Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Concept nowej Imprezy nie jest zły, pamiętacie concept obecnego WRX STI? był obłędny, ale potem przyszedł księgowy i rozgonił towarzystwo. Ale i tak nie jest źle, chociaż mi ta Impreza jednak jakoś z Lexami się kojarzy...

Edytowane przez mahu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Tokyo rozpoczął się 44 Moror show. Dwa concept cars: Impreza 5 door i Viziv, który wg dziennikarzy przeobraża się w now generację Forestera:

1444277070038.jpg

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/gallery?Site=CA&Date=20151006&Category=TOKYO_AUTO_SHOW&ArtNo=100609999&Ref=PH


'Trochę' pojechany we wnętrzu:

subaru-viziv-future-concept-2015-tokyo-m


Na wystawie zaprezentowano wersję WRX STI w limitowanej do 400 sztuk wersji S207. Silnik EJ 20 o mocy 323KM

subaru-wrx-sti-s207-004-1.jpg

subaru-wrx-sti-s207-018-1.jpg

subaru-wrx-sti-s207-020-1.jpg

EJ20 325KM

 

Usztywnione regulowane zawieszenie Bilstein, 19'' felgi BBS, fotele Recaro; zamówienia do 6 Marca 2016; wersja zołta (yellow edition zamwienia jedynie do 30 listopad 2015 :o )

http://www.autoblog.com/2015/10/28/subaru-wrx-sti-s207-japan-official/#slide-3681260


Do tego Legacy B4:

high-legacy-b4-blitzen-concept-01-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z autokultu:

 

Jakimi samochodami Amerykanie jeżdżą przez minimum 10 lat?

http://autokult.pl/26573,jakimi-samochodami-amerykanie-jezdza-przez-minimum-10-lat

Jak rozwiniecie pełny ranking to miejsce 11 - Forester i trochę dalej także Subaru spotkać można;

http://cdn1.blog.iseecars.com/wp-content/uploads/2015/10/The-Cars-Owners-Keep-for-10-Years-Full-List.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnym Auto Świecie porównanie Outlandera, CX5 i Forka ,Forek ostatni ,bo skrzynia bez szału,trzeszczące wnętrze ,złe spasowanie,trudne wnetrze (monitory) i w ogóle cięzko w porównaniu do konkurencji.

W AŚ szczególnie trudno się spodziewać że pochwalą Forka. Chociaż wnętrze nie jest urodziwe auto ma mnóstwo innych zalet. Z tego grona nie wybrałbym innego auta niż Forester. Plastiki u mnie nie trzeszczą chociaż przejechane prawie 60 tyś km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnym Auto Świecie porównanie Outlandera, CX5 i Forka ,Forek ostatni ,bo skrzynia bez szału,trzeszczące wnętrze ,złe spasowanie,trudne wnetrze (monitory) i w ogóle cięzko w porównaniu do konkurencji.

 

Niech zgadne: przedruk z AutoBild? Samochody na niemieckich rejestracjach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, na polskich rejestracjach. Ale 3 miejsce za Outlanderem, którego podsumowali słowami:  " Mimo liftingu nadal jest toporne" i przy braku właściwej, punktowej oceny za zdolności terenowe i trakcyjne - to bardzo delikatnie mówiąc jest ... nieprofesjonalne. No ale to takie czasy królestwa "czerni fortepianowej" i pozostałych gadźecików..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmowalbym sie zbytnio porownaniami w jakichkolwiek niemieckich mediach... to jest ich propaganda ktora z reszta swietnie dziala bo wiekszosc czytelnikow nie zauwaza pewnych detali w slownictwie, czy sposobie okreslania.  Na przyklad w autach japonskich, francuskich, amerykanskich itp, deska rozdzielcza jest przestarzala, ale juz w niemieckich jest klasyczna - i takich przykladow jest wiele. To samo w porownaniach sprzetu rowerowego, to dlatego niemieckie wydawnictwa rzucily sie na polski rynek, i go zdominowaly - poprostu latwy marketing, ktory napedza popyt na niemieckie towary.  Niemcy laduja w swoje auta elektronike, ale w elektronice przoduja japonczycy, wiec pierwsza rzecz ktora nawala w autach niemieckich to wlasnie elektronika.  Wtym przypadku zapewne Niemcy chca ograniczyc sukces Subaru, ktore w US jest najlepiej sprzedajaca sie marka (jesli chodzi o roczny przyrost sprzedazy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmowalbym sie zbytnio porownaniami w jakichkolwiek niemieckich mediach... to jest ich propaganda ktora z reszta swietnie dziala bo wiekszosc czytelnikow nie zauwaza pewnych detali w slownictwie, czy sposobie okreslania. Na przyklad w autach japonskich, francuskich, amerykanskich itp, deska rozdzielcza jest przestarzala, ale juz w niemieckich jest klasyczna - i takich przykladow jest wiele. To samo w porownaniach sprzetu rowerowego, to dlatego niemieckie wydawnictwa rzucily sie na polski rynek, i go zdominowaly - poprostu latwy marketing, ktory napedza popyt na niemieckie towary. Niemcy laduja w swoje auta elektronike, ale w elektronice przoduja japonczycy, wiec pierwsza rzecz ktora nawala w autach niemieckich to wlasnie elektronika. Wtym przypadku zapewne Niemcy chca ograniczyc sukces Subaru, ktore w US jest najlepiej sprzedajaca sie marka (jesli chodzi o roczny przyrost sprzedazy).

 

Tyle że test był przeprowadzony w Polsce, przez polskiego dziennikarza, a wśród testowanych samochodów nie było żadnego auta niemieckiego. Tutaj całość: http://www.auto-swiat.pl/testy/mitsubishi-outlander-kontra-subaru-forester-i-mazda-cx-5-japonska-szkola-suv-a/bjrj1l

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na krytykę nie ma się co oburzać, tylko z niej wyciągać wnioski

 

Niestety Subaru jest ogólnie słabo wykonanym autem, co da się zauważyć po np. Foresterze i nie ma się co "obrażać" na tezy zawarte w artykule.

 

 

 

 

 

Wtym przypadku zapewne Niemcy chca ograniczyc sukces Subaru, ktore w US jest najlepiej sprzedajaca sie marka (jesli chodzi o roczny przyrost sprzedazy).
 

 

nic nie trwa wiecznie, do tego w innych częściach świata brak "sukcesów"

 

"Niemcy" na rynku EU nie muszą ograniczać "sukcesu Subaru" a raczej mało prawdopodobnym jest, że "lokalna" gazetka wydawana w PL z testem 3 japońskich aut ma zauważalny (lub jakikolwiek) wpływ na wyniki sprzedaży w USA 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W obecnym Auto Świecie porównanie Outlandera, CX5 i Forka ,Forek ostatni ,bo skrzynia bez szału,trzeszczące wnętrze ,złe spasowanie,trudne wnetrze (monitory) i w ogóle cięzko w porównaniu do konkurencji.

W AŚ szczególnie trudno się spodziewać że pochwalą Forka. Chociaż wnętrze nie jest urodziwe auto ma mnóstwo innych zalet. Z tego grona nie wybrałbym innego auta niż Forester. Plastiki u mnie nie trzeszczą chociaż przejechane prawie 60 tyś km.

 

Bo to porównanie z forkiem 2.0 NA. I z tej trójki ja akurat wybrałbym Mazdę. Więc nie ma co się na testy obrażać. Jedyny bezkonkurencyjny Forester to XT. Bez obrazy ale NA nie ma wielkich przewag nad konkurencją. Trochę lepsza trakcja i trochę lepsze własności w terenie. SAWD przy tylko 150 km i takim klocu to przerost formy nad treścią. Większość klientów tych aut nigdy w teren się nie zapuści...

 

Forek w tym teście stracił punkty za napęd/zawieszenie i brak asystentów bezpieczeństwa (dla jednych wada dla innych zaleta).

Może zamiast w ciemno potępiać niemieckie wydawnictwa warto przeczytać test...

Edytowane przez Jaca68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...