owoc666 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Michał Bajorek, nie masz tego samego w Legacy? Bo u mnie występuje. I serwis nie potrafi sobie poradzić, resetowali, wgrywali nowe oprogramowanie - i dalej to samo... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Chłopaki, może macie wersje na Arabię Saudyjską? Tam nie mają z tym problemu zapewne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Owoc - mam tak tylko z Foresterem, Legacy jest ok - zdrów i caly. Zreszta teraz to tak nawet z Foresterem nie mam - ociepliło się nieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 ja u siebie doszedlem o co chodzilo masa na silniku zniknela alternator mial normalnie ok 14V ale na aku bylo tylko 12,6V - wiec to nie mialo prawa dobrze dzialac okazalo sie ze sruba trzymajaca alternator (ta dluga, przelotowa) byla zasniedziala oraz masa przy przegrodzie tez byla taka przysniedziala - poprawione i ladowanie wzroslo z 12,6/12,8V do 14,1V fajna rzecz ten tt apex'i bo oprocz AFR pokazuje ladowanie i ladnie bylo widac jak po poprawieniu masy systematycznie wzrasta ladowanie - juz w samym momencie poprawienia zmasowania silnika ladowanie podskoczylo o 0,8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Odbyłem Forkiem podróż w Alpy, mieszkałem nawet dośc wysoko bo koło 1500 m npm. Czasem go rano zapalałem, bywało - 7 do - 10 i za każdym razem świetnie odpalał, no po prostu idealnie, jak ręką odjął. No i nie wiem dlaczego tak dobrze, oto kilka pomysłów: 1. Wypaliłem zbiornik z rozcieńczonym denaturatem do końca, woda poszła w atmosferę i jest ok 2. W Austrii mają lepsze paliwo 3. Dobrze służy mu odpalanie na większej wysokości 4. Problem ma związek z temperaturą i dużą wilgotnością - tam był sucho 5. Potrzebował wyjazdu na wczasy, wypocząl nieco i działa teraz dobrze Ciężko teraz sprawdzić co jest bo u nas jak na złośc mrozu co kot napłakał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Chłopaki, może macie wersje na Arabię Saudyjską? Tam nie mają z tym problemu zapewne... Haha, ja bym się nie śmiał bo ostatnio w Arabii Saudyjskiej temperatura spadła do 0 stopini celsjusza :/ :/ Swoją drogą może ktoś wie jakiej specyfikacji są samochody robione na bliski wschód.... Ja u siebie w OBK nie mam tylnej lampy przeciwmgłowej np. :/ Jak myślicie mogę mieć problemy z odpalaniem go w zimie w Polsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Harvester, raczej nie, ale pewnie gęstszy olej zalewają i w chłodnicy nie masz płynu wytrzymującego 20 - 30 stopni poniżej zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 3. Dobrze służy mu odpalanie na większej wysokości A czy wraz ze wzrostem wysokości nie maleje ilość tlenu w powietrzu ?? Pytam bo nie jestem pewien. Wydaje mi się, że coś mi ktoś kiedyś wspominał, że na pewnej wysokości spada wydajność silnika i mogą wystąpić problemy z zapaleniem. I na pewno wyżej niż 1500 m Pytanie ile ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 A czy wraz ze wzrostem wysokości nie maleje ilość tlenu w powietrzu ?? Oczywiście, tlen jest ciężki i opada na ziemię. Wyżej zbiera się wodór i na poziomie 8000 m n.p.m. już nie wolno palić bo powietrze mogłoby eksplodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 hah, cos mi sie zdaje ze Pan Andrzej Koper bedzie mial duzo zachodu z moim autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się