Michał W. Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Spory rozrzut jeśli chodzi o segment, rozmiar i przeznaczenie. Edytowane 27 Lutego 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 12 minut temu, spawalniczy napisał: 1. Audi A6 2. Volvo XC90 3. Skoda Superb 4. Seat Ateca 4. VW Tuareg 6. Porsche Panamera GT 7. Subaru Forester 8. Audi A5 Sportback 9. Jeep Wrangler 10. Mercedes G 11. Dacia Duster 11. Suzuki Jimmy 12. Kia Stinger Tradycyjnie - test dla VAG. Troche absurdalne zestawienie, bo przeciez auto na zime powinno nas "uratowac" w najgorszych warunkach - gleboki snieg itp - a tu Wrangler na 9 miejscu a audi a6 - pierwsze miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Tylko ciekawe co to dla nich są zimowe warunki? Bo jak patrze kto wygrał to raczej nie chodzi o jazdę gdzie jest spora ilość białego puchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) 14 minut temu, Kukson napisał: Tylko ciekawe co to dla nich są zimowe warunki? Bo jak patrze kto wygrał to raczej nie chodzi o jazdę gdzie jest spora ilość białego puchu. Konkurencje testowe: Próba 1 - przyspieszenie 0-80 km/h na śniegu Próba 2 - wyjazd z kopnego śniegu Próba 3 - slalom między słupkami Próba 4 - podjazd pod wzniesienie Próba 5 - subiektywna frajda z jazdy Forester najbardziej stracił do czołówki w próbie 1, 3 i 5 Edytowane 27 Lutego 2019 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Przyśpieszenie to może średnio wyglądać na tle konkurencji ale reszta to chyba Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Godzinę temu, spawalniczy napisał: Konkurencje testowe: Próba 1 - przyspieszenie 0-80 km/h na śniegu Próba 2 - wyjazd z kopnego śniegu Próba 3 - slalom między słupkami Próba 4 - podjazd pod wzniesienie Próba 5 - subiektywna frajda z jazdy Forester najbardziej stracił do czołówki w próbie 1, 3 i 5 Konkurencje ewidentnie oderwane od rzeczywistosci, bo akurat zima to konkurencje powinny wygladac tak: Proba 1 - Wyjazd z nie odsniezonego miejsca parkingowego najlepiej pod gorke Proba 2 - Jazda na zasniezonej drodze - szmiana pasow Proba 3 - Hamowanie na zasniezonej powierzchni Proba 4 - Podjazd pod wzniesienie Proba 5 - Subiektywna pewnosc prowadzenia samochodu W tescie z Motoru zestawiono auta i konkurencje tak by wygraly auta niemieckie... Kiedys te gazetki czytalem ale brak rzetelnosci przekazu mnie tego przyzwyczajenia oduczyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Jeszcze do tego wszystkiego w grafice pokazującej rodzaj napędu umieścili sprzęgło międzyosiowe przy tylnym dyfrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Dobrze, że w teście nie było cofania pod górkę lub w śniegu, bo wtedy Forester poległby z kretesem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 W dniu 27.02.2019 o 18:50, spawalniczy napisał: Konkurencje testowe: Próba 1 - przyspieszenie 0-80 km/h na śniegu Próba 2 - wyjazd z kopnego śniegu Próba 3 - slalom między słupkami Próba 4 - podjazd pod wzniesienie Próba 5 - subiektywna frajda z jazdy Forester najbardziej stracił do czołówki w próbie 1, 3 i 5 Oczywiście wszystkie auta na tych samych oponach? To, że Wrangler za Forkiem w tym teście, to wiele wyjaśnia. W tym roku wkopałem się Forczysławem 4 ostro gdzieś na leśnej drodze w Szczyrku pod Skrzycznym. Po próbach wyjechania, (przód, tył przód itd) zrobiłem w końcu takie koleiny że auto siadło na brzuchu i wszystkie kółka kręciły się w powietrzu. Przyjechała straż leśna (pozdrowienia serdeczne) Wranglerem i ku mojej zgrozie panowie powiedzieli że nie ma bata, oni tam nie wjeżdżają, bo już nie wyjadą Na szczęście udało ich się namówić żeby mnie wyszarpali z tych kolein liną i jakoś poszło. Ale mówię wam, póki nie osiadłem na tym brzuchu to świnia szła jak dzik. Naprawdę, X mode robi robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandy Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 O Levorgu nowy artykuł https://www.motofakty.pl/artykul/uzywane-subaru-levorg-2015-2018-wady-zalety-typowe-usterki.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 (edytowane) Nie za wiele, ale piszą. Premiery na Genewa Motor Show 2019: Światowa: https://www.gims.swiss/premieres/world-premieres/viziv-adrenaline-concept Europejskie (Levorg, Forester, XV): https://www.gims.swiss/premieres/european-premieres/levorg-20i-4x4 https://www.gims.swiss/premieres/european-premieres/forester-4x4-e-boxer https://www.gims.swiss/premieres/european-premieres/xv-4x4-e-boxer 18B-Levorg-CHDE-print.pdf Forester-e-Boxer-de.pdf XV-e-Boxer-de.pdf Edytowane 5 Marca 2019 przez rafacon update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Dziadko wozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Jakoś mi nie wpadł wcześniej ten temat w oko... Ciekawe, czy dostałem tu srogie baty za swoje teksty?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 1 godzinę temu, polak900 napisał: Dziadko wozy Społeczeństwo UE się starzeje - trzeba dopasować ofertę do klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 (edytowane) 21 hours ago, rafacon said: XV-e-Boxer-de.pdf Szkoda, ze nie pokazuja w folderze zdjecia bagaznika. Kompletnie nieprzemyslana konstrukcja. Czy w forku jest tak samo? Edytowane 6 Marca 2019 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Marca 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 9 minut temu, peteres napisał: 21 godzin temu, rafacon napisał: Szkoda, ze nie pokazuja w folderze zdjecia bagaznika. Kompletnie nieprzemyslana konstrukcja. Bagażnik jest taki sam, jak w dotychczasowej wersji. Różnica dotyczy tylko przestrzeni pod podłogą. Skąd wniosek o "nieprzemyślanej konstrukcji" ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 https://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/first-drives/subaru-forester-eboxer-2019-review Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 1 minute ago, Dyrekcja said: Bagażnik jest taki sam, jak w dotychczasowej wersji. Różnica dotyczy tylko przestrzeni pod podłogą. Skąd wniosek o "nieprzemyślanej konstrukcji" ? Chodzi mi o te konstrukcje umiejscowienia baterii w XV. Wedlug mnie nie jest to przemyslane, bo istotnie zmniejsza powierzchnie bagaznika i ogranicza jego funkcjonalnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Marca 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 5 minut temu, peteres napisał: Chodzi mi o te konstrukcje umiejscowienia baterii w XV. Zachodzi najwidoczniej nieporozumienie - opublikowane zdjęcie prezentuje dostępną tylko w USA wersję plug-in hybrid. To nie jest e-boxer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 12 minutes ago, Dyrekcja said: Zachodzi najwidoczniej nieporozumienie - opublikowane zdjęcie prezentuje dostępną tylko w USA wersję plug-in hybrid. To nie jest e-boxer. A to przepraszam, mój błąd. Przy okazji zapytam, czy wiadomo coś nt. powrotu "zwykłego" silnika 2.0? Czy raczej zamiast tego będzie właśnie e-boxer? Jeśli tak, kiedy będzie coś wiadomo nt. jego cen i mozliwości zamawiania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Marca 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 16 minut temu, peteres napisał: Czy raczej zamiast tego będzie właśnie e-boxer? Tak właśnie będzie. Co do cen i możliwości zamawiania trzeba się jeszcze uzbroić w trochę cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Szkoda, ze nie pokazuja w folderze zdjecia bagaznika. Kompletnie nieprzemyslana konstrukcja. Czy w forku jest tak samo? Planuję podejść na wystawę jeszcze w tym tygodniu, obiecuję podesłać fotki. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Pod ścianą na końcu stoiska stoją VX i Forek w wersji e-Boxer. Jakby trochę w kącie. Reszta to 1.6i i 2.0i. Danych technicznych (kart) e-Boxera nie ma. Nie mają jeszcze homologacji. Zdjęcia środka i bagażnika podeślę wieczorem. Baterie zmniejszyły wielkość wyprasek pod podłogą bagażnika, ale nic ponad zderzak nie wystaje. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się