555 Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Jak bylo, to krzyczec od razu...ale w ostatnim czasie praktycznie nie siedze na forum, wiec moze juz bylo gdzies w temacie. Znalazlem strone z wykazem wszystkich aut jakie byly homologowane w rallysporcie (ogolnie szukalem czegos takiego szmat czasu). Teraz idzie ta III liga, wiec moze komus sie przyda.. http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... penelement No teraz pytanie jak np. wygląda uzyskanie książki homologacyjnej danego auta, ktore juz ta homologacje utracilo . Zwracam się po prostu do PZM, ze potrzebuje oryg. ksiazki do danego auta o danym numerze homologacji. ? (maja jakas biblioteke czy cos, niewiem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
radzio Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 dokladnie tak jak piszesz. walisz do pzmotu, wplacasz bodajze 200zl i czekasz do 14 dni na przesylke i tyle a tak wlasciwie to po co ci ksiazka? przeciez i tak w 3 lidze auto nie musi byc zrobione wedlug homologacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropek Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 a jak to będzie z klatkami bezpieczeństwa w 3eciej lidze?? Będą wymagane czy tylko zalecane jako element wyposażenia... Ciekawi mnie ilość chętnych do brania udziału w KJS-ach (które teraz maja przejąć rolę uczenia papierkologi), 3ecia liga ma być wstępem do rajdowania (ilu będzie jeździło ze względu na wpisowe oraz ograniczony wyścig zbrojeń). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 a jak to będzie z klatkami bezpieczeństwa w 3eciej lidze?? Będą wymagane czy tylko zalecane jako element wyposażenia... Na 100% będa wymagane Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropek Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 a jak to będzie z klatkami bezpieczeństwa w 3eciej lidze?? Będą wymagane czy tylko zalecane jako element wyposażenia... Na 100% będa wymagane Faktycznie, auta mają spełniać załącznik J (artykuł 253), co jest wyraźnie zaznaczone w punkcie 11.2 regulaminu3eciej ligi To zostaną najbardziej zdeterminowani albo już posiadający wozy spełniające wymogi regulaminu: zero SWAP-ów oraz innych wynalazków (typu Corsa A z silnikiem 2.0, uturbione Saxo, Sej 1.2, 126p 900cm3),choć w świetle tego punktu: "11.3 Samochody wyprodukowane w Polsce, które utraciły homologacje – fragmentarycznie moga byc skompletowane zgodnie z kolejnymi udokumentowanymi wariantami producenta np. nadwozie, zderzaki, tablica rozdzielcza itp. (na podstawie katalogu czesci, ksia można by cc 700 przebudować na sportinga (jeśli dobrze rozumuję) Link do całego regulaminu: http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... L_2008.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
radzio Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 mysle ze w kjsach dalej bedzie startowala podobna liczba zawodnikow. jak by nie patrzec start w 3 lidze, tak na maxa po drucie spokojnie wciagnie z 1500zl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 w klasie historycznej w mistrzostwach polski mozna wystartowac np. legacy turbo, ale pytanie czy tylko w spec. N gr. bo teraz A8 w RSMP nie istnieje, czy tutaj ten przepis nie dotyczy i skoro w tamtym czasie cos takiego istnialo to mozna :?: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 Samochó musi sppełniać ówczesne przepisy techniczne ale współczesne bezpieczeństwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 Samochó musi sppełniać ówczesne przepisy techniczne ale współczesne bezpieczeństwa. dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
radzio Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 spokojnie mozesz budowac a grupe. w klasie historycznej masz podzial tylko na klasy wzgledem pojemnosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 Moje marzenie to topowa Sierrka Cossie w historycznej, albo Escos za jakiś czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 ja planuje zajezdzic ten silnik 2,5l co mam teraz i zbudowac 2,0 do Agr, jako ze do konca homologacji jeszcze troche czasu to podchodze do tego ze spokojem, aczkolwiek czesto mi sie pojawia pomysl kupna na teraz celicy carlos sainz... na razie mam odrestaurowana bude z dobra klatka, klową skrzynie no i troche doswiadczen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.