spawalniczy Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 2 godziny temu, aflinta napisał: Brak momentu obrotowego w porównaniu z turbo jest oczywisty, ale czy faktycznie tak dramatycznie dużo pali w porównaniu do podobnych konstrukcji z 4x4? Jeżdżę teraz samochodem 2.0 turbo cięższym od XV o 300 kg z automatem i napędem na 4 koła. Mocy ma więcej o 100KM, momentu więcej o 150Nm. Przy analogicznej jeździe pali podobnie - przy szybkiej i dynamicznej mniej od XV. Więc z mojego punktu widzenia XV pali dużo. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę dynamikę i elastyczność a właściwie jej niedobór. 2 godziny temu, aflinta napisał: Na kulturę i wibracje też nie narzekam. A ja owszem - mam porównanie do konkurencji koreańskiej, japońskiej i niemieckiej. Śmieję się, jak ktoś mi mówi o aksamitnie równej pracy boxera. 2 godziny temu, aflinta napisał: A jak z żywotnością zacnej mikro turbo kulturalniej konkurencji? Nie wiem. Jak kupię i przetestuję na długim dystansie dam znać. 3 godziny temu, aflinta napisał: Słyszałem, że 1.5 TSI to zupełnie nowe otwarcie względem 1,4 TSI. Być może. Nie mam wiedzy. Zupełnie przypadkiem miałem okazję zrobić 1000 km dużym samochodem z tym silnikiem. I marzy mi się, żeby tak fajnie i przy tym oszczędnie działający silnik zawitał do Subaru. Jeśli będzie miał przy tym maniery pasujące do 2021r. - niech będzie nawet rzędowy - trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 43 minuty temu, spawalniczy napisał: Jeżdżę teraz samochodem 2.0 turbo cięższym od XV o 300 kg z automatem i napędem na 4 koła. Mocy ma więcej o 100KM, momentu więcej o 150Nm. Przy analogicznej jeździe pali podobnie - przy szybkiej i dynamicznej mniej od XV cuda, po prostu cuda - tez taki chce tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 3 godziny temu, spawalniczy napisał: Jeżdżę teraz samochodem 2.0 turbo cięższym od XV o 300 kg z automatem i napędem na 4 koła. Mocy ma więcej o 100KM, momentu więcej o 150Nm. Przy analogicznej jeździe pali podobnie - przy szybkiej i dynamicznej mniej od XV. Więc z mojego punktu widzenia XV pali dużo. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę dynamikę i elastyczność a właściwie jej niedobór. Pozostaje tylko pogratulować doskonałej konstrukcji i radości z jazdy, bo wyniki faktycznie imponujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pianchi Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Subaru pobiło rekord Guinnessa - parada 1751 aut https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/subaru-pobilo-rekord-guinnessa-parada-1751-aut/322zlnl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Nie bardzo wiedziałem gdzie to napisać, więc robię to tu, bo to dość... hmm... uczęszczany wątek. Do rzeczy: poszukuje tego obrazka w lepszej jakości: W 2003/2004 roku był dostępny jako jedna z oficjalnych tapet na stronach www Subaru. W budzących respekt rozdzielczościach 1024x768 i 1280x1024. Ma kto może ten plik w takich parametrach albo lepszych? Występował też bez napisów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 16 godzin temu, DETT napisał: W budzących respekt rozdzielczościach 1024x768 i 1280x1024. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Na jednym z amerykańskich portali aukcyjnych sprzedano właśnie Subaru 360 za 50k $: http://japanesenostalgiccar.com/marketwatch-a-subaru-360-has-sold-for-50000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 https://www.torquenews.com/1084/breaking-new-subaru-forester-sport-turbo-engine-makes-its-debut/amp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 15 godzin temu, przemekka napisał: https://www.torquenews.com/1084/breaking-new-subaru-forester-sport-turbo-engine-makes-its-debut/amp A gdyby tak nowy Outback z takim silnikiem wszedł do EU? Pomarzyć można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 2 godziny temu, Durbos napisał: A gdyby tak nowy Outback z takim silnikiem wszedł do EU? Pomarzyć można... Też bez szału ten silnik, na pewno nie zastąpi 2.4 DIT ale chociaż opłaty niższe od 2.5. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 18 godzin temu, przemekka napisał: https://www.torquenews.com/1084/breaking-new-subaru-forester-sport-turbo-engine-makes-its-debut/amp gdyby tak obecny Forek przy okazji FL dostał ten silnik, to już bym wiedział, na jakie auto mam czekać i odkładać kasę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Durbos napisał: A gdyby tak nowy Outback z takim silnikiem wszedł do EU? Pomarzyć można... moim skromnym zdaniem jeździłby gorzej od Levorga 1.6 DIT, a już sam Levorg nie grzeszy szybkościa jedynie co moze byc fajnego w tym to to, ze w Ameryce to cos zapewne zastapi 2.5 turbo a wtedy Amerykanie sie juz wkurza, a to juz moze FHI zabolec - wystarczy spojrzec na komentarze Bob wrote on October 23, 2020 - 1:25am Permalink Didn't the last FXT have like around 250hp ? Kind of a major downgrade. If it comes to the US it will need more power to get any sales. Edytowane 23 Października 2020 przez diuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 1 godzinę temu, diuk napisał: jedynie co moze byc fajnego w tym to to, ze w Ameryce to cos zapewne zastapi 2.5 turbo Nie może zastąpić czegoś czego od jakiegoś czasu już nie ma. Jeżeli będzie w US to zastąpi raczej FB25 - a tu osiągi będzie miał lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 4 godziny temu, aflinta napisał: Nie może zastąpić czegoś czego od jakiegoś czasu już nie ma. 1.8 DIT nie zastąpi Forestera XT który nie doczekał się następcy. Nie zgadzam się z Tobą że o wycofaniu Forestera XT zdecydował niski wolumen sprzedaży. W każdej marce jaka mi przychodzi do głowy modele z topowymi silnikami sprzedają się w małych ilościach, czy to Stelvio QV, czy RS, czy AMG, 911, czy hot hatche Type R, GTI. Jakoś inne marki nie decydują się na wycofanie najsilniejszych modeli ze względu na niską sprzedaż. Jeśli Subaru takie ma oczekiwania to nie ma co wprowadzać na rynek STI. Tylko Toyota na przykład robi nową Suprę, a zapewne Corolla lepiej się sprzedaje Ma rację w przytoczonej wypowiedzi Forumowicz z USA - po wycofaniu w milczeniu silnika turbo 250KM, przy dźwiękach fanfar wchodzi silnik o mocy 175 KM, w SUVie który przy okazji urósł i przytył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 No przecież motor 1.8 turbo (177KM) ma zastąpić aktualny 2.5 (182KM). W Japonii już zastapił. Różnica będzie tu na korzyść 1.8t z uwagi na wysoki moment obrotowy (300nm) którego do tej pory brakowało w Foresterze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pianchi Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 Używane Toyota RAV4 III vs Subaru Forester III. Uniwersalne i z niezłym napędem na cztery koła https://moto.pl/Testy/7,126861,26436326,uzywane-toyota-rav4-iii-vs-subaru-forester-iii-uniwersalne.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 12 minut temu, pianchi napisał: Używane Toyota RAV4 III vs Subaru Forester III. Uniwersalne i z niezłym napędem na cztery koła https://moto.pl/Testy/7,126861,26436326,uzywane-toyota-rav4-iii-vs-subaru-forester-iii-uniwersalne.html Poziom wiedzy o napędzie Forestera u autora artykułu jest słaby i wprowadza w błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPR Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 6 minut temu, aflinta napisał: Poziom wiedzy o napędzie Forestera u autora artykułu jest słaby i wprowadza w błąd. I to jest w tym wszystkim najgorsze... A później zaczynają się porównania. Słabe to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pianchi Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 (edytowane) Debiutuje Subaru Forester Sport. Ma turbodoładowany silnik i stały napęd na wszystkie koła https://www.se.pl/auto/nowosci/debiutuje-subaru-forester-sport-ma-turbodoladowany-silnik-i-staly-naped-na-wszystkie-kola-aa-Miw9-XGfb-ng8p.html więcej foto: https://www.motortrend.com/news/2021-subaru-forester-turbo-engine-japan/ Edytowane 28 Października 2020 przez pianchi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 mało tych KM ale i tak pewnie nie będzie w Europie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 5 minut temu, polak900 napisał: mało tych KM ale i tak pewnie nie będzie w Europie Dokładnie jak piszesz. Poprzedni Forester Sport na rodzimym rynku miał 280KM. Ten raptem 175KM, szału doprawdy nie ma. 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 (edytowane) wiem sadysta jestem ... sam siebie biczuje a moze zostanmy kolonia Japonska ? to rozwiaze tyle naszych problemow ... https://www.autoevolution.com/news/2021-subaru-levorg-wagon-with-sti-spec-gets-detailed-walkaround-in-japan-150870.html Edytowane 31 Października 2020 przez orm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Jakby go chociaż wypuścili z kierownicą po odpowiedniej stronie to połowa problemu zniknęłaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki84 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Może być niezły projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się