Jump to content

Forester - kiepsko zapala na mrozie


Recommended Posts

Michał Bajorek, nie masz tego samego w Legacy?

 

Bo u mnie występuje. I serwis nie potrafi sobie poradzić, resetowali, wgrywali nowe oprogramowanie - i dalej to samo... :roll:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moj ma nieco inaczej, dojeżdrzam w korku, prawie już stję - auto powinno się zaczymać na 1 metrze, mam na luzie, puszczam sprzęgło a ten mi zaczyna przyspieszać. Normalnie sie zdziwiłem, może to jakiś

ja u siebie doszedlem o co chodzilo ;)

 

masa na silniku zniknela ;) alternator mial normalnie ok 14V ale na aku bylo tylko 12,6V - wiec to nie mialo prawa dobrze dzialac ;)

okazalo sie ze sruba trzymajaca alternator (ta dluga, przelotowa) byla zasniedziala oraz masa przy przegrodzie tez byla taka przysniedziala - poprawione i ladowanie wzroslo z 12,6/12,8V do 14,1V

fajna rzecz ten tt apex'i bo oprocz AFR pokazuje ladowanie i ladnie bylo widac jak po poprawieniu masy systematycznie wzrasta ladowanie - juz w samym momencie poprawienia zmasowania silnika ladowanie podskoczylo o 0,8V

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Odbyłem Forkiem podróż w Alpy, mieszkałem nawet dośc wysoko bo koło 1500 m npm. Czasem go rano zapalałem, bywało - 7 do - 10 i za każdym razem świetnie odpalał, no po prostu idealnie, jak ręką odjął. No i nie wiem dlaczego tak dobrze, oto kilka pomysłów:

1. Wypaliłem zbiornik z rozcieńczonym denaturatem do końca, woda poszła w atmosferę i jest ok

2. W Austrii mają lepsze paliwo

3. Dobrze służy mu odpalanie na większej wysokości

4. Problem ma związek z temperaturą i dużą wilgotnością - tam był sucho

5. Potrzebował wyjazdu na wczasy, wypocząl nieco i działa teraz dobrze

 

Ciężko teraz sprawdzić co jest bo u nas jak na złośc mrozu co kot napłakał.

Link to post
Share on other sites
Chłopaki, może macie wersje na Arabię Saudyjską? Tam nie mają z tym problemu zapewne...

 

Haha, ja bym się nie śmiał bo ostatnio w Arabii Saudyjskiej temperatura spadła do 0 stopini celsjusza :/ :/

 

Swoją drogą może ktoś wie jakiej specyfikacji są samochody robione na bliski wschód.... Ja u siebie w OBK nie mam tylnej lampy przeciwmgłowej np. :/

 

Jak myślicie mogę mieć problemy z odpalaniem go w zimie w Polsce ?

Link to post
Share on other sites
3. Dobrze służy mu odpalanie na większej wysokości

 

A czy wraz ze wzrostem wysokości nie maleje ilość tlenu w powietrzu ?? Pytam bo nie jestem pewien. Wydaje mi się, że coś mi ktoś kiedyś wspominał, że na pewnej wysokości spada wydajność silnika i mogą wystąpić problemy z zapaleniem. I na pewno wyżej niż 1500 m :P Pytanie ile ?? :)

Link to post
Share on other sites

A czy wraz ze wzrostem wysokości nie maleje ilość tlenu w powietrzu ??

 

Oczywiście, tlen jest ciężki i opada na ziemię. Wyżej zbiera się wodór i na poziomie 8000 m n.p.m. już nie wolno palić bo powietrze mogłoby eksplodować.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...