC.

Link to post
Share on other sites

Azrael, dziękuję Ci bardzo, że mi wyjaśniłeś, myślałem, że Xarani nie jest lepsza, przynajmniej nie aż tak, tylko po prostu niezawodna. Trochę to dziwne jak Loeb jedzie szybciej niż, konkurencja i potrafi przy tym unikać błędów, i oszczędzać samochód. To zasługa auta, pilota, kierowcy, wszystkiego razem ? Czy wcale tak nie jest tylko media kreują taki pogląd ?. Solberg z kolei przypomina mi trochę Kuzaja (albo w odwrotnie). Jeździ szybko, nie wie co to strach, ale przez to czasami nie dojeżdża do mety. Co do Sainza... szkoda, że nie chce dobić przynajmniej do tych 200... :(

 

Co do samochodów, rzeczywiście jest taka przepaść "w oponach" ?

Skąd Żabojady wykombinowały takie dobre dyfry ?

Dziwi mnie, że Citroen nie sprzedaje mocnej czteronapędowej Xary, reklama świetna, więc i popyt by był, zwłaszcza we Francji...

Link to post
Share on other sites
Azrael, dziękuję Ci bardzo, że mi wyjaśniłeś, myślałem, że Xarani nie jest lepsza, przynajmniej nie aż tak, tylko po prostu niezawodna.

 

Widać wyraźnie że jest znacznie szybsza na prostych, do tego spójrz na tor jazdy w zakręcie, po prostu fantastycznie jedzie -> po szutrach jak po asfalcie.

 

 

To zasługa auta, pilota, kierowcy, wszystkiego razem ?

 

 

W tym wypadku cały team jest rewelacyjny, ale kierowca też po prostu trafił na odpowiednie auto. Zobacz sobie na takiego GArdemaistera w Fordzie - nagle super kierowca a przez ile lat jechał w tyłach. Gronholm jeździe chyba lepiej niż Loeb i Solberg i co z tego jak Pug się psuje i nie jedize tak jak one? CO ciekawe Pug ma ten sam silnik co Xsara ale jest wolniejszy.

 

Co do samochodów, rzeczywiście jest taka przepaść "w oponach" ?

 

Chyba tak

 

Skąd Żabojady wykombinowały takie dobre dyfry ?

 

Skonstruowali

 

Dziwi mnie, że Citroen nie sprzedaje mocnej czteronapędowej Xary, reklama świetna, więc i popyt by był, zwłaszcza we Francji...

 

Opracowanie i zbudowanie takiego auta jest nieopłacalne ekonomicznie. Wszystkie marki poza Mitsu i Subaru zawsze na takich modelach tylko traciły. Ford właśnie anulował czteronapędowego Focusa mimo że miał gotową platformę 4x4 z Volvo razem z silnikiem - za duże koszty i za mały zysk. Zarabia się na rodzinnych mini-vanach i SUVach ewentualnie "look fast cars".

Link to post
Share on other sites
Cytat:

To zasługa auta, pilota, kierowcy, wszystkiego razem ?

 

 

Wituś to zawsze musi współgrać. Nie da sie tak że bez któregoś elementu będzie OK.

 

 

Np. w naszym przypadku, coz tego że auto zapierd..... , pilot dyktuje jak kieorwca wolno jedzie ;-)

Link to post
Share on other sites

WRC fan, czasami jeden element nadrabia braki drugiego. Trzeba by zrobić test. Wszystkich posadzić do takich samych aut. Wtedy było by ciekawie. Oczywiście mowa o jedno-kilko razowym teście, bo jak by w rajdach wszyscy ścigali się takimi samymi autami to zaczęło by być trochę nudno, a przede wszystkim nie opłacało by się.

 

P.S. Kto z forumowiczów, zna się na rajdach i lubi o nich opowiadać osobą mało znającym się na nich ?

Link to post
Share on other sites
Np. w naszym przypadku, coz tego że auto zapierd..... , pilot dyktuje jak kieorwca wolno jedzie

 

w naszym przypadku było jak najbardziej OK jednak na przeszkodzie stanął przypadek losowy-> dziura :roll:

Link to post
Share on other sites
w naszym przypadku było jak najbardziej OK jednak na przeszkodzie stanął przypadek losowy-> dziura

 

 

Raczej szykana którą rozbiłem ;-) Liczyłeś ile meijsc w generalce starciliśmy? Bo mi wychodzi ze 4.

 

Na następny rajd damy takie cudeńka:

 

http://www.avouk.com/pm/4

 

 

Może dadzą radę.

Link to post
Share on other sites
Trzeba by zrobić test. Wszystkich posadzić do takich samych aut. Wtedy było by ciekawie. Oczywiście mowa o jedno-kilko razowym teście, bo jak by w rajdach wszyscy ścigali się takimi samymi autami to zaczęło by być trochę nudno, a przede wszystkim nie opłacało by się.

 

To nie jest takie proste, styl jazdy jednym kierowców działa z innymi autami lepiej drugich z innymi, jedni dużo hamują, drudzy dużo bokiem trzeci jedno i drugie. Więc to nie jest takie proste.

Link to post
Share on other sites
Trzeba by zrobić test. Wszystkich posadzić do takich samych aut. Wtedy było by ciekawie.

 

Race Of Champions działa troche na takich zasadach

 

WRC fan, czasami jeden element nadrabia braki drugiego

 

hmm..nie bałdzo rozumiem. Braki pilota nadrobi kierowca?i vice versa? chyba raczej nie. taka zasada może odnosić sie raczej tylko do "kierowca nadrabia braki samochodu" - ale są pewne granice , no i "samochód nadrabia braki kierowcy" na to nie ma reguły, zależy jaki samochód (Nie pomoże koni kupa gdy kierowca dupa :wink: )

 

Kto z forumowiczów, zna się na rajdach i lubi o nich opowiadać osobą mało znającym się na nich ?

 

Za jakiegoś znawce sie nie uważam, nie mnie to oceniać, ale interesuje mnie ten temat a o rajdach opowiadać uwielbiam 8)

Link to post
Share on other sites
P.S. Kto z forumowiczów, zna się na rajdach i lubi o nich opowiadać osobą mało znającym się na nich ?

 

Aflinta ma dużą wiedzę i jest typowym gadułą. Uderz do niego.

Link to post
Share on other sites
taka zasada może odnosić sie raczej tylko do "kierowca nadrabia braki samochodu"

 

 

Poniekąd to jest przypadek Solberga. Subaru na początku sezonu przyznało że ma sporo mniej mocy niz konkurencja ale Solberg daje radę.

Link to post
Share on other sites
Raczej szykana którą rozbiłem Liczyłeś ile meijsc w generalce starciliśmy? Bo mi wychodzi ze 4.

 

Kuba każdemu może sie zdażyć. Biorąc pod uwage że był to nasz debiut to naprawde było extra. Widziałeś ile taryf złapał Lipski w N10? :wink:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...