kamson Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Witajcie ..moze ktos z Was miał podobny problem i go rozwiązal....a minowicie stuki pojawiaja sie na prazekladni kierowniczej podczas (nie zawsze!?) jazdy szybszej po nierownosciach..najbardziej kiedy przy wiekszych predkosciach skrecam w prawo i wjade w jakas dziurke badz na hopke..mechanik nic tam nie mogl sie dopatrzec luzow nie ma itp wrazenie jest takie jakby cos uderzalo w kolumne kierownicy badz moze drazek....prosba o pomoc kto moze wiedziec cos w tym temacie....dzieki z gory!! :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 kamson, a na prostych kołach nic nie tłucze jak jedziesz po nierównościach (np. progi zwalniające) i nie koniecznie szybko 30-50km/h wystarcza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamson Posted December 23, 2007 Author Share Posted December 23, 2007 na progach rzadko ...choc zdazy sie hamujac juz na zjezdzie z progu...ja to czuje i slysze na kolumnie kierown...taki metaliczny odglos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 kamson, można określić to tak, jeżeli czujesz jakby to był dźwięk walenia młotkiem w podłużnice - to zmień łączniki stabilizatora - to chyba najpopularniejsze niedomaganie na naszych drogach, najlepiej na poliuretanowe powerflex albo whiteline. Zamienniki z JC albo nawet oryginał Subaru to strata kasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 kamson, ja tych stuków nie czułem, tylko głównie słyszałem, tzn. ostatnio miałem coś takiego jak z krawężnika zjeżdżałem na skręconych kołach (ale prędkość 5-10km/h), nic z tym nie robiłem bo czekała mnie i tak wymiana łączników stabilizatorów, stabilizatorów, gumy trzymającej maglownicę itp. Po wymianie cisza Dlatego obstawiam łączniki, jestem już po 3 ich wymianie i tym razem mam nadzieję, że ostatniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamson Posted December 23, 2007 Author Share Posted December 23, 2007 a mozesz zdradzic ile kosztowała Cie ta wymiana wszystkich rzeczy ktore wymieniles?? :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 kamson, sporo, ale to miało na celu poprawić ogólnie trakcję auta w zakrętach a nie tylko stuki wyeliminować. Ale komplet łączników whiteline na przód to jakieś 250 zł, na tył około 300 zł. Guma mocowania maglownicy 120 zł (poprawia czucie kierownicy, stara guma zazwyczaj jest mocno wyrobiona). Stabilizatorów nie podaję, bo nie wiem czy do OBK są takowe, podobnie z Anty Lift Kit. Ale te ostatnie rzeczy mają wpływ na prowadzenie auta a nie stuki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamson Posted December 23, 2007 Author Share Posted December 23, 2007 Aflinta..dzieki za pomoc...najlepszego na swieta i nowy rok!! :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now