Jump to content

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Recommended Posts

Czy to jest prawda?

 

"Subaru nie musi martwić się o przepisy dotyczące normy emisji CO2. Sprzedaż ich aut w Europie jest tak mała, że podpadają pod przepisy o manufakturach."

 

jest to cytat z:

 

https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-normy-emisji-co2-subaru-silnik-benzynowy/

 

 
Edited by Tiger
Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kierowcy Subaru od lat podkreślają wyższość stałego napędu AWD nad rozwiązaniami konkurencji. Praktycznie każdy z nich ma w zanadrzu historię o tym jak jego Subaru uratowało świat. Najczęściej akcja t

Tak się składa, że będąc przez kilka lat dziennikarzem motoryzacyjnym (Szanowna Dyrekcja nawet pamięta...), spieszę poinformować, że brudne samochody do testów zdarzały się KAŻDEMU importerowi. P

Posted Images

W dniu 25.01.2021 o 14:04, eddie_gt4 napisał:

 

Hmm, byłbym ciekaw komentarza @Dyrekcja

 

W dniu 25.01.2021 o 16:05, Dyrekcja napisał:

Ten „redaktor” ma dość słabe pojęcie. Z obowiązku przestrzegania limitów CO2 zwolnieni są producenci (manufacturers ... może stąd wzięło mu się pojęcie manufaktura ?) sprzedający na terenie Unii mniej niż 1000 samochodów rocznie. Subaru istotnie przekracza dopuszczalne normy i musi płacić. Należy przy tym wspomnieć, że obligatoryjne 95 g/km nie jest wartością stałą, lecz jest uzależnione od średniej masy sprzedawanych samochodów. Czyli im większe i cięższe, tym wyższa jest dopuszczalna wartość emisji CO2 (emisje szkodliwe mają stałe wartości dopuszczalne bez względu na masę samochodu). 
Stąd kary płacone przez Subaru są nieco niższe, niż gdyby nas obowiązywało 95 g, ale i tak dość spore.

 

Pozdrowienia
 

 

Edited by Urabus
Korekta cytatów
Link to post
Share on other sites

Dużo osób chyba zapomina, że 4x4 owszem ma lepszą trakcje od osiek ale hamuje tak samo jak inne.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Kukson napisał:

Dużo osób chyba zapomina, że 4x4 owszem ma lepszą trakcje od osiek ale hamuje tak samo jak inne.

 

btw jeśli się hamuje silnikiem to jednak jest trochę inaczej w 4x4

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

"Z ustaleń pracujących na miejscu funkcjonariuszy, jak i relacji kierowców wynika, że winnym zdarzenia jest kierowca Subaru, który nie dostosował prędkości do panujących warunków drogowych i na łuku drogi wpadł w poślizg uderzając w Fiata".

Uwierzył ze ma najlepszy na świecie napęd 4x4, depnął gaz i buuum. ;)

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Tiger napisał:

Czy to jest prawda?

 

"Subaru nie musi martwić się o przepisy dotyczące normy emisji CO2. Sprzedaż ich aut w Europie jest tak mała, że podpadają pod przepisy o manufakturach."

 

jest to cytat z:

 

https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-normy-emisji-co2-subaru-silnik-benzynowy/

 

Przeniosłem całość do wątku w którym była już odpowiedź.

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Michał W. napisał:

Artykuł o tej akcji i o nas forumowiczach też.

https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-forester-holuje-tira-subaru-naped-awd/

 

 

Kierowcy Subaru od lat podkreślają wyższość stałego napędu AWD nad rozwiązaniami konkurencji. Praktycznie każdy z nich ma w zanadrzu historię o tym jak jego Subaru uratowało świat. Najczęściej akcja takiej historii toczy się w Alpach, bo kierowcy Subaru jeżdżą wyłącznie w zachodnioeuropejskie góry. Jest w niej dużo śniegu, trudne warunki, chatka w górach i nagła potrzeba wyjazdu. Może to być rodząca kobieta, może to być brak leków, czasem jest to konieczność ratowania ludzkiego życia. Motywem wspólnym jest to, że wszystkie inne samochody wymiękają. Do historii wkrada się rozpacz, strach, poczucie porażki. Wtedy pojawia się kierowca Subaru, który ratuje świat dzięki napędowi Symmetrical AWD. Tylko Subaru jest w stanie pokonać tak trudne warunki. Nie wierzycie? Zajrzyjcie na forum Subaru lub do dyskusji pod artykułem o normach emisji CO2 i Subaru. Znajdziecie parę takich historii. Ostatnie wydarzenia każą mi się zastanowić czy te opowieści nie zawierają w sobie ziarna prawdy.

 

 

 

:mrgreen:

554b878573a57.jpg

  • Like 3
  • Haha 6
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites

Ponieważ od 2021 roku nie obowiązują już Subaru obostrzenia dotyczące emisji spalin pojawia się intrygujące wszystkich fanów marki pytanie (nawet nie czy ale) kiedy powróci do sprzedaży w Polsce WRX STI (najlepiej w amerykańskiej cenie). To samochód legenda która zdecydowanie uatrakcyjni ofertę firmy. Mam nadzieję że nastąpi to wkrótce. Proponuję żeby rozpocząć już od ustawienia kolejki do salonów Subaru WRX STI to wspaniałe auto! Ja staje w kolejce pierwszy. Pozdrawiam forumowiczów i dyrekcję!

Link to post
Share on other sites

Ponieważ od 2021 roku nie obowiązują już Subaru obostrzenia dotyczące emisji spalin pojawia się intrygujące wszystkich fanów marki pytanie (nawet nie czy ale) kiedy powróci do sprzedaży w Polsce WRX STI (najlepiej w amerykańskiej cenie). To samochód legenda która zdecydowanie uatrakcyjni ofertę firmy. Mam nadzieję że nastąpi to wkrótce. Proponuję żeby rozpocząć już od ustawienia kolejki do salonów Subaru WRX STI to wspaniałe auto! Może zorganizujmy komitet kolejkowy? Co o tym sądzicie?

Link to post
Share on other sites

Ktoś tu pisał, że nieprawdą jest, że Subaru nie obowiązują obostrzenia. Obowiązują, ale w mniejszym stopniu.

Link to post
Share on other sites

Nie ktoś ale sama Dyrekcja ale w kolejnym temacie powielane jest to samo i pewnie jeszcze ze 100 postów o tym samym powstanie :)

 

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Alfred1 napisał:

Ponieważ od 2021 roku nie obowiązują już Subaru obostrzenia dotyczące emisji spalin

 

Dobre wieści się szybko rozchodzą... szkoda tylko, że są nieprawdziwe :upside-down-face_1f643-small: 

Posty przenoszę do wątku w którym @Dyrekcjasprostowała już informacje z tego źródła informacji ;) 

 

W dniu 25.01.2021 o 16:05, Dyrekcja napisał:

Ten „redaktor” ma dość słabe pojęcie. Z obowiązku przestrzegania limitów CO2 zwolnieni są producenci (manufacturers ... może stąd wzięło mu się pojęcie manufaktura ?) sprzedający na terenie Unii mniej niż 1000 samochodów rocznie. Subaru istotnie przekracza dopuszczalne normy i musi płacić. Należy przy tym wspomnieć, że obligatoryjne 95 g/km nie jest wartością stałą, lecz jest uzależnione od średniej masy sprzedawanych samochodów. Czyli im większe i cięższe, tym wyższa jest dopuszczalna wartość emisji CO2 (emisje szkodliwe mają stałe wartości dopuszczalne bez względu na masę samochodu). 
Stąd kary płacone przez Subaru są nieco niższe, niż gdyby nas obowiązywało 95 g, ale i tak dość spore.

 

 

3 godziny temu, Alfred1 napisał:

kiedy powróci do sprzedaży w Polsce WRX STI (najlepiej w amerykańskiej cenie)

 

STI w amerykańskiej cenie... pojawi się nie wcześniej niż w Polsce wprowadzone zostaną amerykańskie podatki ;) 

 

2 godziny temu, Alfred1 napisał:

Może zorganizujmy komitet kolejkowy? Co o tym sądzicie?

 

Że to falstart ;) 

Link to post
Share on other sites

Będzie dobrze, Subaru miało już zniknąć z rynku kilka lat temu a nadal jest.

Trzeba być optymistą, ż ten rok będzie lepszy!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...