Skocz do zawartości

Tribeca MY08 3,6l


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dodam coś od siebie jako,że tego sprzęta dziś przetestowałem.

Nadwozie odpuszcze bo ponoć o gustach sie nie dyskutuje, w środku ok choć niestety jest tu dużo plastiku o dosyć średniej jakości, szkoda,że nie osiągneli choć poziomu jakości deski z Legacy bo reszta nie jest zła.

Jazda: silnik bardzo fajny, auto zbiera sie wyraźnie raźniej, nie ma wrażenia jakby na początku próbowało odkleić buty od podłogi. Jednak zaraz po ruszeniu to fajne wrażenie nieco mąci praca skrzyni, która dosyć wolno zmienia niskie biegi, wyraźnie lepiej jest przy zmianie wyższych przełożeń, jakoś płynniej to idzie. Niemniej auto rozpędza się szybko. Jest dobrze wyciszone ale ja nie odniosłem wrażenia ciągłej cichej pracy silnika, jak się jadzie 120-140 i mocno depnie silnik reaguje natychmiast nadspodziewanie dobrze ale towarzyszy temu "głośne wycie" (w sensie pozytywnym), dźwięk jak dla mnie średni, za mało basowy choć wiertarka w stylu Honda to na pewno też nie jest. Zawias lepszy niż w poprzedniczce - zgadzam sie z TJ, sztywniejszy, mniej buja, auto prowadzi się pewnie i jest przewidywalne, bardzo ładnie tłumi nierówności, spory komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak bak 65l troche za maly ;)

 

Ja to uważam, że w subaru baki powinny mieć przynajmniej 105 litrów. Powyżej 100 litrów dają bezpłatne obiady na stacjach benzynowych. Zawsze to jakieś pocieszenie ;-)

Fido :mrgreen: - jadłeś kiedyś coś na stacji benzynowej? Po zapłaceniu za 100 litrów etyliny to mogło by przechylić czarę goryczy i doprowadzić do załamania nerwowego. Pomijam problemy gastryczno - trawienne. Ale bak istotnie za mały zważywszy, że to pali od 15 wzwyż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał Bajorek, zauwazyles drobne wibracje towarzyszace przyspieszaniu? ;) Ja to tylko mam nadzieje, ze PRodrive przygotuje jakas niespodzianke w postaci sportowego wydechu. Niestety ten do Legacy H6 juz do trzylitrowej Beci nie podchodzil, wiec do tej tym bardziej :(

 

Co do skrzyni to postaram sie zwrocic na to uwage nastepnym razem - jechalem glownie po autostradach, gdzie wg mnie skrzynia pracowala b dobrze :)

 

 

Aha, jako ciekawostke dodam, ze silnik 3.6 jest .... lzejszy i mniejszy od 3.0 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Aha, jako ciekawostke dodam, ze silnik 3.6 jest .... lzejszy i mniejszy od 3.0 !
To jest logiczne - skoro ma większe dziury w środku, to w sumie jest go mniej i mniej waży...

 

zupełnie tak samo jak ser... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jeździe po polskich drogach topwarzyszą ciągłe "drobne wibracje" związane z ich jakością - ciężko więc jakieś takie szczegóły wyłapać. Co do pracy skrzyni to zwróciłem na to uwagę bo trochę przejechałem po wioskach gdzie dużo zakrętów i górki więc raczej jedzie się wolno, trzeba wlec sie pod górę i nie ma miejsca na jakieś szarże czy deptanie gazu w podłoge. Może to kwestia przyzwyczajenia albo po prostu "umienia" jazdy tym, jadąc wolno, ruszając, startując pod górkę - wyraźnie mi zmulał, jakby się zastanawiał chwilę co zrobić. Nie było to jednak jakoś dramatycznie upierdliwe, jeżdrzę na codzień na manualu więc mogę być nieco przewrażliwiony na takie akcje. Cały czas miałem takie wrażenie, że jadę cieżkim autem, jak później wsiadłem do Legasia to wydawało mi sie, że ten jest leciutki jak piórko - takie wrażenie ulotne :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest wrażnie przy stosunkow wolnej jeździe i usiłowaniu przyspieszenia takie jakby silnik się "zastanawiał" - generalnie mozna to wyeliminować mocniejszym depnięciem. Na razie przejechałem ok 1000 km (głownie miasto - krótkie trasy) i dopiero zaczynam sie przyzwyczajac. Bak 65l to na razie główna wada. Spalanie : ok 15-16 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
fotel kierowcy z funkcja pamieci

 

Than_Junior, w poprzedniej w wersji TC i TE też był :wink:

 

rzekomej lepszej widocznosc do tylu dzieki wiekszym czwartym szybom bocznym nie zauwazylem

 

widoczność jest dużo lepsza, zmniejszyli słupki tylne :!:

 

Silnik/skrzynia - tego momentu z pojemności brakowało. Ciągnie od samego dołu, równo po samą górę. Dźwięk a'la V8 (muscle car :mrgreen: ). Skrzynia dużo szybsza, uczy się naszego stylu jazdy. Przy tych wszytkich parametrach - pali mniej.

 

Pozdrawiam

raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotel kierowcy z funkcja pamieci

 

Than_Junior, w poprzedniej w wersji TC i TE też był :wink:

 

rzekomej lepszej widocznosc do tylu dzieki wiekszym czwartym szybom bocznym nie zauwazylem

 

widoczność jest dużo lepsza, zmniejszyli słupki tylne :!:

 

Silnik/skrzynia - tego momentu z pojemności brakowało. Ciągnie od samego dołu, równo po samą górę. Dźwięk a'la V8 (muscle car :mrgreen: ). Skrzynia dużo szybsza, uczy się naszego stylu jazdy. Przy tych wszytkich parametrach - pali mniej.

 

Pozdrawiam

raju

 

Pożycz mi tą Tribece, zobaczymy czego sie nauczy ode mnie ta skrzynia :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

√ moment nad momenty! To jest to czego brakowalo! Ciagnie tak samo mocno przy kazdych obrotach! Super! Nie czuc przyspieszenia dzieki przebiegowi krzywej momentu

Nie czuć przyspieszenia, bo przyspiesza do setki w nieco poniżej 9 sekund :shock: Coś mi się wydaje, że ten dwulitrowy diesel zrobi furrore, bo wolnessaki w benzynie spadają na psy z każdym modelem :evil: Kto zaplaci 50 tyś. ojro za samochód, który jest zrobiony w stanach, nie jest zbyt piękny, nie jedzie i pali w mieście LETKOM NOGOM 16L :?:

Jak dla mnie kiszka. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto zaplaci 50 tyś. ojro za samochód, który jest zrobiony w stanach, nie jest zbyt piękny, nie jedzie i pali w mieście LETKOM NOGOM 16L :?:

 

uwierz mi, że płacą :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

√ moment nad momenty! To jest to czego brakowalo! Ciagnie tak samo mocno przy kazdych obrotach! Super! Nie czuc przyspieszenia dzieki przebiegowi krzywej momentu

Nie czuć przyspieszenia, bo przyspiesza do setki w nieco poniżej 9 sekund :shock: Coś mi się wydaje, że ten dwulitrowy diesel zrobi furrore, bo wolnessaki w benzynie spadają na psy z każdym modelem :evil: Kto zaplaci 50 tyś. ojro za samochód, który jest zrobiony w stanach, nie jest zbyt piękny, nie jedzie i pali w mieście LETKOM NOGOM 16L :?:

Jak dla mnie kiszka. :razz:

 

Jeździłeś? Bo coś mi się wydaje, że nie :?: :!:

 

[ Dodano: Czw Kwi 24, 2008 4:23 pm ]

nawet w stanach narzekaja ze Tribeca duzo pali wiec cos w tym musi byc

 

...nasza firmowa wsysa 13L/100km - dużo :?: pamiętajcie również, że jest to prawie 4 litrowy motor i domyślnie w automacie. Wydaje się, że spalanie jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nasza firmowa wsysa 13L/100km - dużo :?:

jak to jazda miejska to naprawde nie duzo

 

miejska ale bez korków

 

[ Dodano: Czw Kwi 24, 2008 7:04 pm ]

prawie 4 litrowy motor

 

Niezłe zaokrąglenie :mrgreen: To ja mam prawie 2litrowe Clio :razz:

 

też bym tak to ujął :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...