Gienyy Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Jade sobie kulturalnie calkiem podbijam np pod swiatla wciskam sprzeglo i ...z powiedzmy 3 tys powinno zrobic siejakies 800 na obrotomierzu ..a spada do zera ; / dopiero na norme po lekkim szarpnieciu silnikiem i lubi sobie czasem zgasnac ;/ dziwna sprawa zwarzywszy na to ze zostala wymieniona przeplywka oraz dosc niedawno sonda . wczesniej tez tak lubial pozniej przeszlo i teraz znowu ..ocb bo glowie sie i dojsc nie moge ; o : ) co wy na to ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 I żadnego błędu CEL nie raportuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 TPS? niekoniecznie zawsze wywala blad Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 remek, to nie musi być TPS, równie dobrze zawór wolnych obrotów albo jakiś czujnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 to nie musi być TPS, ale ja nie napisalem ze musi ;-) poprostu moj TPS to niezly wariat czasami, wiec pierwszy mi przychodzi do glowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gienyy Posted December 9, 2007 Author Share Posted December 9, 2007 ale ja nie napisalem ze musi ;-) poprostu moj TPS to niezly wariat czasami, wiec pierwszy mi przychodzi do glowy. nie glupia opcja ... gdzie on sie znajduje w GT ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Gienyy, zarówno TPS jak i silniczek krokowy znajdują się w okolicach przepustnicy. Może być jeszcze któryś z dwóch czujników halla zabrudzony lub uszkodzony (jeden jest na wale, drugi po prawej stronie na rozrządzie). Takie gdybanie. Z TPS i silniczkiem krokowym trzeba uważać, bo nieumiejętne obchodzenie się z tym może pogorszyć tylko sprawę. Przyda się jakaś serwisówka do diagnozy albo warsztat ogarniający temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gienyy Posted December 9, 2007 Author Share Posted December 9, 2007 niedawno byl w nie-ASO i przez chwile bylo ok ..no zobaczymy dzieki za info lubie sobie sam pokminic jak nie wyjdzie pomysle dalej ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Gienyy, jak nie wyjdzie to w najgorszym wypadku nigdzie nie pojedziesz, chyba, że na lawecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gienyy Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 czyli nic poza norma hehe bo i tak czasem bywa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzibik Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 sorki że odświeżam temat. Nie wiem czy to podobne do powyższego, czy też nie, ale u mnie obroty również spadają do zera na biegu jałowym, ale silnik chodzi równomiernie. Podgazuję na 1500obr/min. puszczam gaz, spada do ok. 800-900obr/min i sie utrzymuje chwilę. Potem wskazówka powoli schodzi do zera, ale silnik pracuje tak samo. Też silniczek krokowy? Przepływomierz? Co to takiego może być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Ale dłwai się, szarpie czy rzeczywiscie normalnie dziala ?? Bo z tego co Ty napisałeś to rozumiem że silnik chodzi dobrze, tylko obrotomierz daje błędne wskazania..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Bo z tego co Ty napisałeś to rozumiem że silnik chodzi dobrze, tylko obrotomierz daje błędne wskazania..... Ja też tak zrozumiałem że wskazówka spada do zera a silnik sobie chodzi prawidłowo. Jeśli tak to coś z impulsami z czujnika obrotów. A jak jeździsz to Ci dobrze pokazuje w całym zakresie obrotów czy spada tylko na wolnych obrotach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzibik Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 nie dławi się, nie szarpie, pozostały zakres obrotów wygląda dobrze z drugiej strony, ten obrotomierz jest inny nieco, niż te, z którymi spotkałem się wcześniej, tzn. chodzi mi o skalę między 0 a 1000. Wydaje mi się, że jest kreska od "0" i tuż nad nią kreska od "500", tyle że nie opisana. Jeśli tak jest, to jest prawdopodobne, że obrotomierz pokazuje "500", ale i tak wydaje mi się, że to mało, jak komuś z Wrocławia chce się na to rzucić okiem, to podjadę Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 nie dławi się, nie szarpie, pozostały zakres obrotów wygląda dobrze z drugiej strony, ten obrotomierz jest inny nieco, niż te, z którymi spotkałem się wcześniej, tzn. chodzi mi o skalę między 0 a 1000. Wydaje mi się, że jest kreska od "0" i tuż nad nią kreska od "500", tyle że nie opisana. Jeśli tak jest, to jest prawdopodobne, że obrotomierz pokazuje "500", ale i tak wydaje mi się, że to mało, jak komuś z Wrocławia chce się na to rzucić okiem, to podjadę Dobrze Ci się wydaje, tylko obroty chyba na biegu jałowym powinny być trochę wyższe niż 500.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Hmm.... upewnij się czy obrotomierz nie wskazuje gdzieś drugiej lub trzeciej kreseczki Wtedy takie obroty powinny oscylować w zakresie prawidłowych. A jeżeli silnik się nie dławi i nie szarpie to można spać spokojnie. To tylko głupi obrotomierz Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzibik Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 dzięki, spradzę to dokładnie jeszcze raz po pracy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now