Ninja Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Koleś wymienil w Legasiu pompe wody i cały kompletny rozrząd (włącznie z napinaczem hydraulicznym) i...coś wyje i przestac nie moze... Zaznaczam ze wyje podczas gdy nie załozy paska na alternator wiec to nie on. Wiec co? :shock: bo sam jestem ciekaw. Spotkał sie moze ktos z czyms takim? U mnie w Corsie (słuzbowej) wyła pompa ale tu juz załozył nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Znam to, podobno wyje pasek zebaty na rolkach prowadzacych, mozna probowac wyczyscic zewnetrzna strone paska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Znam to, podobno wyje pasek zebaty na rolkach prowadzacych, mozna probowac wyczyscic zewnetrzna strone paska... Ale Ninja napisał, że ze zdjętym paskiem też wyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Puszczal silnik ze zdjetym paskiem rozrzadu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ze zdjętym paskiem alternatora - co do rozrządu to u mnie kiedyś wyło jak był pasek za mocno napięty ale przy automatycznym napinaczu to chyba nie będzie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A może wspomaganie-łożysko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A może wspomaganie-łożysko? Przy zdjętym pasku się nie kręci, więc trudno, żeby wyło. Na chyba, że... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 tak jak mowi szczur75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Zakładać po kolei stare rolki , i spr. która nie będzie wyła albo będzie- wiem że to czasochłonne ale wyjścia chyba innego niema A jakiej firmy te części może wada fabryczna bo i tak się zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 radze wymontować wszystkie rolki i sprawdzić je bo zdarza się żadko ale jednak że nowe części posiadają wade fabryczną, niestety tego nie da się czasamu uniknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 *przepraszam za błędy w pisowni :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 markos007, to nie ma co przepraszać i klepać drugiego posta, tylko jest taki mały przycisk "edytuj" w prawym górnym rogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi