Intakwrx Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Tak 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo. Ale zgodnie z pewnymi zasadami, na 5 powinien palic mniej przy tej samej szybkosci - nizsze obroty. Też tak myślałem, ale fakty są inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Ale zgodnie z pewnymi zasadami, na 5 powinien palic mniej przy tej samej szybkosci - nizsze obroty. sprawdz poziom ladowania a raczej podcisnienia na 4 przy 90km/h i na 5 przy tej samej predkosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Tak 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo. Ale zgodnie z pewnymi zasadami, na 5 powinien palic mniej przy tej samej szybkosci - nizsze obroty. :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 sprawdz poziom ladowania a raczej podcisnienia na 4 przy 90km/h i na 5 przy tej samej predkosci. A Ty jakie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 sprawdz poziom ladowania a raczej podcisnienia na 4 przy 90km/h i na 5 przy tej samej predkosci. A Ty jakie masz? przy 90km/h na 4 biegu -4 a na 5 kolo -2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Prawie 60 km. Jechałem do Trójmiasta (360 km) i wymyśliłem sobie, że nie będę tankował w W-wie, bo potem musiałbym tankować gdzieś w polu przed Trójmiastem i mój 'cunning plan' polegał na tym, by dojechać do Zakroczymia, a już w W-wie miałem rezerwę. Widok statoila w Zakroczymiu był jednym z najpiękniejszych w moim życiu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuterJet Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali, pomierzone sprawdzone przy 90km/h na 4 biegu -4 a na 5 kolo -2Na 3 biegu przy 4 tys. obrotów palił będzie jeszcze mniej. Mniejsze opory powietrza. Sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Celica ST185, ok. 110 km :roll: nigdy nie pomyslalbym, ze w tak dobrze zagospodarowanym kraju, jakim jest Lukaszenkowska Bialorus ( ), na miedzynarodowej trasie, i to przez ok. 100 km od przejscia granicznego (trasa Czernihiv-Homel, kierunek na Minsk) moze nie byc stacji paliw :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Żądam zamknięcia tego tematu, ponieważ dyskryminuje on posiadaczy m.in. Imprez N/A, którzy nie mają kontrolki rezerwy Citan, dla mnie rezerwą zawsze było oparcie się wskazówki na ograniczniku. Wiem, dosyć hardcorowe podejście do tematu, ale spokojnie w tym stanie robisz 60-70km. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 dla mnie rezerwą zawsze było oparcie się wskazówki na ograniczniku. Wiem, dosyć hardcorowe podejście do tematu, ale spokojnie w tym stanie robisz 60-70km. Mi jak zapala się rezerwa to zaczyna przerywać na co ostrzejszych zakrętach, to przy czymś takim to już tylko potrafi tylko stać i czekać aż coś wleci do baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo............ to moze ktos wie kiedy legacy 2.0 wolnossace pali najmniej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 to moze ktos wie kiedy legacy 2.0 wolnossace pali najmniej?? Przy hamowaniu silnikiem. A serio to pewnie ok 90 km/h i 5 bieg. Nie ma turbo w końcu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Żądam zamknięcia tego tematu, ponieważ dyskryminuje on posiadaczy m.in. Imprez N/A, którzy nie mają kontrolki rezerwy :!: Ja w swoim GT-ku tez nie mam tej kontrolki. Dowiedzialem sie o tym czytajac forum, a juz bylem bliski sprawdzenia kiedy mi sie to pierunskie swiatelko zapali. Chyba bym sie zdziwil przepoteznie jakby mi nagle zdechl na drodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali A na 5 biegu wiecej? Tak 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo. Ale kazde Subaru Turbo, czy tylko Subaru Impreza Turbo? Jak to sie ma do lodowek? p.s. przy 90kmph na 5-tce moj Forek ma obroty <2000rpm, wiec doladowanie pewnie 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 p.s. przy 90kmph na 5-tce moj Forek ma obroty <2000krpm, wiec doladowanie pewnie 0. A ma być na minusie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Moje subaru najlepszy stosunek zużycia paliwa ma przy prędkości ....powyżej 180km/h. Czy zużycie jednego litra więcej względem prędkości 130km/h jest aż tak straszne?! Względem 90km/h różnica ta nie wynosi nawet 2litrów. Co do kwestii pobijania idiotycznych rekorów na rezerwie, to powiem krótko ....chyba nie możecie doczekać się wymiany pomp paliwa w swoich zbiornikach..... Na logikę biorąc, każda pompa zaprojektowana do pracy na mokro spali się jak w zbiorniku braknie paliwa. Poza tym co to za eksperymenty - chce się jeździć trzeba lać - praw fizyki nikt nie oszuka. Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 demon, Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa. Lejesz w sakwy ? Na temat - 40 km i ni mili więcej. Pozdrawiam G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 jeszcze nigdy nie zapaliła sie lampka rezerwy, a przy tankowaniu przy leżącej wskazówce weszło 53 litry :!: , cy Forek 2.0Xt ma lapke rezerwy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 esilon, może jest spalona (o ile jest wogóle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 demon, Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa. Lejesz w sakwy ? G. Pełny zbiornik daje spokój ducha. Koszty tankowania do pełna i użytkowania auta na rezerwie w końcowym rozrachunku są te sam, czyli.............sami sobie dopowiedzcie resztę. Adrenalinę dostarczać powinna sama jazda tymi autami, a nie fakt - niepewność dojazdu do stacji benzynowej. Sprawdzanie ile kilometrów przejedzie auto na 8 litrach rezerwy mija się z celem uważam. Swojego stanowiska nie zmienię. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 demon, Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa. Lejesz w sakwy ? G. Pełny zbiornik daje spokój ducha. Koszty tankowania do pełna i użytkowania auta na rezerwie w końcowym rozrachunku są te sam, czyli.............sami sobie dopowiedzcie resztę. Adrenalinę dostarczać powinna sama jazda tymi autami, a nie fakt - niepewność dojazdu do stacji benzynowej. Sprawdzanie ile kilometrów przejedzie auto na 8 litrach rezerwy mija się z celem uważam. Swojego stanowiska nie zmienię. Pozdro Masz dużo racji, ale... Ja za czasów studenckich jeździłem moim poldkiem zawsze na rezerwie. Mając minimalną ilośc paliwa w baku zawsze miałem wiecej w portfelu na ewentualne imprezy :grin: Poza tym mając minimalną ilość paliwa w aucie mniej sie jeździło (zawsze jak miałem pełny bak to ciężko było mi wysiąść z samochodu ) Już nie mówie o takich argumentach że jest mniejsza masa do wożenia więc ekonomiczniej Dziasiaj juz tak nie myśle i jak wskazówka spadnie do 1/4 lece na BP (wkurza mnie tylko to że nie mogę zablokować "sikawki" dystrybutora i musze trzymać całe tankowanie, to jest normalne w angli czy poprostu trafiam na takie stacje?). Tak się zastanawiam czy w moim aucie (SI turbo'99) jest lampka rezerwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 (...) Tak się zastanawiam czy w moim aucie (SI turbo'99) jest lampka rezerwy? powinna byc :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chmarski Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Ford Capri 2.0 V6 - ponad 600 km na rezerwie. I tak za każdym razem :cool: Powiększony zbiornik do 90 litrów. Czujnik zamontowany oryginalnie, księgowy zaczynał machać po około 300 km. Fajna sprawa taki zbiornik - po wypłacie na stację i nastepne tankowanie po następnej wypłacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 (...) Tak się zastanawiam czy w moim aucie (SI turbo'99) jest lampka rezerwy? powinna byc :razz: Przepraszam za OT ale w którym miejscu na tablicy jest tak kontrolka. Zaglądałem do manuala ale tak jest opisany tyko wskaźnik poziomu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Ford Capri 2.0 V6 - ponad 600 km na rezerwie. I tak za każdym razem :cool: Powiększony zbiornik do 90 litrów. Czujnik zamontowany oryginalnie, księgowy zaczynał machać po około 300 km. Fajna sprawa taki zbiornik - po wypłacie na stację i nastepne tankowanie po następnej wypłacie 90 litrów na na dwa tygodnie może starczy chyba, że tak często dostajesz wypłaty to zazdroszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się