Jump to content

grzanie silnika


zck68

Recommended Posts

wracałem dzisiaj od rodzinki po przejechaniu ok 10 km silnik zaczął sie grzać zanikło ogrzewanie wewnątrz auta a po podniesieniu maski okazało sie ze zbiornik wyrównawczy przy akumlatorze jest pełen i wypływa stamtąd płyn chłodzący (korkiem). po ostygnięciu samochodu i otwarciu korków i zbiorniczka i chłodnicy okazało sie że w chłodnicy nie jest pełno,przelałem ze zbiorniczka na uzupełnienie chłodnicy ogrzewanie wewnątrz samochodu zadziałało dało sie przejechać z 5 km.sytuacja taka sama.Po ponownym uzupełnieniu płynu w chłodnicy max ogrzewanie wewnątrz uchylone okna i ok 40 km do domu bez perypetii .Czy to moze być termostat ?

Link to comment
Share on other sites

No jak w aucie miałem padnięty termostat to nie było ogrzewania, ale to nie było w Subaru. W Subaru jest inaczej? Poza tym pierwszy nagrzewa się silnik a dopiero potem otwiera się termostat i płyn może przepływać do nagrzewnicy, inaczej wydaje mi się bez sensu. Ważniejsze jest jak najszybsze osiągnięcie przez silnik temperatury pracy a nie ogrzewanie.

Link to comment
Share on other sites

wymieniam termostat bo to prościej ale tak a propo to wydaje mi sie ze nagrzewnica jest wpięta pod mały obieg a tak jak koledze zaciąl sie termostat to musialo byc w pozycji otwarty a u mnie raczej na odwrót ,ale niedługo sie dowiem

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...