Skocz do zawartości

Wydech porównanie


Felix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki dylemat , nie znam się i dlatego pytam czy to :

http://www.davinci-motorsports.com/

 

c50e3b03df91f4c4m.jpg

 

van € 650,00

voor € 499,00

 

 

Complete stainless steel tubo-back system including gaskets and removable silencer. Fits all models. 3" piping and 4.5" (11 cm ) outlet. For wrx the uppipe can be added for 50 euro.

 

We offer free shipping on this item !

 

 

 

 

Voorraad 1 stuks

 

 

 

 

w tej cenie co jest podane to to samo co to :

 

http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1124

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na łatwiznę nie poszedłem ,najpierw zarzuciłem "wydech" na wyszukiwarkę ale niewiele było.

 

Interesuje mnie porównanie wydechów nierdzewnych,wszelkich typowych :

 

1)SuperSprint

2)Apexi

3)Helix

4)Devil

5)Inne

 

Ceny też. Walory użytkowe podejrzewam są podobne.

 

A więc ...... DZWIĘK !!!!

 

Ostatnio przeczytałem,ż po po zainstalowaniu wydechu z kwasówki subaru nie brzmi już jak subaru .Co to znaczy ?

 

W Modlinie słyszłem kilka subaru.Nie patrzyłem jaki mają wydech ale z duzym prawdopodobieństwem modyfikowany.I brzmiały PIĘKNIE .

 

A więc czekam na konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B. fajnie chodzi Apexi, to jest chyba to o co ci chodzi, świetny był też starszy Devil. SS w Gieteku podobał mi się średnio i wymieniłem końcowy tłumik na H&S. Teraz założyłem pełny przelot z nierdzewki wyrzeźbiony przez ekipę z ul. nie-ASO, brzmi rewelacyjnie, chociaż bez silencera powoduje odpadanie tynku z okolicznych budynków :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat interesuje mnie z dwóch względów:

 

1) Chciałbym rzeczywiście zorientować się w wydechać.Co warto i dlaczego ? Różnice !!!

 

2) Mój układ wydechowy wymaga inwestycji . Może zarzucił bym sobie do wolnego ssaka coś co ładnie brzmi choć zdaję sobie sprawę,że to ciut przeinwestowanie w przypadku N/A.

 

Oczekuję ładnego brzmienia alnie nie chciał bym aby sąsiadom drżały szyby zwłaszcza,że przy 120KM , dźwięk ma szanse być lepszy niż samochód jeździ w rzeczywistości :???:

 

(A swap jeszcze mi nie przeszedł, choć jest to długodystansowy plan).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadajesz dośc trudne pytanie...

Jeśli chodzi o odgłosy wyfugów to jednym podobają sie blondynki - HS;

innym rude - Devil a jeszcze innym brunetki - SS :mrgreen:

 

U mnie siedzi kompletny SS od turbo i jest nieźle.

Można jechać w trase i nie łykać Ibu....costam na migreny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie dzwiekowo to : HS potem SS

devil u carfita niezle daje, ale w wypadku carfita to pewnie najmniejsza zasluga devila, ale od wczoraj wieczor rzeczywiscie potwierdzam, SS turbo-back ryczy jak niedopieszcozna czterdziestka i wszystkie wrony ode mnie z dzielnicy na tarchomin przegania goodbye5.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyraźnie od urodzin dziecka Ci oleju w głowie przybyło, bo mądrze gadasz :mrgreen: .
to po lekturze kmh :mrgreen: gratulacje z okazji narodzin corki przyjmuje na PW :)

 

ale co prawda to prawda HS ladnie gada - tylko bez tego durnego tlumika i katalizatora wczesniej :mrgreen:

 

Chyba mało kto z tutaj zebranych zauważył, że chodzi o wolnossącą imprezę :twisted: A tu temat nie jest taki prosty...
ale kolega chce bulgotac a nie slyszec turbine (gdyby chcial ja slyszec to kupilby evo - tam to jedyny znosny odglos pracy maszyneri :mrgreen: )

 

w moim ranking devil jest na koncu ale tez fajnie brzmi - tylko troche za bardzo metalicznie ak na moje drewniane ucho :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno kompletne wydechy Apexi są strasznie ciche. Dobrą opinię za wielką wodą mają podobno wydechy Blitz. Obie opinie zasłyszane od ujeżdżaczy Lancerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie downpipe + centerpipe 2,75" przelotowe bez kata + back-box przelotowy firmy TSL Motorsport N-group (link poniżej) i jestem zadowolony. Charakterystyczny bulgot z odrobiną basu i rasowego fuza a przy tym wszystkim nie jest bardzo głośny.

http://www.tsl-motorsport.co.uk/newsite ... &detail=35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...