Skocz do zawartości

ceny..


subar_u

Rekomendowane odpowiedzi

pumex1, moze wychodza z zalozenia ze nie ma po co.Moj po 130KKm ma luzy w normie wiec sprawdzenie wystarczylo.Ale idac dalej tym tropem jesli ASO przy przegladzie tylko je sprawdza ( bez regulacji ) to 5KPLN to lekkie przegiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Azrael, tak swoja droga to ciekawe kto tak naprawde robi regulacje luzow zaworowych podczas duzego przegladu z kim bym nie rozmawial, to slysze ze sie za to nie bierze...

Wymusilem to na nich - opisywalem to juz gdzies. Ale czy NAPRAWDE to zrobili?.

Poza tym, regulacja zaworow, to zadna laska - to jest na liscie rzeczy, ktore maja byc zrobione przy 100kkm, a nie widzimisie "mechanikow" z "ASO".

pumex1, moze wychodza z zalozenia ze nie ma po co.Moj po 130KKm ma luzy w normie wiec sprawdzenie wystarczylo.Ale idac dalej tym tropem jesli ASO przy przegladzie tylko je sprawdza ( bez regulacji ) to 5KPLN to lekkie przegiecie.

Sprawdzenie, a regulacja, to juz zadna roznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, tak swoja droga to ciekawe kto tak naprawde robi regulacje luzow zaworowych podczas duzego przegladu z kim bym nie rozmawial, to slysze ze sie za to nie bierze...

 

 

Wiem że Dżanek sprawdza i robi jak trzeba , nie-ASO sprawdza, robi jak trzeba (ostatnio zakupiło zestaw szklanek i płytek regulacyjnych za parę k zł żeby mieć wszytsko na miejscu od ręki) i spróbowałoby nie sprawdzać. :twisted: O innych się nie wypowiadam bo nie wiem.

 

[ Dodano: Sro Gru 05, 2007 3:05 pm ]

Azrael napisał/a:

Wymiana rozrządu czy przegląd po 100kkm z regulacją zaworów

 

Ja CIAGLE pisze to samo! ILE razy mam sie powtarzac!? Klienci nie rozumieja, co czytaja....

 

No Twoich dyskutanci dalej o wymianie rozrządu się rozpisują.. czyli jakby nie na temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba - moj komentarz wzial sie z tego, ze slyszalem juz kiedys rzucona uwage (miejsca nie wymienie :wink:) , ze w tych silnikach (GT) luzy nie powstaja... a plytki sa drogie... wiec po co sie wyglupiac... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pumex1, w 90% przypadków nie powstają. W pewnym GT robiłem to przy przebiegu 200kkm i też wszystko w tolerancji, ale dość często zdarzają się auta z dziwnymi problemami w których się potem okazuje że to nie było robione. Producent po coś to wymyślił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(ostatnio zakupiło zestaw szklanek i płytek regulacyjnych za parę k zł żeby mieć wszytsko na miejscu od ręki)

 

no prosze to lepiej niz ASO :mrgreen: bo ostatnio jak sie pytalem to nie mieli wiec musieli sprowadzac :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem juz kiedys rzucona uwage (miejsca nie wymienie ) , ze w tych silnikach (GT) luzy nie powstaja

Ja slyszalem to w "ASO"! Na moje szczescie, mialem rozpiske, co powinni sprawdzic podczas tego przegladu ("ale my tego NIGDY nie robilismy").

No i jesli mnie nie oszukali, to okazalo sie, ze JEDNAK, jakas tam plytka do wymiany BYLA! :evil:

Wiec frajerski gadki pseudomechanikow, sa naprawde zalosne.

Pomijam fakt, ze ta rozpiska, to jest taka "check list'a" od Subaru i oni maja to w OBOWIAZKU sprawdzic!

Ale wiadomo - w PL kazdy sie na wszystkim zna. Nawet lepiej od fabryki!

Szkoda tylko, ze kasuja za cos, czego nie robia!

A jak mi powiedzieli, robili to TYLKO raz, w silniku, ktory sie zatarl!

Wiec lepiej byc nieuswiadomionym klientem - przyjechac, zostawic, ZABULIC, pocalowac w raczke i z usmiechem pojechac do domu!

Zero pytan, zero odpowiedzi, zero problemow! :mrgreen:

 

ostatnio jak sie pytalem to nie mieli wiec musieli sprowadzac

Nigdy nie maja! Po co?!

1. i tak tego nikomu nie robia

2. po co zainwestowac pare PLN?

Tak sie wlasnie w PL robi wiele biznesow - "sprowadza sie na zamowienie" - ja zawsze powtarzam, ze tak, to i ja moglbym handlowac np. Ferrari - jest PEWNY klient, daje zaliczke - a ja dzwonie i SPROWADZAM. Latwe, nie?

p.s. A na plytki czeka sie 1-2 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, tak swoja droga to ciekawe kto tak naprawde robi regulacje luzow zaworowych podczas duzego przegladu z kim bym nie rozmawial, to slysze ze sie za to nie bierze...

 

 

Wiem że Dżanek sprawdza i robi jak trzeba , nie-ASO sprawdza, robi jak trzeba (ostatnio zakupiło zestaw szklanek i płytek regulacyjnych za parę k zł żeby mieć wszytsko na miejscu od ręki) i spróbowałoby nie sprawdzać. :twisted: O innych się nie wypowiadam bo nie wiem.

 

[ Dodano: Sro Gru 05, 2007 3:05 pm ]

Azrael napisał/a:

Wymiana rozrządu czy przegląd po 100kkm z regulacją zaworów

 

Ja CIAGLE pisze to samo! ILE razy mam sie powtarzac!? Klienci nie rozumieja, co czytaja....

 

No Twoich dyskutanci dalej o wymianie rozrządu się rozpisują.. czyli jakby nie na temat.

 

Dlaczego nie na temat? W pierwszych 2 postach i w temacie wątku jest propozycja spisania gdzie i za ile robią różne naprawy i przeglądy żeby mieć jakiś pogląd, no i właśnie to robimy. Tematem wątku nie jest tylko przegląd po 100kkm ani tylko wymiana rozrządu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie na temat? W pierwszych 2 postach i w temacie wątku jest propozycja spisania gdzie i za ile robią różne naprawy i przeglądy żeby mieć jakiś pogląd, no i właśnie to robimy. Tematem wątku nie jest tylko przegląd po 100kkm ani tylko wymiana rozrządu

Masz racje, ale nie do konca.

Bo akurat w tej wypowiedzi chodzilo o to, ze ja podalem cene kompletnego przegladu po 100kkm (z wymiana rozrzadu), a zaczely sie odpowiedzi, nt. wymiany rozrzadu.

To tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana świec w turbo sama robocizna 250 PLN w Łomiankach u Adamskiego, świece kupiłem sam w hurtowni.

A w tym ASO przy Jubilerskiej chcieli 680PLN za samą robociznę.

 

Różnica w cenie prawie 3-krotna :roll: :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do przedmówców, czy przy wymianie rozrządu składają wam auto na oryginałach :?:

czy poza wymianą rolek i paska wymieniają paski osprzętu :?:

czy wymieniają simeringi :?:

 

Bo rozbieżność cenowa jest powalająca :shock: , moze poprostu jedni robia wszystko, a inni sam rozrząd :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arosiak,

Wymiana świec w turbo sama robocizna 250 PLN w Łomiankach u Adamskiego, świece kupiłem sam w hurtowni.

A w tym ASO przy Jubilerskiej chcieli 680PLN za samą robociznę.

 

Tak, to jakieś paskarskie jaja :evil: . U Dzanka koszt robocizny przy wymianie świec (nawet w zagazowanym Subaru - a to ciężej , jak wiadomo)....kurde, aż nie wiem czy powiedzieć bo póżniej dla mnie terminu nie będzie :mrgreen:

No dobra , powiem 80 PLN.

Kiedyś, jak byłem młody i piękny (przecież nie piszę, że głupi :mrgreen: ), postanowiłem, że będę się serwisował tylko u p. Andrzeja. Z tymi świecami zadzwoniłem i pytam : ile? Odpowiedż nie była ani szybka, ani satysfakcjonująca : 400 PLN (sama robota). Postanowiłem poznać Dzanka. :cool:

Cena innej usługi - za kompletne zrobienie dwóch głowic (to chyba była duża robota) zapłaciłem u Dzanka 4000 PLN (w tym robocizna ok. 1500 PLN).

Cena wyjęcia starego wydechu (serii) i montaż oraz adaptacja (m.in. downpipe miał dziury na dwie lambdy a mój forak ma jeno jedną- coś trza było zrobić z tą jedną niepotrzebną dziurą) nowego.....uwaga : 160 PLN (ale tu sam Dzanek stwierdził, że zrobił to za pół darmo :lol: )

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...