Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

"Dziennikarze" znowu się popisali. :facepalm:

 

"Poseł Kur­ski za kie­row­ni­cą spor­to­we­go Sub­a­ru Le­ga­cy po raz ko­lej­ny wcie­lił się w rolę kie­row­cy raj­do­we­go. Kur­ski pruł Wi­sło­stra­dą z pręd­ko­ścią do­cho­dzą­cą do 156 km/h, w miej­scu obo­wią­zu­je prze­cież ogra­ni­cze­nie do 80 km/h."

 

A na zdjęciu diesel :facepalm:

 

http://moto.onet.pl/...co-zrobil/3qfnt

Edytowane przez Bak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dziennikarze" znowu się popisali. :facepalm:

 

"Poseł Kur­ski za kie­row­ni­cą spor­to­we­go Sub­a­ru Le­ga­cy po raz ko­lej­ny wcie­lił się w rolę kie­row­cy raj­do­we­go. Kur­ski pruł Wi­sło­stra­dą z pręd­ko­ścią do­cho­dzą­cą do 156 km/h, w miej­scu obo­wią­zu­je prze­cież ogra­ni­cze­nie do 80 km/h."

 

A na zdjęciu diesel :facepalm:

 

http://moto.onet.pl/...co-zrobil/3qfnt

Dobrze wiedzą co robią, kontrowersyjna treść zachęca tylko do kliknięcia...a wtedy statystyki dla reklamodawców rosną.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706186,1037634-Subaru-rosnie-zbyt-szybko-.html

 

Subaru rośnie zbyt szybko?

 

To poza amerykańską Tesla Motors najlepszy wynik inwestycyjny na świecie w branży samochodowej. Japońska spółka Fuji Heavy Industries, producent samochodów Subaru, ostro idzie do przodu i jej notowania od początku ubiegłego roku podrożały o 412 proc.

 

Zyski i przychody zbliżają się do rekordowych poziomów, gdyż ta firma w większym stopniu niż inni japońscy producenci aut skorzystała na osłabieniu jena. Pomogły jej również nowe modele, takie jak sportowy BRZ. W Stanach Zjednoczonych popyt na nie jest tak duży, że na sfinalizowanie zakupu trzeba czekać miesiącami. Sukcesy spowodowały, że Yasuyuki Yoshinaga, prezes tego wciąż niszowego producenta, zaczyna się obawiać, czy przypadkiem firma nie staje się zbyt duża.

 

- Jeśli chodzi o Subaru znajdujemy się w ważnym punkcie zwrotnym - powiedział Yoshinaga w wywiadzie, zaznaczając, że nie chodzi tylko o wolumen, czyli liczbę sprzedawanych pojazdów. Uważa, że jego firma powinna produkować wyjątkowe auta, które są nieco droższe i bardziej rentowne.

 

W firmie jej menedżerowie zastanawiają się jednak, czy nie zwiększyć oferty produkowanych pojazdów, także z myślą o takich rynkach jak Indie, gdzie byłby popyt na tańsze samochody. Dyskusje na ten temat zaczną się jeszcze w tym miesiącu i będą się toczyć także w przyszłym.

 

- Niektórzy ludzie w firmie mogą chcieć produkować tańsze auta dla masowego klienta, ale czy to jest właściwy kierunek? - zastanawia się Yoshinaga. Uważa, że Subaru nie jest takim producentem, który mógłby tak urosnąć jak Toyota, jego główny udziałowiec. A gdyby to się mimo wszystko udało, oznaczałoby to , zdaniem prezesa, zupełnie inną tożsamość niż Subaru.

 

Takaki Nakanishi, założyciel Nakanishi Research Institute Co. i czołowy analityk rynku motoryzacyjnego w tegorocznym rankingu magazynu „Institutional Investor", nie ma wątpliwości, że dla Subaru lepsze jest pozostanie małą firmą.

 

Do końca marca 2016 r. Subaru chce produkować 850 tys. samochodów rocznie, zaś do końca dekady ma być milion. W roku finansowym zakończonym w marcu 2013 r. sprzedaż wzrosła o 13 proc. do 724 tys. sztuk. Model BRZ, zaprojektowany wspólnie z Toyotą, stał się tak popularny w Stanach Zjednoczonych, że na kupno trzeba było tam czekać nawet osiem miesięcy. W ubiegłym roku sprzedaż zmodernizowanego modelu Impreza wzrosła ponad dwukrotnie. Nowy Forrester, którego sprzedaż zaczęła się w 2012 r. uzyskał w USA najwyższą ocenę pod względem bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważa, że Subaru nie jest takim producentem, który mógłby tak urosnąć jak Toyota, jego główny udziałowiec. A gdyby to się mimo wszystko udało, oznaczałoby to , zdaniem prezesa, zupełnie inną tożsamość niż Subaru.
:thumbup: Ma pan rację panie Prezesie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.onet.pl/aktualnosci/subaru-konczy-z-awd-celuje-w-mainstream/nbm3j

 

Część udziałowców chce, aby Subaru skupiło się nad produkcją niszowych samochodów z napędem AWD, część widzi przyszłość marki w poszerzeniu swojego zasięgu przez produkcję modeli budżetowych na rynki wschodzące.

 

Modele budzetowe, rynki wschodzace. To chyba wole na to nie patrzec....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.onet.pl/...ainstream/nbm3j

 

Część udziałowców chce, aby Subaru skupiło się nad produkcją niszowych samochodów z napędem AWD, część widzi przyszłość marki w poszerzeniu swojego zasięgu przez produkcję modeli budżetowych na rynki wschodzące.

 

Modele budzetowe, rynki wschodzace. To chyba wole na to nie patrzec....

 

Może planują nowy model, wielkość jak Justy, może trochę dłuższy, większy bagażnik, coś pomiędzy Impreza a Justy. Ciekawe czy zostaną przy napędzie AWD czy będzie wersja z Front-wheel-drive aby koszt zakupu nie był zbyt dużym obiążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cale szczescie poza moim GC8 nic innego mnie nie interesuje ;)

 

spieszmy sie kochac GC8mki ....

jak pojdzie zle i bedzie Subaru tfu tfu FWD i rzedówka tylko bo taniej etc... to :

- po pierwsze primo po kiego grzyba bedzie wówczas kupowac subaraki, ha?

- to co jezdzi ze starej gwardii bedzie juz pełną historią ...

Edytowane przez elias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Modele budzetowe, rynki wschodzace. To chyba wole na to nie patrzec....

Nie rozumiem problemu - Europa ( w tym Polska ) nie jest rozumiana jako "rynek wschodzący".

Ale gdy popatrzymy na Brazylię, czy Indie, to krajobraz motoryzacyjny jest zupełnie inny.

Przypomnę też, że do niedawna Subaru produkowało tzw. K-cars na rynek Japoński.

Jak również, że na niektórych rynkach oferowane były wersje "wykatrowane", czyli FWD ( choćby w Izraelu , gdzie Subaru miało znaczny udział w rynku ).

Zmiana koncepcji podstawowej nie grozi - w USA ( największy pojedynczy rynek dla Subaru ) pozycja marki jest urgruntowane w oparciu o silniki boxer i S-AWD.

A to, że w mediach pojawiają się również idiotyczne tytuły ( choćby tu: http://moto.onet.pl/aktualnosci/subaru-konczy-z-awd-celuje-w-mainstream/nbm3j ) dowodzi po raz kolejny jedynie znanego zjawiska poszukiwania sensacji za wszelką cenę.

Ewnetualne rozszerzenie oferty o wersje zubożone to w żadnym wypadku nie jest rezygnacja z S-AWD.

 

Przecież jest już Trezia z FWD,

Trezia była produkowana przez Toyotę , nie przez Subaru. Została wprowadzona na rynek w celu zredukowania flotowej emisji CO2. Aktualnie ( na szczęście !) po wprowadzeniu nowej generacji silników emisja flotowa na tylew się zmniejszyła, że można bylo wprowadzićdo oferty np. Forestery Turbo a i zrezygnować z Trezii ( to właśnie nastąpiło ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się, czy napisać o tym w Off-Topicu, ale ponieważ to nie jest żart, lecz ciekawostka, napiszę tutaj.

 

Znalazłem coś takiego w sklepie Leroy Merlin:

 

d3xf.jpg

 

zyrv.jpg

 

Rzuciłem okiem do Internetu i okazało się, że to nic nowego → kosiarka Subaru w sklepie NAC.

 

Przykładowe opinie:

Kosiarka z bardzo innowacyjnym i mocnym silnikiem górnozaworowym (OHC) marki Subaru. Koszenie nią jest bardzo wydajne i ciche. Wyposażona dodatkowo w przedni zderzak wykonany z tworzywa sztucznego zabezpieczający kosiarkę przed uderzeniami i zadrapaniami. Przeznaczona do małych i średnich trawników.

 

...największy minus to brak turbo... a i też szkoda, że nie ma wersji z niebieskim lakierem...

 

A tu → profesjonalny opis jak z TopGear, TVN Turbo czy Jazdy Próbnej z TV Trwam w witrynie PortalNarzędzi.pl. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...