marek790 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (jak w temacie) .... strzałka obrotomierza. Po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają dwa razy wolniej niż do tej pory. Stało się tak po ostatniej wymianie oleju silnikowego. A olej zalałem taki sam. Co to się stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 A obroty silnika też opadają dwa razy wolniej, czy tylko strzałka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 obroty też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Może silniczek krokowy zastygł a zbieżność z wymianą oleju przypadkowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 a mogło się coś przytkać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Każdy inny by się cieszył, że mu powoli opada a na poważnie to czy bez wciśniętego sprzęgła na luzie jest tak samo? Wątpię w silniczek krokowy - obroty by raczej falowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Moze poprzedni stan byl nieprawidlowy, a ten jest prawidlowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Kario na luzie bez sprzęgła jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuterJet Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Każdy inny by się cieszył, że mu powoli opada Czy można się dowiedzieć ilu forumowiczów wchodzi na ten wątek w ciągu minuty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 na luzie bez sprzęgła jest tak samo To mi wygląda na jakiś czujnik - może by go podpiąć pod komputer i sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Kruk Był na komputerze. Pokazał sondę lambda (niby). Ale wiem, że sonda jest ok. Więc co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A skąd wiesz że sonda jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 marek790, LPG czy tylko Pb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Kruk sonda jest ok. Byłe w innym serwisie i widziałem na kompie, żer jest ok. szczur75 LPG i benzina. ale i na tym i na tym identyczne objawy opadania prędkościomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 W autodacie powinny być informacje jak pomierzyć multimetrem silniczek krokowy i TPS. Jeśli masz dostęp do tej publikacji to posprawdzaj sobie. W wielu serwisach sprawdzają tylko błedy na testerze a nie zagłębiają się co powoduje ten błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Witam, Mam to samo. Czasem jest tak ze wszystko jest ok, a czasem zarowno na beznynie jak i na gazie obroty bardzo wolno spadaja. Kilkakrotnie bylo tak ze oborty zatrzymywaly sie na 1500 i jade w korku wrzucam na luz a tutaj dalej wysokie obroty. Lekarstwo na to - nie zawsze udaje sie - wylaczyc silnik , odczekac 5 sekund zapalic jesze raz. Pozdrawiam Abraham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 W autodacie powinny być informacje jak pomierzyć multimetrem silniczek krokowy i TPS. gdzies chyba mam skan z serwisowki jak sie mierzy TPS. potrzeba szczelinomierz (0.7mm i 0.9mm) i multimeter i srubokret. poszukam jak bede w domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T.Raven Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 U mnie już po problemie winien był krokowiec ( u mnie jest obok przepustnicy) po usprawnieniu i przesmarowaniu problem zniknął w 99% . Potem zrobiłem małe usprawnienie i problem obrotów zniknął całkiem,a przy okazji znacznie spadło spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Potem zrobiłem małe usprawnienie i problem obrotów zniknął całkiem,a przy okazji znacznie spadło spalanie. No to chyba wypadałoby się podzielić z kolegami tą rewelacją :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 witam Chetnie dowiem sie jakie usprawnienie zrobiles Mi oprocz skaczacych obrotow faktycznie duzo pali Sam czyscilem silnik krokowy czy ktos Ci to robil... Czekam na wolny czas E12 ....i udal sie do niego Pozdrawiam Abraham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T.Raven Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Wszystko przy swoich autach zawsze robię sam. W moim przypadku silnik krokowy z powodu brudu nie miał pełnego skoku i go łapało czasami. Wpisz w google: pcv valve impreza Należy go co jakiś czas wymieniać. Jesli mimo to nie będzie poprawy zrobimy tak jak jest u mnie,narazie chcę jeszcze pojeździć by być pewnym że wszystko jest ok. (muszę być pewien na " 1000 % " bo nie chcę nikogo wpuszczać w kanał). [ Dodano: Sob Gru 15, 2007 6:36 pm ] Już drugie SI będzie (prawdopodobnie ) jeździło z moją poprawką jak zda egzamin będzie dla wszystkich chętnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się