Michał Bajorek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Forester 2,0 - zapala dobrze ale po sekundzie zaczyna gubić obroty, zwalniać je i telepie nim, jak jest tak poniżej -8 to od razu gaśnie, po przekręceniu stacyjki po raz drugi wszystko jest ok. Jeśli jest mniejszy mróz to telepie nim przy bardzo niskich obrotach, chwilę sie dławi i po 15- 30 sekundach już jest ok, czasem mu można pomóc gazem i też robi się ok. Oczywiście wszystkie takie złe objawy po dłuższym staniu, np po nocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferster Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Przyczyn może być pewnie kilka, zacznij od tankowania na innej stacji. Chyba że już próbowałeś? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Też tak pomyślałem choć to mało prawdopodobne, Legaś tankowany na tej samej stacji pali idealnie w tych samych warunkach. Niemniej jutro mu wleje gdzie indziej i coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Też zacząłbym od paliwa. Tej zimy wybitnie dużo przypadków słyszałem o problemach z odpalaniem ze względu na paliwo. U mnie Forek na mrozie kręci dłużej rozrusznikiem ale potem pali bez problemu. Takie objawy jak u Ciebie miałem w A3 - przez 3 miesiące tak miałem (o dziwo latem, ale po nocy nie chciał palić), ASO rozkładało ręce, potem problem sam zniknął :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Był niedawno taki wątek. I większość (m.in. ja, bo też miałem podobne objawy) obstawiała wodę w paliwie. Zacznij od zatankowania do pełna i dodania jakiegoś środka wiążącego wodę (kiedyś dolewało się po prostu odrobinę denaturatu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Flaszka likieru na kościach na bak. U mojej Żony we Forysiu mało harmonijnie przechodził zakres obrotów między 2-3 rpm. Zasugerowano mi odl;ączenie akumulatora na kilkanaście minut. Problem, jak ręką odjął :!: Czary, prądy blądzące, czy co :roll: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Czary, prądy blądzące, czy co Zwykły reset kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Czary, prądy blądzące, czy co Zwykły reset kompa Jak zwał, tak zwał. Ważne, że zadzaiałało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 mialem to samo - gdzies prad ucieka - u mnie poprawila to zmiana aku na nowy ale mimo wszystko tak przy -5 i nizszej temp zalapie i potrafi zgasnac - za drugim razem odpala ale tak niechetnie przy wymianie silnika zostana sprawdzone wszystkie polaczenia bo po prostu musi gdzies prad uciekac bokiem - duzy spadek napiecia mam tez przy zalaczeniu np ogrzewania tylnej szyby itp - tutaj moze byc powodem alternator bo jakios tak sobie pochrobotuje w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Ze złym paliwem raczej odpada tak jak myślalem, wlapem V-powera i jest tak samo, jak było cieplej czyli rano - 3 to pali idealnie, dziś jednak rano - 6 i znowu kiepsko, doleje nieco denaturatu i zresetuje kompa, zobaczymy co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 doleje nieco denaturatu Butelkę na zbiornik! Tylko nie zapomnij wymieszać!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 doleje nieco denaturatu Butelkę na zbiornik! Tylko nie zapomnij wymieszać!!!! Rozumiem, ma być mieszane - nie wstrząśnięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 doleje nieco denaturatu Butelkę na zbiornik! Tylko nie zapomnij wymieszać!!!! Rozumiem, ma być mieszane - nie wstrząśnięte Genau! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 doleje nieco denaturatu Butelkę na zbiornik! Tylko nie zapomnij wymieszać!!!! Rozumiem, ma być mieszane - nie wstrząśnięte Genau! Wy tak poważnie z tą butelką? Można aż tyle? Bo ostatnio dolałem odrobinę i chyba nie pomogło. Po nocy na mrozie odpalił od razu, ale potem go trochę telepało. Kompa nie resetowałem. No chyba że przyczyna leży gdzie indziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Mojego to telepie bez denaturatu czasem wiec to chyba nie był powód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Wy tak poważnie z tą butelką? Można aż tyle? Jeśli niepoważnie, to będą paski... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 pól litra na zbiornik min. 40 litrów paliwa nie zaszkodzi na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 pól litra na zbiornik min. 40 litrów paliwa nie zaszkodzi na 100% pol litra to na glowe na rozgrzewke a jagodziany to wystarcza 2-3 setki na zbiornik - chodzi o to zeby zwiazalo wode i sie wypalilo Kudlaty - zaloz bokserki :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flail Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Ze złym paliwem raczej odpada tak jak myślalem, wlapem V-powera i jest tak samo, jak było cieplej czyli rano - 3 to pali idealnie, dziś jednak rano - 6 i znowu kiepsko, doleje nieco denaturatu i zresetuje kompa, zobaczymy co będzie. Ja miewam podobne objawy. Z tym że od samego początku nie łapał obrotów - nie miałem nawet tej sekundy radości z zapalenia ;( Przy czym zdarzało się również przy temperaturach koło 0. Zeszłej zimy w ASO powiedzieli że "u nich działa" w co wierzę o tyle że po tym jak już zapali to drugi raz zawsze palił dobrze, a nawet jak się odstał trochę to problem występował dość rzadko. No i zostałem z radą żeby docisnąć gazu przy zapalaniu (działa). A potem przyszło lato Jak się wczoraj okazało problem występuje nadal. Z moich doświadczeń - to nie paliwo. Sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Paliwo raczej nie. Po wlaniu denaturatu auto chodzi dobrze, nawet jakby nieco lepiej i szybciej hehe , tak na zasadzie cytatu z Wojny Domowej - postać trnera narciarstawa grana przez Kobielę mówi; "Jak nie trenuję to piję a jak trenuję....to dopiero piję". Rozumiem, że auto ma większą radośc z jazdy . Zapalanie rano jednak przebiegło standardowo czyli na dwa razy przy czym ten drugi idealnie. Jutro jak na razie ostatni dzień większego zimna więc zostawiłem Forka w serwisie na noc aby rano go odpalili i sprobowali zdiagnozować. Od niedzieli odwilż więc pewnie "samo się naprawi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Hmm, ja też miewam dziwne sytuacje z zapalaniem po dłuższym postoju czy na zimnie. Polega to na tym, że jeśli nie dostatecznie długo nim "zakręcę" przytrzymam zapłon to zdechnie ale już właśnie za drugim razem zapala od dotyku. Już go wyczułem i rzadko mi się zdarza żeby "zdechł" za pierwszym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 A czujnik położenia wału? Może to on winien tym cyrkom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 A czujnik położenia wału? Może to on winien tym cyrkom? sprawdzalem gdzies mi prad ucieka bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 podłączę się pod temat, bo trochę o prądzie jest... u mnie cały czas coś nie tak z tym prądem. Jakiekolwiek obciążenie prądowe auta (np.kręcenie kierownicą) powoduje zafalowanie obrotów na zimnym (zwłaszcza gaz). Jest to bardzo widoczne w momencie naciskania hamulca mocniej-pompa hamulcowa powoduje że obroty wariują. Kable sprawdzone, bez przebić, świece wymienione, przepustnica, krokowy wyczyszczone. Mam kilkuletnie aku - czy to może być wina aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 sirchaser, to nie prąd, po prostu te rzeczy napędza silnik i kiedy wykonują one pracę to zwiększa się obciążenie silnika - ECU powinno wtedy nieco zmienić mieszankę by utrzymać obroty, na benzynie to ma zaprogramowane, na gazie być może trzeba by podregulować ten zakres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się