Dobi1972 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Auto Świat 4x4 3/2013. Zwięzłe przedstawianie OBK 2.0D z CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 W dzisiejszym Auto Świecie w artykule o silnikach najlepiej znoszących gaz jako jeden z nich jest silnik w foresterze 2.0 150 KM, a na obrazku SG5 i to do tego sprzed liftu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 AUTOmoto 7/2013 w artykule o awaryjnych silnikach znalazł się motor 2.5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 http://moto.onet.pl/subaru-outback-boxer-diesel-lineartronic/pjq7c Test Outbacka SBD+CVT jest też w nowym Top Gear + felieton Kuby Badacha, w którym pisze że jest Subaruholikiem Miał GT-ka, teraz ma WRX-a a planuje chyba Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 A Interia pisze o XV w wersji Hybrydowej: http://motoryzacja.interia.pl/samochody/premiery/news/oto-pierwsze-hybrydowe-subaru-kiedy-w-europie,1930181,326 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bak Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 (edytowane) "Dziennikarze" znowu się popisali. "Poseł Kurski za kierownicą sportowego Subaru Legacy po raz kolejny wcielił się w rolę kierowcy rajdowego. Kurski pruł Wisłostradą z prędkością dochodzącą do 156 km/h, w miejscu obowiązuje przecież ograniczenie do 80 km/h." A na zdjęciu diesel http://moto.onet.pl/...co-zrobil/3qfnt Edytowane 29 Czerwca 2013 przez Bak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 A przepraszam co ty chcesz od diesla,156km/h to dla niego jak pierdnięcie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 W takim razie Forek w dieslu też jest sportowy czy może to już DŻIP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 (edytowane) "Dziennikarze" znowu się popisali. "Poseł Kurski za kierownicą sportowego Subaru Legacy po raz kolejny wcielił się w rolę kierowcy rajdowego. Kurski pruł Wisłostradą z prędkością dochodzącą do 156 km/h, w miejscu obowiązuje przecież ograniczenie do 80 km/h." A na zdjęciu diesel http://moto.onet.pl/...co-zrobil/3qfnt Dobrze wiedzą co robią, kontrowersyjna treść zachęca tylko do kliknięcia...a wtedy statystyki dla reklamodawców rosną. Edytowane 29 Czerwca 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Słyszałem jak dzisiaj Kurski zdementował u Kuźniara że to nie on bo nie nosi brązowych butów;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Nowa wersja specjalna STi http://www.speedhunters.com/2013/07/a-special-sti-for-the-jdm/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706186,1037634-Subaru-rosnie-zbyt-szybko-.html Subaru rośnie zbyt szybko? To poza amerykańską Tesla Motors najlepszy wynik inwestycyjny na świecie w branży samochodowej. Japońska spółka Fuji Heavy Industries, producent samochodów Subaru, ostro idzie do przodu i jej notowania od początku ubiegłego roku podrożały o 412 proc. Zyski i przychody zbliżają się do rekordowych poziomów, gdyż ta firma w większym stopniu niż inni japońscy producenci aut skorzystała na osłabieniu jena. Pomogły jej również nowe modele, takie jak sportowy BRZ. W Stanach Zjednoczonych popyt na nie jest tak duży, że na sfinalizowanie zakupu trzeba czekać miesiącami. Sukcesy spowodowały, że Yasuyuki Yoshinaga, prezes tego wciąż niszowego producenta, zaczyna się obawiać, czy przypadkiem firma nie staje się zbyt duża. - Jeśli chodzi o Subaru znajdujemy się w ważnym punkcie zwrotnym - powiedział Yoshinaga w wywiadzie, zaznaczając, że nie chodzi tylko o wolumen, czyli liczbę sprzedawanych pojazdów. Uważa, że jego firma powinna produkować wyjątkowe auta, które są nieco droższe i bardziej rentowne. W firmie jej menedżerowie zastanawiają się jednak, czy nie zwiększyć oferty produkowanych pojazdów, także z myślą o takich rynkach jak Indie, gdzie byłby popyt na tańsze samochody. Dyskusje na ten temat zaczną się jeszcze w tym miesiącu i będą się toczyć także w przyszłym. - Niektórzy ludzie w firmie mogą chcieć produkować tańsze auta dla masowego klienta, ale czy to jest właściwy kierunek? - zastanawia się Yoshinaga. Uważa, że Subaru nie jest takim producentem, który mógłby tak urosnąć jak Toyota, jego główny udziałowiec. A gdyby to się mimo wszystko udało, oznaczałoby to , zdaniem prezesa, zupełnie inną tożsamość niż Subaru. Takaki Nakanishi, założyciel Nakanishi Research Institute Co. i czołowy analityk rynku motoryzacyjnego w tegorocznym rankingu magazynu „Institutional Investor", nie ma wątpliwości, że dla Subaru lepsze jest pozostanie małą firmą. Do końca marca 2016 r. Subaru chce produkować 850 tys. samochodów rocznie, zaś do końca dekady ma być milion. W roku finansowym zakończonym w marcu 2013 r. sprzedaż wzrosła o 13 proc. do 724 tys. sztuk. Model BRZ, zaprojektowany wspólnie z Toyotą, stał się tak popularny w Stanach Zjednoczonych, że na kupno trzeba było tam czekać nawet osiem miesięcy. W ubiegłym roku sprzedaż zmodernizowanego modelu Impreza wzrosła ponad dwukrotnie. Nowy Forrester, którego sprzedaż zaczęła się w 2012 r. uzyskał w USA najwyższą ocenę pod względem bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Yoshinaga (..) uważa, że jego firma powinna produkować wyjątkowe auta, które są nieco droższe i bardziej rentowne. Dobrze gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Uważa, że Subaru nie jest takim producentem, który mógłby tak urosnąć jak Toyota, jego główny udziałowiec. A gdyby to się mimo wszystko udało, oznaczałoby to , zdaniem prezesa, zupełnie inną tożsamość niż Subaru. Ma pan rację panie Prezesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 http://moto.onet.pl/aktualnosci/subaru-konczy-z-awd-celuje-w-mainstream/nbm3j Część udziałowców chce, aby Subaru skupiło się nad produkcją niszowych samochodów z napędem AWD, część widzi przyszłość marki w poszerzeniu swojego zasięgu przez produkcję modeli budżetowych na rynki wschodzące. Modele budzetowe, rynki wschodzace. To chyba wole na to nie patrzec.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukbot Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 http://moto.onet.pl/...ainstream/nbm3j Część udziałowców chce, aby Subaru skupiło się nad produkcją niszowych samochodów z napędem AWD, część widzi przyszłość marki w poszerzeniu swojego zasięgu przez produkcję modeli budżetowych na rynki wschodzące. Modele budzetowe, rynki wschodzace. To chyba wole na to nie patrzec.... Może planują nowy model, wielkość jak Justy, może trochę dłuższy, większy bagażnik, coś pomiędzy Impreza a Justy. Ciekawe czy zostaną przy napędzie AWD czy będzie wersja z Front-wheel-drive aby koszt zakupu nie był zbyt dużym obiążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 auc, mialem nadzieje ze nowym forkiem wracaja na stare dobre tory a tu taki psikus cale szczescie poza moim GC8 nic innego mnie nie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) cale szczescie poza moim GC8 nic innego mnie nie interesuje spieszmy sie kochac GC8mki .... jak pojdzie zle i bedzie Subaru tfu tfu FWD i rzedówka tylko bo taniej etc... to : - po pierwsze primo po kiego grzyba bedzie wówczas kupowac subaraki, ha? - to co jezdzi ze starej gwardii bedzie juz pełną historią ... Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez elias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Merc robi FWD ,BMki też,czas na Subaru Tylko faktycznie,po co wtedy go kupować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Może planują nowy model, wielkość jak Justy, może trochę dłuższy, większy bagażnik, coś pomiędzy Impreza a Justy Przecież jest już Trezia z FWD, rzędowym silniczkiem 1,3 (99 KM) - w Europie dostępna od 2011r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Modele budzetowe, rynki wschodzace. To chyba wole na to nie patrzec.... Nie rozumiem problemu - Europa ( w tym Polska ) nie jest rozumiana jako "rynek wschodzący". Ale gdy popatrzymy na Brazylię, czy Indie, to krajobraz motoryzacyjny jest zupełnie inny. Przypomnę też, że do niedawna Subaru produkowało tzw. K-cars na rynek Japoński. Jak również, że na niektórych rynkach oferowane były wersje "wykatrowane", czyli FWD ( choćby w Izraelu , gdzie Subaru miało znaczny udział w rynku ). Zmiana koncepcji podstawowej nie grozi - w USA ( największy pojedynczy rynek dla Subaru ) pozycja marki jest urgruntowane w oparciu o silniki boxer i S-AWD. A to, że w mediach pojawiają się również idiotyczne tytuły ( choćby tu: http://moto.onet.pl/aktualnosci/subaru-konczy-z-awd-celuje-w-mainstream/nbm3j ) dowodzi po raz kolejny jedynie znanego zjawiska poszukiwania sensacji za wszelką cenę. Ewnetualne rozszerzenie oferty o wersje zubożone to w żadnym wypadku nie jest rezygnacja z S-AWD. Przecież jest już Trezia z FWD, Trezia była produkowana przez Toyotę , nie przez Subaru. Została wprowadzona na rynek w celu zredukowania flotowej emisji CO2. Aktualnie ( na szczęście !) po wprowadzeniu nowej generacji silników emisja flotowa na tylew się zmniejszyła, że można bylo wprowadzićdo oferty np. Forestery Turbo a i zrezygnować z Trezii ( to właśnie nastąpiło ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Przecież jest już Trezia z FWD Jest też z AWD -> http://www.subaru.jp/trezia/trezia/driving/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zastanawiałem się, czy napisać o tym w Off-Topicu, ale ponieważ to nie jest żart, lecz ciekawostka, napiszę tutaj. Znalazłem coś takiego w sklepie Leroy Merlin: Rzuciłem okiem do Internetu i okazało się, że to nic nowego → kosiarka Subaru w sklepie NAC. Przykładowe opinie: Kosiarka z bardzo innowacyjnym i mocnym silnikiem górnozaworowym (OHC) marki Subaru. Koszenie nią jest bardzo wydajne i ciche. Wyposażona dodatkowo w przedni zderzak wykonany z tworzywa sztucznego zabezpieczający kosiarkę przed uderzeniami i zadrapaniami. Przeznaczona do małych i średnich trawników. ...największy minus to brak turbo... a i też szkoda, że nie ma wersji z niebieskim lakierem... A tu → profesjonalny opis jak z TopGear, TVN Turbo czy Jazdy Próbnej z TV Trwam w witrynie PortalNarzędzi.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Gdybym tylko miał co kosić.. Już by była moja ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 A ma SAWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się