bull Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Mam dziwny problem ze swoim czołgiem coupe, a mianowicie gdy już się porządnie rozgrzeje to przy delikatnym przyśpieszaniu silnik "dławi" się i nie chce wchodzić na obroty za bardzo. Dzieje się to tylko około 2000 obrotów i jak się przekroczy 2500 to już ciągnie dobrze. Jak się idzie ogniem ze startu to tego nie ma, tylko przy przyspieszaniu z niskich obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Na początek wypadałoby się przywitać tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 Co do auta to czy jak go dławi to silnik chodzi równo czy czuć że przerywa? Czy masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bull Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Jak się dławi to chodzi równo, nie przerywa. Nie mam LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 U mnie dławił się albo przez solenoid ( chyba tak się pisze ) albo przez przepływomierz Ponieważ nie wiedziałem co. Wymieniłem oba - i już się nie dławi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bull Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Co to jest ten solenoid?? Gdzie to coś się znajduje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Co to jest ten solenoid?? Gdzie to coś się znajduje?? Steruje doładowaniem. Pod maską po stronie prawej mocowane na kolumnie takie małe, owalne wygląda jak kondensator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 SVX nie ma turbo, tylko wolnossący silnik 3,3l. Ja bym sprawdził sondę lambda, filtry, ogólnie elektrykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 SVX nie ma turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 może też mieć na to wpływ zla ciepłota swiec albo za duza przerwa na nich,szczególnie jesli wystepuje to po nagrzaniu silnika jak zaznaczyles.Czujnik temperatury moze tez oszukiwac i moze to byc efekt zalewania i nie przepalania mieszanki gdyz auto jezdzilo by na bogatej mieszance non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinder Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Witam jestem posiadaczem tego wspanialego subaraka i mam problem gdyz auo wrocilo z naprawy oczywiscie skrzynia:), i swieci mi sie kontrolka "diff lock", mechanicy ktoirzy to naprawiali twierdza ze wszystko jest w porzadku i nie wiedza dlacxzego ona sie swieci, a co najsmiesznieje to swiecilo sie jeszcze sterring i oni mowili ze tez nie wiedza, a podlaczylem poprawnie lambdy i sterring zgaslo, tylko martwi mnie to diff lock. Prosze o jakas pomoc w tej sprawie Pozdrawiam Wszystkich Subarakow:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 mechanicy ktoirzy to naprawiali twierdza ze wszystko jest w porzadku i nie wiedza dlacxzego ona sie swieci, a co najsmiesznieje to swiecilo sie jeszcze sterring i oni mowili ze tez nie wiedza jak zwykle ten sam tekst jak coś spier...... i nie wiedzą co to wszyscy w krzaki i nie wiedzą o co chodzi - typowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 To może ja wtrące swoją laicką uwagę, może trafię w problem. Nie mam pojęcia jak jest w SVX, ale niektóre modele turbo mają bezpiecznik do blokowania centralnego dyfra (zamiast standardowego do FWD). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinder Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 hmm bezpiecznik, a gdzie to mozna znalezc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 hmm bezpiecznik, a gdzie to mozna znalezc? w schowku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinder Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 ok , rano zajrze, czyli co? dyferencjal mogl sie zablokowac jak sie spalil??? prosze o cos wiecej w tej sprawie:) [ Dodano: Pon Gru 10, 2007 9:32 am ] Hmm BYl bezpiecznik diff lock:) wyciagnalem go i przestalo swiecic, ale czy to jest rozwiazanie problemu? tego nie wiem wiec prosze o jakas pomoc:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Tak, to jest właśnie rozwiązanie twojego problemu :grin: Teraz jeszcze kwestia jak długo tak jeździłeś ? Bo z zablokowanym dyfrem można jedynie na luźnych (śliskich) podłożach jeździć. Jazda po asfalcie zabardzo napręża elementy przeniesienia napędu. :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinder Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Przejechalem jakies 200-250 km ze swieciaca sie kontrolka diff lock, i mialem objaw przy skrecie takiego jakby parcia i blokowania kol, ale gdy juz ta kontrolke zlikwidowalem tzn (odblokowalem dyferencjal) wyciagajac ten bezpiecznik, nie widze jakiejkolwiek zmiany:( i to mnie martwi i nadal czuc taki opor przy skretach. i Dziwi mnie tylko to dlaczego kiedys po przekreceniu stacyjnki w zaplon jak swieca sie wszystykie kontrolki, diff lock tez sie swiecil, a teraz kiedy mam to rozlaczone nie swieci sie wogole. Co robic? bo najbardziej martwi mnie to skrecanie:) Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Nie chcę cię martwić, (nie bierz sobie też tego co piszę na 100%, bo nie widziałem nigdy skrzyni SVX- a) ale wygląda mi to na zajechaną szperę w dyfrze. Podejrzewam, że jest tam jakieś sprzęgło płytkowe, coś ala wiskoza w manualach, ściskane w razie potrzeby siłownikem, aż do 100% zablokowania. Jeżeli z taką blokadą przejechałeś tak dużo, to siłowo płytki cierne zostawały zmuszane do pracy co mogło spowodować ich uszkodzenie (zablokowanie, pomimo braku nacisku siłownika). Podjedź z tym lepiej do prawdziwego serwisu, niech się wypowie fachowiec - ja sobie tylko tak gdybam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinder Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 hmm czyli mam sie wybrac w moim przypadku do subaru import polska? na warsztat? np. do wroclawia? Bo kto robi subaru na dolnym slasku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacusiek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Mam problem jak jest silnik zimny jest wszystko ok jak sie rozgrzeje to na N zalacza sie "Check Engine" i obroty skacza od ) do 1500 i mam wrazenie jakby silnik przerywal na wolnych obrotach (takie pukniecia) i jezcze jedno jak np jade na 40km/godz i nagle wcisne pedal do oporu to silnik wchodzi na najwyzsze obroty i dopiero po chwili zaczyna zaczyna ciagnac (jakby rozlaczal na moment skrzynie ) a gdy jade ok 100 i nacisne to wszystko jest ok zredukuje i jedzie normalnie Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SVX's Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Przejechalem jakies 200-250 km ze swieciaca sie kontrolka diff lock, i mialem objaw przy skrecie takiego jakby parcia i blokowania kol, ale gdy juz ta kontrolke zlikwidowalem tzn (odblokowalem dyferencjal) wyciagajac ten bezpiecznik, nie widze jakiejkolwiek zmiany:( i to mnie martwi i nadal czuc taki opor przy skretach. i Dziwi mnie tylko to dlaczego kiedys po przekreceniu stacyjnki w zaplon jak swieca sie wszystykie kontrolki, diff lock tez sie swiecil, a teraz kiedy mam to rozlaczone nie swieci sie wogole.Co robic? bo najbardziej martwi mnie to skrecanie:) Pozdrawiam:) No to ciekawe bo u mnie jest dokladnie odwrotnie! :shock: Od dwoch lat tak jezdze...Hm... Jak wkladam bezpiecznik, zapala sie kontrolka DIFF LOCK i wyraznie czuc taka lekkosc, brak naprezen na tylne kola. A jak wyjme bezpiecznik to na zakretach albo ostrym skrecaniu czuc, ze cos trzyma tylne kola. Nie zwrocilem na to uwagi bo tak jest od poczatku...Tzn. od chwili kupna... No i co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się