Skocz do zawartości

Jazda na rezerwie - REKORDY...


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Tak 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo.

Ale zgodnie z pewnymi zasadami, na 5 powinien palic mniej przy tej samej szybkosci - nizsze obroty.

 

Też tak myślałem, ale fakty są inne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 166
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ale zgodnie z pewnymi zasadami, na 5 powinien palic mniej przy tej samej szybkosci - nizsze obroty.

 

sprawdz poziom ladowania a raczej podcisnienia na 4 przy 90km/h i na 5 przy tej samej predkosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie 60 km. Jechałem do Trójmiasta (360 km) i wymyśliłem sobie, że nie będę tankował w W-wie, bo potem musiałbym tankować gdzieś w polu przed Trójmiastem i mój 'cunning plan' polegał na tym, by dojechać do Zakroczymia, a już w W-wie miałem rezerwę.

 

Widok statoila w Zakroczymiu był jednym z najpiękniejszych w moim życiu :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celica ST185, ok. 110 km :roll:

nigdy nie pomyslalbym, ze w tak dobrze zagospodarowanym kraju, jakim jest Lukaszenkowska Bialorus ( :mrgreen: ), na miedzynarodowej trasie, i to przez ok. 100 km od przejscia granicznego (trasa Czernihiv-Homel, kierunek na Minsk) moze nie byc stacji paliw :roll: :mrgreen::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żądam zamknięcia tego tematu, ponieważ dyskryminuje on posiadaczy m.in. Imprez N/A, którzy nie mają kontrolki rezerwy

Citan, dla mnie rezerwą zawsze było oparcie się wskazówki na ograniczniku. Wiem, dosyć hardcorowe podejście do tematu, ale spokojnie w tym stanie robisz 60-70km.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie rezerwą zawsze było oparcie się wskazówki na ograniczniku. Wiem, dosyć hardcorowe podejście do tematu, ale spokojnie w tym stanie robisz 60-70km.

Mi jak zapala się rezerwa to zaczyna przerywać na co ostrzejszych zakrętach, to przy czymś takim to już tylko potrafi tylko stać i czekać aż coś wleci do baku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żądam zamknięcia tego tematu, ponieważ dyskryminuje on posiadaczy m.in. Imprez N/A, którzy nie mają kontrolki rezerwy :!:

 

Ja w swoim GT-ku tez nie mam tej kontrolki. Dowiedzialem sie o tym czytajac forum, a juz bylem bliski sprawdzenia kiedy mi sie to pierunskie swiatelko zapali. Chyba bym sie zdziwil przepoteznie jakby mi nagle zdechl na drodze... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali

A na 5 biegu wiecej?

 

Tak

 

4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo.

Ale kazde Subaru Turbo, czy tylko Subaru Impreza Turbo? Jak to sie ma do lodowek?

 

p.s. przy 90kmph na 5-tce moj Forek ma obroty <2000rpm, wiec doladowanie pewnie 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje subaru najlepszy stosunek zużycia paliwa ma przy prędkości ....powyżej 180km/h.

Czy zużycie jednego litra więcej względem prędkości 130km/h jest aż tak straszne?! Względem 90km/h różnica ta nie wynosi nawet 2litrów. Co do kwestii pobijania idiotycznych rekorów na rezerwie, to powiem krótko ....chyba nie możecie doczekać się wymiany pomp paliwa w swoich zbiornikach..... Na logikę biorąc, każda pompa zaprojektowana do pracy na mokro spali się jak w zbiorniku braknie paliwa. Poza tym co to za eksperymenty - chce się jeździć trzeba lać - praw fizyki nikt nie oszuka. Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

demon,
Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa.

Lejesz w sakwy ? :mrgreen:

G.

 

Pełny zbiornik daje spokój ducha.

Koszty tankowania do pełna i użytkowania auta na rezerwie w końcowym rozrachunku są te sam, czyli.............sami sobie dopowiedzcie resztę.

Adrenalinę dostarczać powinna sama jazda tymi autami, a nie fakt - niepewność dojazdu do stacji benzynowej.

Sprawdzanie ile kilometrów przejedzie auto na 8 litrach rezerwy mija się z celem uważam.

Swojego stanowiska nie zmienię.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

demon,
Ja zawsze w swoim Subaraku staram się mieć najwyższy poziom paliwa.

Lejesz w sakwy ? :mrgreen:

G.

 

Pełny zbiornik daje spokój ducha.

Koszty tankowania do pełna i użytkowania auta na rezerwie w końcowym rozrachunku są te sam, czyli.............sami sobie dopowiedzcie resztę.

Adrenalinę dostarczać powinna sama jazda tymi autami, a nie fakt - niepewność dojazdu do stacji benzynowej.

Sprawdzanie ile kilometrów przejedzie auto na 8 litrach rezerwy mija się z celem uważam.

Swojego stanowiska nie zmienię.

 

Pozdro

 

Masz dużo racji, ale... :twisted:

Ja za czasów studenckich jeździłem moim poldkiem zawsze na rezerwie. Mając minimalną ilośc paliwa w baku zawsze miałem wiecej w portfelu na ewentualne imprezy :grin: Poza tym mając minimalną ilość paliwa w aucie mniej sie jeździło (zawsze jak miałem pełny bak to ciężko było mi wysiąść z samochodu :twisted: ) Już nie mówie o takich argumentach że jest mniejsza masa do wożenia więc ekonomiczniej :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Dziasiaj juz tak nie myśle ;) i jak wskazówka spadnie do 1/4 lece na BP (wkurza mnie tylko to że nie mogę zablokować "sikawki" dystrybutora i musze trzymać całe tankowanie, to jest normalne w angli czy poprostu trafiam na takie stacje?). Tak się zastanawiam czy w moim aucie (SI turbo'99) jest lampka rezerwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ford Capri 2.0 V6 - ponad 600 km na rezerwie. I tak za każdym razem :cool:

Powiększony zbiornik do 90 litrów. Czujnik zamontowany oryginalnie, księgowy zaczynał machać po około 300 km.

Fajna sprawa taki zbiornik - po wypłacie na stację i nastepne tankowanie po następnej wypłacie :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ford Capri 2.0 V6 - ponad 600 km na rezerwie. I tak za każdym razem :cool:

Powiększony zbiornik do 90 litrów. Czujnik zamontowany oryginalnie, księgowy zaczynał machać po około 300 km.

Fajna sprawa taki zbiornik - po wypłacie na stację i nastepne tankowanie po następnej wypłacie :idea:

 

90 litrów na na dwa tygodnie może starczy :) chyba, że tak często dostajesz wypłaty to zazdroszczę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...