Jump to content
Intakwrx

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

Recommended Posts

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No no, bardzo mocno dmuchaja na zimne... wrecz podstawiaja ogromny wentylator ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levorg STi... no taki powrót do tego co dobre a do tego silnik 2,0T  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levorg STi... no taki powrót do tego co dobre a do tego silnik 2,0T  :rolleyes:

nie wiem dlaczego, ale jakoś czuję, że jeżeli do nas trafi to ze sławetnym 2.5T :P - ten przynajmniej bulgocze, DIT chyba niekoniecznie

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ostatnim Motorze jest rzetelny i obiektywny test samochodów z napędem 4x4.  :facepalm:

 

Porównują m.in. nowe audi i bmw z 11 letnim Outbackiem, który (wraz z nową Hondą CRV)  nie zaliczył testu rolek. Autorzy podejrzewają, że być może to przypadłość tego konkretnego egzemplarza. Jaki jest sens takiego porównania, poza marketingowym?

 

Co ciekawe Audi z torsenami też nie zaliczyło części testu. Wygrało BMW. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Jaki jest sens takiego porównania, poza marketingowym?   Co ciekawe Audi z torsenami też nie zaliczyło części testu. Wygrało BMW.
 

 

 

jaki wynik miało Audi "na Haldexie" ?   ;)

 

 

niestety całkowita, łatwo sterowalna blokada w systemach "dopinanych" to niewątpliwie ich zaleta 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ostatnim Motorze jest rzetelny i obiektywny test samochodów z napędem 4x4.  :facepalm:

 

Porównują m.in. nowe audi i bmw z 11 letnim Outbackiem, który (wraz z nową Hondą CRV)  nie zaliczył testu rolek. Autorzy podejrzewają, że być może to przypadłość tego konkretnego egzemplarza. Jaki jest sens takiego porównania, poza marketingowym?

 

Co ciekawe Audi z torsenami też nie zaliczyło części testu. Wygrało BMW. :D

 

Jak to z testem "rolkowym" pokazuje ułomności napędów w dość ekstremalnych warunkach tzn. przy dużej różnicy przyczepności kół (a to są napędy w większości przypadków drogowe).  Szkoda że nie było w teście  np. SH-AWD Hondy. Może i marketing, ale warto wiedzieć jakie ograniczenia ma napęd.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

SH-AWD daje radę, czy jest ślisko czy śnieg, sprawdzone w Legendzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SH-AWD daje radę, czy jest ślisko czy śnieg, sprawdzone w Legendzie :)

Ten napęd występuje tylko w Hondzie Legend - chyba że się mylę

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, nie czytałem ale outback z 2005 miał chyba "pełny" stały napęd na 4 koła ... Nie wiem tylko czy miał tylny dyfyrencjał ... jeśli tak to czego mógł "nie zaliczyć" na rolkach ?? chyba, że coś mieszam ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

SH-AWD daje radę, czy jest ślisko czy śnieg, sprawdzone w Legendzie :)

Ten napęd występuje tylko w Hondzie Legend - chyba że się mylę

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

 

 

Legend i niektóre modele Acura (TDX, MDX, ZDX) 

hmm, nie czytałem ale outback z 2005 miał chyba "pełny" stały napęd na 4 koła ... Nie wiem tylko czy miał tylny dyfyrencjał ... jeśli tak to czego mógł "nie zaliczyć" na rolkach ?? chyba, że coś mieszam ...

 

Widocznie wiskoza w centralnym dyferencjale za słabo spina napęd.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli to faktycznie mogła być kwestia "zużytego" egzemplarza ;-)

Edited by vonda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dramatyczny "test...Dziecko o irytujacym glosie klepie wykute na pamiec dane katalogowe i na zywca mowi kilka tekstow ktore padly w innych bardziej profesionalnych testach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli to faktycznie mogła być kwestia "zużytego" egzemplarza ;-)

 

kupiłem (topisemko), przeczytałem ... no i kurcze niefajnie to wyszło ...

A przecież tyle jest filmików w sieci pokazujących "przewagę" Subaru na rolkach włąsnie .

Czy to możliwe, że po latach wiskoza traci swoją "moc" i przenosi za mało siły na obciążone koło ? Czy to "standard" czy jednostkowy przypadek, jakieś uszkodzenie badanego egzemplarza ?

Teoretycznie wynik powinien bardziej przypominać ten który uzyskała Toyota Land Cruiser z tego testu ...

 

Aż mnie kusi żeby sprawdzić jak to jest u mnie ... Może ktoś ma "dojście" do takich rolek i potestowalibyśmy nasze autka ? Taka lista różnych roczników, odmian napędów (różnice pomiędzy autoamatem a manualem w starszych wersjach były) mogłaby być ciekawa ...

A może Dyrekcja się wypowie ;-) ?

Edited by vonda

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A przecież tyle jest filmików w sieci pokazujących "przewagę" Subaru na rolkach włąsnie .
 

 

"przewagę" ale jakie Subaru tam używają - automat 


 

 

Teoretycznie wynik powinien bardziej przypominać ten który uzyskała Toyota Land Cruiser z tego testu ...
 

 

czemu miałby być podobny do Land Cruiser-a ?

 

 

zaznaczam nie czytałem artykułu nie wiem jakie miejsca zajęły poszczególne auta, natomiast centralny otwarty dyfer blokowany wiskozą to chyba najgorsze z rozwiązań "terenowych"

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A przecież tyle jest filmików w sieci pokazujących "przewagę" Subaru na rolkach włąsnie .
 

 

"przewagę" ale jakie Subaru tam używają - automat 

 

 

Teoretycznie wynik powinien bardziej przypominać ten który uzyskała Toyota Land Cruiser z tego testu ...
 

 

czemu miałby być podobny do Land Cruiser-a ?

 

 

zaznaczam nie czytałem artykułu nie wiem jakie miejsca zajęły poszczególne auta, natomiast centralny otwarty dyfer blokowany wiskozą to chyba najgorsze z rozwiązań "terenowych"

 

automat ma "lepszy" napęd ? o kurcze, zawsze mi się wydawało, że odwrotnie ... ale w sumie nie znam się ...

 

Z ta Toyotą to faktycznie za duży "skrót myślowy" ;-) Chodziło mi o to, ze subaru z blokada centralneo i tylnego dyfyrencjału też powinno ruszyć z rolek ułożonych pod 2 kołami lewymi (bądź prawymi) i pod 3 kołami - pod warunkiem, że będą to koła przedne i jedno tylne. W związku z brakiem blokady na przedniej osi nie ma szans w przypadku rolek pod osią tylną i jednym kołem przednim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...