Konrad K_2 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 hehe - to co zrobic zeby był w moim bagazniku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Kuba, sprzedawał go na forum w dziale: kupie/sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Konrad K_2, :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=116431 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Kable też już do nas płyną. Będzie promocja wiązana. Kabal + zniżka na blok 0,05 % Sssapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 A ja szukam kabelka do GT99 głównie do diagnostyki i resetu ECU - jeśli takowy będzie to proszę o info z cena na PW. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Który z nich to ma być dokładnie do GT99? W sumie wsyzstko jedno i tak możesz robić diagnostykę każdym.. Dokładnie. Ja używam EcuExplorer 3.025 i tego kabelka. Uzywasz do Imprezy czy do Outbacka moze :?: Tak z ciekawosci pojdzie taki kabelek z OBK MY04, ktory ma OBD2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Uzywasz do Imprezy czy do Outbacka moze Tak z ciekawosci pojdzie taki kabelek z OBK MY04, ktory ma OBD2 ? Działa z jednym i drugim! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Uzywasz do Imprezy czy do Outbacka moze Tak z ciekawosci pojdzie taki kabelek z OBK MY04, ktory ma OBD2 ? Działa z jednym i drugim! Ok dzieki, pozwol ze jeszcze ci pomecze Rozumiem, ze ma to mozliwosci, tylko odczytu/kasowania bledow standardowych dla skanerow OBD2, oczyt parametrow aktywnych z czujnikow, ustawienia tych paramtrow itd, sa zarezerwowane dla examinera, czy tak ? Jakiego softu uzywasz w OBK (bo z tego co widze ecuExplorer sluzy do flashowania ? ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Rozumiem, ze ma to mozliwosci, tylko odczytu/kasowania bledow standardowych dla skanerow OBD2, oczyt parametrow aktywnych z czujnikow, Nie wiem co pokazuje standardowy skaner OBD2, ale EcuExplorer pokazuje m.in. (to co w tej chwili pamiętam) - obroty - temperaturę cieczy - napięcie - czy np.klima pracuje - czy pracują wentylatory - prędkość - i wiele innych wynalazków...ktorych sobie nie mogę teraz przypomnieć. Można resetować komputer, odczytywać i kasować błędy. Regulowaćwolne obroty. Jest naprawdę wiele opcji, ale...trzeba mieć o nich pojęcie,żeby w drodze doświadczeń np.z H6 nie zrobić Pandy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ALEX, czy probowales uzywac tego programu w swoich samochodach? http://www.romraider.com/RomRaider/Screenshots Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ALEX, czy probowales uzywac tego programu w swoich samochodach?http://www.romraider.com/RomRaider/Screenshots Nie!!! Nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Przesle zaraz linka do osoby, którą nie przestraszy tektst podany na tej stronie: "Warning: RomRaider is intended for use only by experienced tuners who understand the consequences. " Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ALEX, czy probowales uzywac tego programu w swoich samochodach?http://www.romraider.com/RomRaider/Screenshots Kuba to jest program wcześniej nazywany Enginuity, jest sporo gorszy od EcuFlash. Jego sporą wadą jest to, że opiera się na platformie java. Poza tym odczytuje mniejszą ilość map i trudniej je edytować. Jak będziesz chciał to po świętach mogę Ci odsprzedać mój kabel, który z powodzeniem używałem w gt99 i nowszych do diagnostyki. Jest on przeprogramowany i działa wg sterowników tactrix. Ja przeszedłem na oryginalnego tactrixa z uwagi na możliwość flashowania. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Rozumiem, ze ma to mozliwosci, tylko odczytu/kasowania bledow standardowych dla skanerow OBD2, oczyt parametrow aktywnych z czujnikow, Nie wiem co pokazuje standardowy skaner OBD2, ale EcuExplorer pokazuje m.in. (to co w tej chwili pamiętam) - obroty - temperaturę cieczy - napięcie - czy np.klima pracuje - czy pracują wentylatory - prędkość - i wiele innych wynalazków...ktorych sobie nie mogę teraz przypomnieć. Można resetować komputer, odczytywać i kasować błędy. Regulowaćwolne obroty. Jest naprawdę wiele opcji, ale...trzeba mieć o nich pojęcie,żeby w drodze doświadczeń np.z H6 nie zrobić Pandy :wink: OK jasne, dzieki :wink:, czyli prawie tyle co Euroscan, ktorym wielokrotnie sie bawilem, z tego co piszesz brakuje jeszcze tylko wykonywania testow urzadzen wykonawczych (tj, wentylatory, wtryskiwacze, itd) Ten "trick" to zna każdy ktosięinteresuje Subaru, a diagostyka owszem jest możliwa i obejmuje "ciut" więcej niż tylko wybłyskanie kodów błędów. Ten "trick" dotyczy wszytskich modeli Subaru ?, bo z tego co wyczytalem to w starszych modelach tak bylo, zas w nowszych (OBDII) diagnostyka wspomniana jest juz tylko przy uzyciu SSM lub skanera OBD2, nie znalazlem nic o zwieraniu konektorow, ktorego wg schematu sa i w nowszych modela (zielone i biale kostki), jednak one sluza chyba tylko do sprawdzenia kontrolki, czy jednak jest mozliwosc do zmuszenia wymrugania bledu i pozniejszym skasowaniu jego :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Test mode, w nowych autach nie pozwala na wymruganie niczego, ale mozna zbadać niektóre rzeczy np. dzialanie wentylatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Test mode, w nowych autach nie pozwala na wymruganie niczego, ale mozna zbadać niektóre rzeczy np. dzialanie wentylatorów. a to ciekawe, ja wyczytalem, ze jedynie poprzez polaczenie tych konektorow mozna wprowadzic w tryb diagnostyki ECU co owocuje miganiem kontrolki i tyle. Wszystkie inne testy wymagaja juz podpiecia egzaminera. To co mnie bardziej interesuje to mozliwosc skasowania pamieci bledow, czy takowa istnieje bez ingerencji egzaminera :?: Jestem na etapie strojenia LPG i co chwila musze jezdzic do serwisu na "gaszenie" kontrolki :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 sherif, po spięciu kostek samochód sam testuje po kolei elementy wykonawcze układów sterowania w pewnej sekwencji, odpala wentylatory m.in. Skasować można przez odpięcie akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 sherif, po spięciu kostek samochód sam testuje po kolei elementy wykonawcze układów sterowania w pewnej sekwencji, odpala wentylatory m.in. Szkoda ze juz o tym manual nic nie mowi . [Skasować można przez odpięcie akumulatora. :shock: tak po prostu, odlaczyc ? na jaki czas ? musi to byc polaczone z jakas sekwencja ? Probowlaem podlaczac i nie pomaga :???: Dzieki Wieeelkie za pomoc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 ALEX, czy probowales uzywac tego programu w swoich samochodach?http://www.romraider.com/RomRaider/Screenshots Kuba to jest program wcześniej nazywany Enginuity i jest sporo gorszy od ecuflash. Jego sporą wadą jest to, że opiera się na platformie java. Poza tym odczytuje mniejszą ilość map i trudniej je edytować. Jak będziesz chciał to po świętach mogę Ci odsprzedać mój kabel, który z powodzeniem używałem w gt99 i nowszych do diagnostyki. Jest on przeprogramowany i działa wg sterowników tactrix. Ja przeszedłem na oryginalnego tactrixa z uwagi na możliwość flashowania. Pozdrawiam, jako Jako, ile za taki kabelek sobie życzysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Stówkę i jest twój. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Jakby była jakaś zorganizowana akcja kupowania tych kabelków tactrix to jestem zainteresowany. Na allegro nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Stówkę i jest twój. Pozdrawiam. Rezerwuję. W przeciągu kilku dni dam ostateczną odpowiedź. Na tym kablu śmiga EcuExplorer (tak dla pewności - bo nie jestem jeszcze pro w temacie )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Kiedy trzeba zmieniać ECU ? Normalnie bym się spodziewał przy wymianie pompy wtryskowej,której ... w subaru nie ma . 1) Przy swap-ie jest (podobnież) konieczność zmiany ECu na kompatybilną. 2)Ale Mati w evokilerze zmienił shortblock,pół głowice,szyny paliwowe,turbo - zrobił remap i śmiga. Pyt. To przy wymianie jakiego elementu trzeba wymianiać ECU ,że nie da się go przemapować z oryginalnego samochodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Jezeli w samochodzie wymieniasz orginalna czesc na inna, to najczesciej wystarczy sam remap. Jezeli do samochodu dokladasz czesc, ktorej w orginale nigdy nie bylo (np turbo) to najczesciej potrzebujesz nowy komputer, bo orginalny nie ma mozliwosci sterowania nowymi czesciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Jezeli do samochodu dokladasz czesc, ktorej w orginale nigdy nie bylo (np turbo) to najczesciej potrzebujesz nowy komputer, bo orginalny nie ma mozliwosci sterowania nowymi czesciami. Podobnie jest jeżeli z samochodu usuwasz część która oryginalnie była np. przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 odgrzeje delikatnie. kto w wawie ma kabelek i moglby mi podlaczyc samochod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się