Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, FilipBB napisał:

Nowy STi:

 

To render jakiegoś gościa z netu jak może wg niego wyglądać nowe STI i tyle. Równie dobrze sam możesz narysować swoją wizję a clickbaitowe portaliki zaczną krzyczeć że to nowe STI :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.carsguide.com.au/car-news/new-subaru-levorg-2021-detailed-performance-wagon-set-for-australia-possibly-with-wrx-power

2021-Subaru-Levorg-STI-Sport-wagon-white-1001x565-1.jpg

 

 

Najciekawsze info z artykulu:

Reading between the lines, at the very least, Australia won’t be getting the new 130kW/300Nm 1.8-litre turbo-petrol boxer four-cylinder engine that will available in the second-generation Levorg from launch in Japan alongside an improved continuously variable automatic transmission (CVT) with eight ‘speeds’.

No other engine option has been announced yet, although it has been heavily rumoured the Levorg will also get the next-generation WRX and WRX STI’s 2.4-litre turbo-petrol boxer four-cylinder unit, which is expected to punch out about 221kW/400Nm and 298kW/489Nm respectively.

[...]

In Japan, regular and STI Sport versions of the Levorg are available, with the latter adding adaptive dampers, five drive modes (Comfort, Normal, Sport, Sport+ and Individual),
[...]

As reported, the Levorg’s technology highlights include an 11.6-inch touchscreen multimedia system, a 12.3-inch digital instrument cluster and a digital rearview mirror.

The Levorg also features Subaru’s new EyeSight X suite of advanced driver-assist systems, with 360-degree sensing enabled by a combination of cameras and radars. As a result, the autonomous emergency braking (AEB) system now has intersection assist, while emergency steering assist has been added.

The real party trick, though, is the more advanced adaptive cruise control, which uses map and GPS data to enable hands-free driving in certain scenarios, such as traffic jams. It even automatically changes lanes and slows down for corners and tollgates.

 

Based on the Subaru Global Platform, the Levorg offers 561L (VDA) of cargo capacity, although the 40/20/40 split-fold rear bench can be stowed for extra storage space. The boot can be accessed via the power-operated tailgate, which has a hands-free function activated by placing a body part near the ‘Subaru’ badge.

For reference, the Levorg now measures 4755mm long (+65mm) with a 2670mm wheelbase (+20mm), 1780mm wide (unchanged) and 1500mm tall (unchanged).

 

Jesli nie zdecyduja sie go sprzedawac w EU/PL, to niestety bede zmuszony poszukac za jakis czegos podobnego poza plejadami (Outback jest dla mnie za duzy, a SUVa nie chcemy z Zona).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, xemir napisał:

Jesli nie zdecyduja sie go sprzedawac w EU/PL, to niestety bede zmuszony poszukac za jakis czegos podobnego poza plejadami (Outback jest dla mnie za duzy, a SUVa nie chcemy z Zona).

No niestety nie będzie wersji z kierowcą po lewej stronie :( A szkoda, bo auto zapowiada się fantastycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Available features include powered front seats, a hands-free powered tailgate, 17- and 18-inch wheels (STI Sport only), engine idling stop tech, all-around LED lighting, paddle shifters, keyless entry and engine start, six speakers and dual-zone climate control with rear vents.

The Levorg also debuts Subaru’s upgraded EyeSight X suite of systems, which adds semi-autonomous driving features like traffic jam assist, active speed control and active lane change assist. The camera-based tech still has core systems like pre-crash brake, unintentional acceleration suppression, active cruise control and lane departure warning, rear cross traffic alert, adaptive high beam and driver monitoring system (located above the infotainment screen).

Other safety improvements include the additional of a pedestrian airbag that deploys at the base of the front windshield, while the others are found in the cabin front, side, curtain, driver’s knee

 

.

Edytowane przez xemir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watek sadomacho sie robi :(

 

brakujace ogniwo " dziedzictwa evolucji :("

 

jak by byl w EU juz bym stal pod salonem z walizka kasy

 

ps. fotki dobrej jakosci i wnetrza na humanitarne dobicie

 

https://paultan.org/2020/08/21/2020-subaru-levorg-officially-debuts-in-japan-sgp-platform-new-1-8l-turbo-boxer-engine-and-eyesight-x/

 

Edytowane przez orm
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Kukson napisał:

Silnikiem się nie ma co martwić bo nie będzie nawet w wersji z kierownicą po lewej stronie :) 

Aaa, przeoczyłem to info... Dlatego każda informacja albo o JP albo AU. To co u nas będzie? Będzie coś w ogóle? :D Na razie mam Levorga 18, ale nie wyobrażam sobie kolejnego auta poniżej 200KM :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, viru napisał:

Aaa, przeoczyłem to info... Dlatego każda informacja albo o JP albo AU. To co u nas będzie? Będzie coś w ogóle? :D Na razie mam Levorga 18, ale nie wyobrażam sobie kolejnego auta poniżej 200KM :(

W związku z tym czeka Cię odwiedzenie salonów konkurencji co pewnie w przyszłości i ja uczynię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym czeka Cię odwiedzenie salonów konkurencji co pewnie w przyszłości i ja uczynię...
Dziś mi się śniło, że mi go ukradli i się zmartwiłem, że nie mam nic innego do wyboru :(

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Lisek napisał:

W związku z tym czeka Cię odwiedzenie salonów konkurencji co pewnie w przyszłości i ja uczynię...

Niestety, gdyby Subaru sprzedawało takiego Levorga w parytecie 9:1 auta z silnikiem 1,0 Turbo FWD do 1,8 Turbo AWD to może łączny wynik emisji pozwoliłby na skalkulowanie normalnej ceny i wprowadzenie auta do oferty. W tej sytuacji jedynym wyjściem wydaje się pogłębienie sojuszu z Toyotą i skorzystanie z dobrodziejstwa sprzedaży różnych Aygów i Yarisów. Tylko pytanie za jaką cenę. 

Tak myślałem nad motywami ograniczenia tej serii, i wychodzi że Levorg nie jest autem na US gdyż jest pewnie zbyt kompaktowy i podcinałby sprzedaż OBK. A sam rynek Azja - Australia jest całkiem spory, w końcu Malezja, Indonezja, Indie, Singapur i się "wyżywi", zaś wysyłanie próbek dodatkowej serii do Europy po prostu się nie kalkuluje. A być może - to już teoria spiskowa - jest to element sojuszu z Toyotą? Tak czy owak o ile pierwsza wersja Levorga była dla mnie po prostu poprawna wizualnie, tak aktualna jest po prostu wspaniała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kristofor napisał:

Niestety, gdyby Subaru sprzedawało takiego Levorga w parytecie 9:1 auta z silnikiem 1,0 Turbo FWD do 1,8 Turbo AWD to może łączny wynik emisji pozwoliłby na skalkulowanie normalnej ceny i wprowadzenie auta do oferty. W tej sytuacji jedynym wyjściem wydaje się pogłębienie sojuszu z Toyotą i skorzystanie z dobrodziejstwa sprzedaży różnych Aygów i Yarisów. Tylko pytanie za jaką cenę. 

Tak myślałem nad motywami ograniczenia tej serii, i wychodzi że Levorg nie jest autem na US gdyż jest pewnie zbyt kompaktowy i podcinałby sprzedaż OBK. A sam rynek Azja - Australia jest całkiem spory, w końcu Malezja, Indonezja, Indie, Singapur i się "wyżywi", zaś wysyłanie próbek dodatkowej serii do Europy po prostu się nie kalkuluje. A być może - to już teoria spiskowa - jest to element sojuszu z Toyotą? Tak czy owak o ile pierwsza wersja Levorga była dla mnie po prostu poprawna wizualnie, tak aktualna jest po prostu wspaniała.

Moja teoria spiskowa jest taka, ze coś ostatnio długo Dyrekcja się nie udziela ;) wiec widze dwie opcje:

1) negocjuje dostawę Levorgow

2) negocjuje wycofanie się Subaru z Europy 

:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ide dać na tace za 1)  :)

 

jest opcja 3 szalona ... referendum i głosowanie nad zmianą  stron jazdy by auta z Japonii mogły u nas komfortowo jezdzić :) i momentalnie co drugie auta to bedzie LEVORG :)

 

 

Edytowane przez orm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...