Intakwrx Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Dzisiaj, Impreza Turbo 50 Km Wiem że słabo, ale na początek starczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Mitsubishi Lancer Evolution 8, 40km 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Ja w Roverze nie mam kontrolki rezerwy tylko czerwoną kreskę na wskaźniku...rekord 1mm pod kreską Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 180km. Na muchozolu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 ostatnio dwa razy mi sie zdarzylo (brak czasu) ze dojechalem na stacje cudem na oparach, na byle jakim zakrecie przygasalo. Mitsubishi Lancer Evolution 8, 40km twardziel pamietam jak wskazowka stanu paliwa u Tomo w E9 opadala szybko. Mozna na podstawie jej wskazan jajka gotowac. Wstawiasz na wode, wsiadasz do Evo, cwiercbaku - na miekko, pol baku - na twardo :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Mnie W4 TURBO wtoczylos ię przerywając na stację w drodze na Plejady, ale nie wiem ile jechałęm na rezerwie bo nie działał mi prędkościomeirz i przebieg. NIe było kurde nigdzie 98 przez ileś km, z Lancerem ta sama historia, ale jechałem 100km/h i muskałem pedał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
foreks Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 jak mi sie zapalila rezerwa na rondzie onz w warszawie to dojechalem na marynarska na petrochemie, uff :wink: z innej baczki, z tego samego ronda ruszylem firmowa honda civic VIII gen. 1,8, gdy komputerek wskazywal dystans do przejechania 0km. za namowa zarzadzajacego od floty dojechalem do piaseczna na shell :shock: :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
citan Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Żądam zamknięcia tego tematu, ponieważ dyskryminuje on posiadaczy m.in. Imprez N/A, którzy nie mają kontrolki rezerwy :!: Nic mnie tak nie wkurza jak poprawność polityczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 citan, w Legacy jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: 5 bieg i 90km/h, bez dotykania gazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: 5 bieg i 90km/h, bez dotykania gazu szacun :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intakwrx Posted December 15, 2007 Author Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: 5 bieg i 90km/h, bez dotykania gazu 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali, pomierzone sprawdzone Link to comment Share on other sites More sharing options...
msjk Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: 5 bieg i 90km/h, bez dotykania gazu 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali, pomierzone sprawdzone jak do tego doszedles ? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: 5 bieg i 90km/h, bez dotykania gazu 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali, pomierzone sprawdzone sprawdze kiedys :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intakwrx Posted December 15, 2007 Author Share Posted December 15, 2007 70km gtkiem :shock: nie mozliwe :!: 5 bieg i 90km/h, bez dotykania gazu 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali, pomierzone sprawdzone jak do tego doszedles ? :shock: Samogwałt Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 na trasie W-wa - Torun zaswiecila mi sie rezerwa. Pobawilem sie nieco z siedzaca mi na tylku sluzbowa Corolla,ale jak zobaczylem, ze stacji ni widu ni slychu, to zwolnilem do 90km/h, wbilem 5-tke, wylaczylem swiatla, nawiew, radio i toczylem sie. Dotarlem do stacji... pod dystrybutor dotoczylem sie z rozpedu, bo skonczylo sie paliwo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 U mnie rezerwa zapala sie przy 8-9 litrach w zbiorniku. Jesli wierzyc temu co podaje Subaru, o pojemnosci zbiornika, to ostatnio doszedlem do 2 litrow. W zaleznosci, kto jakie ma spalanie, tyle przejedzie na rezerwie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Kuba, danymi nie ma co sie sugerowac. Moj boss kiedys podjechal Pugiem 306 na stacje JET i zalal 63 litry do fury, ktora ma fabrycznie zbiornik 60 litrow. Manager na stacji tlumaczyl, ze 3 litry w przewodach sie schowaly.... tyle, ze samochod normalnie jechal, a nie byl dopchany na stacje. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 na trasie W-wa - Torun zaswiecila mi sie rezerwa. Pobawilem sie nieco z siedzaca mi na tylku sluzbowa Corolla,ale jak zobaczylem, ze stacji ni widu ni slychu, to zwolnilem do 90km/h, wbilem 5-tke, wylaczylem swiatla, nawiew, radio i toczylem sie. Dotarlem do stacji... pod dystrybutor dotoczylem sie z rozpedu, bo skonczylo sie paliwo Miałem kiedyś podobną sytuację jadąc na wakacje, ścigając się z jakąś S klasą, oczywiście 300km od domu więc jakby co to nie miałby mi kto pomóc. Po zrobieniu jeszcze 10 km od czasu jak już wskazówka leżała na samym dole, silnik zgasł podjeżdżając pod górkę, więc w głowie już myśli co teraz, bo od 40km żadnych drogowskazów na temat jakiejkolwiek stacji. Toczę się dalej pod tą górkę siłą rozpędu i na szczycie zauważam że na dole jest stacja. Przejechałem wtedy jakieś 50-60km od czasu zapalenia rezerwy. Choć rekord należy tak do mojego ojca z którym kiedyś na autostradzie zrobiliśmy przeszło 100km, bo wcześniejszą stację przejechaliśmy. Silnik wtedy jeszcze chodził Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Na niemieckim autobahnie zapaliła mi się rezerwa, do naszej granicy daleko nie było, to zwolniłem do 130km/h bez problemu przejechałem jeszcze 100km do stacji w PL Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali A na 5 biegu wiecej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intakwrx Posted December 16, 2007 Author Share Posted December 16, 2007 4 bieg i 90 Km/h najmniej Subaru Turbo pali A na 5 biegu wiecej? Tak 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Tak 4 bieg i 90 km/h to najlepszy stosunek oporu powietrza przełożenia i ładowania Turbo. Ale zgodnie z pewnymi zasadami, na 5 powinien palic mniej przy tej samej szybkosci - nizsze obroty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now