Felix Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Witam mam taki dylemat , nie znam się i dlatego pytam czy to : http://www.davinci-motorsports.com/ van € 650,00 voor € 499,00 Complete stainless steel tubo-back system including gaskets and removable silencer. Fits all models. 3" piping and 4.5" (11 cm ) outlet. For wrx the uppipe can be added for 50 euro. We offer free shipping on this item ! Voorraad 1 stuks w tej cenie co jest podane to to samo co to : http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1124 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Na łatwiznę nie poszedłem ,najpierw zarzuciłem "wydech" na wyszukiwarkę ale niewiele było. Interesuje mnie porównanie wydechów nierdzewnych,wszelkich typowych : 1)SuperSprint 2)Apexi 3)Helix 4)Devil 5)Inne Ceny też. Walory użytkowe podejrzewam są podobne. A więc ...... DZWIĘK !!!! Ostatnio przeczytałem,ż po po zainstalowaniu wydechu z kwasówki subaru nie brzmi już jak subaru .Co to znaczy ? W Modlinie słyszłem kilka subaru.Nie patrzyłem jaki mają wydech ale z duzym prawdopodobieństwem modyfikowany.I brzmiały PIĘKNIE . A więc czekam na konkrety. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 A więc czekam na konkrety.to biale w modlinie mialo pelnego SuperSprinta - nie wiem jak brzmialo dla Ciebie ale mi sie podoba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 B. fajnie chodzi Apexi, to jest chyba to o co ci chodzi, świetny był też starszy Devil. SS w Gieteku podobał mi się średnio i wymieniłem końcowy tłumik na H&S. Teraz założyłem pełny przelot z nierdzewki wyrzeźbiony przez ekipę z ul. nie-ASO, brzmi rewelacyjnie, chociaż bez silencera powoduje odpadanie tynku z okolicznych budynków Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Temat interesuje mnie z dwóch względów: 1) Chciałbym rzeczywiście zorientować się w wydechać.Co warto i dlaczego ? Różnice !!! 2) Mój układ wydechowy wymaga inwestycji . Może zarzucił bym sobie do wolnego ssaka coś co ładnie brzmi choć zdaję sobie sprawę,że to ciut przeinwestowanie w przypadku N/A. Oczekuję ładnego brzmienia alnie nie chciał bym aby sąsiadom drżały szyby zwłaszcza,że przy 120KM , dźwięk ma szanse być lepszy niż samochód jeździ w rzeczywistości :???: (A swap jeszcze mi nie przeszedł, choć jest to długodystansowy plan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
foreks Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 SS 2,5" to brzmi dopiero po przelocie. ogolnie lepiej zawinac H&S albo devila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 dla mnie dzwiekowo to : HS potem SS na koncu Devil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 HS potem SS na koncu Devil Wyraźnie od urodzin dziecka Ci oleju w głowie przybyło, bo mądrze gadasz . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobramagilla Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Zadajesz dośc trudne pytanie... Jeśli chodzi o odgłosy wyfugów to jednym podobają sie blondynki - HS; innym rude - Devil a jeszcze innym brunetki - SS U mnie siedzi kompletny SS od turbo i jest nieźle. Można jechać w trase i nie łykać Ibu....costam na migreny Link to comment Share on other sites More sharing options...
foreks Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 dla mnie dzwiekowo to : HS potem SS devil u carfita niezle daje, ale w wypadku carfita to pewnie najmniejsza zasluga devila, ale od wczoraj wieczor rzeczywiscie potwierdzam, SS turbo-back ryczy jak niedopieszcozna czterdziestka i wszystkie wrony ode mnie z dzielnicy na tarchomin przegania Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 foreksz, carfit ma jeszcze 'poprzedniego' devila, był głośniejszy (baaardzo głośny) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Jak dla mnie to tylko SuperSprint ma ładny dziwiek znosny ale i zauwazalny, tynk moze nie odpada ale jest rasowo:D mam osobiscie pelen przelot z tlumikiem koncowym oraz sport kat:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
foreks Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 a co to jest przelotka ze sport kat.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 a co to jest przelotka ze sport kat.? Obrazek ok to nie przelotowy:d Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Chyba mało kto z tutaj zebranych zauważył, że chodzi o wolnossącą imprezę A tu temat nie jest taki prosty... http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115682 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114414 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Wyraźnie od urodzin dziecka Ci oleju w głowie przybyło, bo mądrze gadasz .to po lekturze kmh gratulacje z okazji narodzin corki przyjmuje na PW ale co prawda to prawda HS ladnie gada - tylko bez tego durnego tlumika i katalizatora wczesniej Chyba mało kto z tutaj zebranych zauważył, że chodzi o wolnossącą imprezę A tu temat nie jest taki prosty...ale kolega chce bulgotac a nie slyszec turbine (gdyby chcial ja slyszec to kupilby evo - tam to jedyny znosny odglos pracy maszyneri ) w moim ranking devil jest na koncu ale tez fajnie brzmi - tylko troche za bardzo metalicznie ak na moje drewniane ucho Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Jabar, tyle, że wolnossące nie bulgoczą, za wyjątkiem antycznych (z przed 1994 roku). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 tylko bez tego durnego tlumika i katalizatora wczesniej Mhm - potwierdzam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
foreks Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 wyrzuc downpipe, poznasz dopiero, gdzie jest granica gniewu sasiadow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Podobno kompletne wydechy Apexi są strasznie ciche. Dobrą opinię za wielką wodą mają podobno wydechy Blitz. Obie opinie zasłyszane od ujeżdżaczy Lancerów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZARNY Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Dla mnie H&S oraz APS. To jedyne sensowne wyjście. H&S jezeli chcesz mieć 2,5cala APS jeżeli chvesz mieć 3 cale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Ja mam u siebie downpipe + centerpipe 2,75" przelotowe bez kata + back-box przelotowy firmy TSL Motorsport N-group (link poniżej) i jestem zadowolony. Charakterystyczny bulgot z odrobiną basu i rasowego fuza a przy tym wszystkim nie jest bardzo głośny. http://www.tsl-motorsport.co.uk/newsite ... &detail=35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 żeby nie tworzyć kolejnego wątku o wydechach podłączę się pod ten. Wie ktoś może jaki jest poziom hałasu przy starym Devilu 2,5" kompletny bez katów? pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinJ Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 W WRX wyszło 94 dB przy 4 kkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 marcinJ dzięki a masz może jakieś nagranie jak to brzmi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts