Skocz do zawartości

Wydech porównanie


Felix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki dylemat , nie znam się i dlatego pytam czy to :

http://www.davinci-motorsports.com/

 

c50e3b03df91f4c4m.jpg

 

van € 650,00

voor € 499,00

 

 

Complete stainless steel tubo-back system including gaskets and removable silencer. Fits all models. 3" piping and 4.5" (11 cm ) outlet. For wrx the uppipe can be added for 50 euro.

 

We offer free shipping on this item !

 

 

 

 

Voorraad 1 stuks

 

 

 

 

w tej cenie co jest podane to to samo co to :

 

http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1124

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na łatwiznę nie poszedłem ,najpierw zarzuciłem "wydech" na wyszukiwarkę ale niewiele było.

 

Interesuje mnie porównanie wydechów nierdzewnych,wszelkich typowych :

 

1)SuperSprint

2)Apexi

3)Helix

4)Devil

5)Inne

 

Ceny też. Walory użytkowe podejrzewam są podobne.

 

A więc ...... DZWIĘK !!!!

 

Ostatnio przeczytałem,ż po po zainstalowaniu wydechu z kwasówki subaru nie brzmi już jak subaru .Co to znaczy ?

 

W Modlinie słyszłem kilka subaru.Nie patrzyłem jaki mają wydech ale z duzym prawdopodobieństwem modyfikowany.I brzmiały PIĘKNIE .

 

A więc czekam na konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B. fajnie chodzi Apexi, to jest chyba to o co ci chodzi, świetny był też starszy Devil. SS w Gieteku podobał mi się średnio i wymieniłem końcowy tłumik na H&S. Teraz założyłem pełny przelot z nierdzewki wyrzeźbiony przez ekipę z ul. nie-ASO, brzmi rewelacyjnie, chociaż bez silencera powoduje odpadanie tynku z okolicznych budynków :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat interesuje mnie z dwóch względów:

 

1) Chciałbym rzeczywiście zorientować się w wydechać.Co warto i dlaczego ? Różnice !!!