Jump to content

Subaru Legacy Kombii


konrad

Recommended Posts

Witam Wszystkich Forumowiczów! (jestem nowy...)

Jestem zainteresowany kupnem Subaru Legacy Kombii. Czy możecie mi doradzić który rocznik i wersja jest warta mojej uwagi? Nie interesuje mnie nowe auto ze względów finansowych oczywiście.

Link to comment
Share on other sites

Wpisalem bo to forum Subaru to co bede pisal ze DaeWoo pomykam?

Chociaz zlego slowa o moim aucie powiedziec nie moge, 6 lat jezdzi w rodzinie i nic. Zostawiam jako drugie auto. O legacy 2.0 slyszalem dobre opinie, wiec pytam co sadzicie o tym modelu i jak z mechanikami?

Link to comment
Share on other sites

konrad, no to już napisałem, że może być, podobnie, że mechanicy są. Jeżeli szukasz opinii o konkretnych warsztatach to błąkają się tutaj takowe wątki, użyj wyszukiwarki i jest pewna szansa, że uda Ci się znaleźć. Odnośnie samego auta to silnik 2,0 jest nieco za słaby, ale ostatecznie podpierając się reduktorem można jeździć. Wersja turbo jest zdecydowanie żwawsza, ale w europie niedostępna w tych rocznikach - a szkoda. Jak masz możliwość trafić rocznik 1998 (ale jeszcze II generacja) z silnikiem 2.2l to bierz śmiało. Spalanie praktycznie takie jak 2.0 a nieco żwawszy.

 

ps. Tutaj nikt nikomu nie wytyka auta jakim jeździ (jest kilka wyjątków, ale to inna bajka).

Link to comment
Share on other sites

konrad, tak jak pisal aflinta, jesli masz mozliwosc to bierz 2,2 - dobry silnik, przyzwoite osiagi jak na N/A z reduktorem. Jesli chcesz wiecej - czyli 2,5 to rocznik po 1999 z silnikiem SOHC, chyba ze lubisz zabawy w wymiane uszczelek pod glowica.

Link to comment
Share on other sites

Dodam swoje subiektywne odczucie. że to starsze Legacy przed 99 jest jakieś takie solidniejsze i trwalsze, od tego po 99.

 

Jeżeli nie przeszkadza Ci wiek auta to wybierz model przed 99 z silnikiem 2.2, a jak będzie za dużo paliło zawsze można sekwencyjny wtrysk gazu wstawić :cool:

Link to comment
Share on other sites

OK, przynajmniej dzięki forumowiczom już conieco wiem... Jeszcze jak na razie nurtuje mnie jedna sprawa - części i serwis. Subaru nie jest tak bardzo popularne-może i dobrze, ale czy ktoś z forumowiczów ma porównanie kosztów eksploatacji i części?

A tak w ogóle: Może zamiast Subaru Legacy kombi lepiej wybrać Forestera?(roczniki 1998-2000). (Podobno Forestery są sporo droższe w eksploatacji, ale na razie w tematyce Subaraków jestem za cienki...) Co o tym sądzicie?

Link to comment
Share on other sites

konrad, niewątpliwie musisz być przygotowany na to, że jest zdecydowanie mniej zamienników niż u większych producentów - a co za tym idzie jesteś w wielu przypadkach skazany na części oryginalne. Z dostępnością w zasadzie nie ma problemów, reszta to kwestia ceny. Niektórych powalają inni nie widzą różnicy. Forester zwykły kosztuje w eksploatacji podobnie jak Legacy, chyba, że mówisz o Foresterze Turbo - no ale auta turbo to inna bajka. Oczywiście musisz mieć na względzie też różnicę w wielkości obu aut (forester ma mniej miejsca) oraz nieco innym prześwicie i kątach natarcia i zejścia.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...