Kruk Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Sprawdzałem. W FAQ jest wątek o świecach ale odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Jaka jest ciepłota świec w seryjnym GT MY99? Kiedy powinniśmy się zdecydować na zmianę ciepłoty naszych świec tzn. przy jakiś modach w silniku trzeba zmienić ciepłotę świec i czym się kierować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKO RALLY Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 podlączam się do pytania :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 W serii są 6tki, można jeździć na 7 jak się upala, dalej nie ma sensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKO RALLY Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Lato, zima, to samo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
waszka Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 W serii są 6tki, można jeździć na 7 jak się upala, dalej nie ma sensu. Czemu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 W serii są 6tki, można jeździć na 7 jak się upala, dalej nie ma sensu. Czemu ? moźe byc problem z odpalaniem na zimno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 16, 2007 Author Share Posted December 16, 2007 Hm...jak w serii są 6 to myślałem że jak zimniejsze to będzie 5 a nie 7 :???: A jak poznać po aucie, że świece są za ciepłe lub za zimne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Jak za zimne to poznasz po grzechocie rozpadającego sie silnika po upaleniu elektrody, jak za zimne to po tym że nie zapali To takie ekstremalne przykłądy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 16, 2007 Author Share Posted December 16, 2007 Azrael, rozumiem że jak są za ciepłe to nie ma wcześniejszych objawów tylko upalenie elektrody? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Są, się dośc szybko skiepszczą jak sięnie upalą. Po prostu wypali się elektroda, poza tym np. spalanie stukowe od żarzącej się elektrody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 16, 2007 Author Share Posted December 16, 2007 Azrael, czyli do upalania lepiej założyć profilaktycznie 7-mki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Seria chodzi tak bogato ze bym sie nie martwil ale 7mki tez dobrze działają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianZ1 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Kruk, zawsze możesz profi podejść do tematu a'la WRC i odpalać auto na 6 , a po rozgrzaniu zmienić na 7. Lansior na maksa :razz: pzdr Seb@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Kruk, zawsze możesz profi podejść do tematu a'la WRC i odpalać auto na 6 , a po rozgrzaniu zmienić na 7. Lansior na maksa :razz: pzdr Seb@ Ciekawy jestem ile wytrzymają głowice wkręceń i wykręceń świec :razz: Pozostałbym na 6-ach, ale to moje zdanie i każdy może, a wręcz ma prawo uważać inaczej, jednak odradzam ciągłe, częste zmienianie świec. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Gwint trzeba posmarowac i nie bedzie problemow z wymiana. Ja jezdze na swiecach z miedziana elektroda i zmieniam je co rok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Oj....taką częstotliwość wymian to każda dobra głowica zniesie. Bardziej odnosiłem się swoją wypowiedzią do wymiany świec co kilka dni. Każdy robi jednak co uważa za słuszne. Jedni wymieniają raz na rok, inni raz na 40kkm, a jakiś promil raz na kilka dni. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts