ppmarian Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 wlasnie stalem sie (nie)szczesliwym :wink: posiadaczem forestera. 99' 2.0 125KM reduktor klima pelna elektryka zielony nic szczegolnego poza tym ze w 100% bezwypadkowy, 1 wlasciciel (rok ur. 1946) w D + pelna ksiazka serwisowa (faktury) prowadzona do konca czyli 118kkm stan mechaniczny perfekcyjny, srodek czysty + niepalony, buda troche zaniedbana (lewe tylne drzwi porusowane, klapa tylna porysowana, porysowane palstiki na zdezakach teraz kilka pytan: - kto poza ASO jest godny polecenia w okolicach wroclawia do regularnego serwisowania tego auta - czy jest to silnik kolizyjny (rozrzad wymieniany w ASO po 100kkm ale chce miec przynajmiej pewnosc czy moze sie cos stać) - jaki gaz do tego - stag 300 + zolte valteki + reduktor do 150KM bedzie ok? - da rade wywalic zapas na tylna klape jak maja to "prawdziwe" terenówki - co jeszcze zrobic, na co popatrzec, jakies uwagi zamim zaczne nim jedzic "na codzien" to moj pierwszy " kontakt z subaru - liczylem troche na charakterystyczny "donośny" dziewiek boksera a tu jest cicho czego to wina seryjnego dolotu czy wydechu czy tylko wersje TURBO potrafia "mruczeć" - jak jest realizowany naped 4x4 - sprzeglo "wisko" ? z tematu VW&AUDI czuję się mocny i moge pomóc ale (nie)stety :grin: subaru to moj pierwszy japoniec wiec proszę o wyrozumiałośc Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 wlasnie stalem sie (nie)szczesliwym :wink: posiadaczem forestera Gratuluję, ale witamy się tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 - jaki gaz do tego - stag 300 + zolte valteki + reduktor do 150KM bedzie ok? OK, będzie każda profesjonalnie zrobiona instalacja IV generacji (wcześniejsze zalatują druciarstwem). Ponieważ praktyka tego forum wykazuje, że gazowników druciarzy jest sporo, zapraszam o zapoznania się z tym wątkiem: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284 - da rade wywalic zapas na tylna klape jak maja to "prawdziwe" terenówki Da, tylko po co, zwłaszcza, że forester ma drzwi otwierane do góry i nie jest prawdziwą terenówką. - co jeszcze zrobic, na co popatrzec, jakies uwagi zamim zaczne nim jedzic "na codzien" to moj pierwszy " kontakt z subaru To co z większością aut po zakupie, pozmieniać płyny, sprawdzić wycieki, jakieś niepokojące dźwięki itp. - liczylem troche na charakterystyczny "donośny" dziewiek boksera a tu jest cicho czego to wina seryjnego dolotu czy wydechu czy tylko wersje TURBO potrafia "mruczeć" Bulgot zazwyczaj jest zarezerwowany dla Turbo... w wolnossącym też się da, ale efekt nie zawsze może być zgodny z oczekiwaniami i całość nie sprowadza się tylko do wymiany tylnego tłumika, no i może być za głośno. - jak jest realizowany naped 4x4 - sprzeglo "wisko" ? Protezy w stylu wiskozy zostawmy dla innych pseudo 4x4, tutaj jest jest pełna mechanika (w przypadku MT) lub sprzęgło wielopłytkowe w przypadku AT. Więcej (jak i tona innych odpowiedzi) jest tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106815 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 ppmarian, :arrow: Priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted November 26, 2007 Author Share Posted November 26, 2007 Cytat:- da rade wywalic zapas na tylna klape jak maja to "prawdziwe" terenówki Da, tylko po co, zwłaszcza, że forester ma drzwi otwierane do góry i nie jest prawdziwą terenówką. jak zapodam LPG to bagaznik drastycznie sie pominiejszy... a jedna z przyczyn ze przesiadlem sie na subaru z sedana (passat VR6) byla wlasnie mozliwosc zapakowania w calosci wozka do bagaznika. a moze zapas wywalic na dach :cool: albo w pionie po jednej stronie w bagazniku.... liczylem troche na charakterystyczny "donośny" dziewiek boksera a tu jest cicho czego to wina seryjnego dolotu czy wydechu czy tylko wersje TURBO potrafia "mruczeć" Bulgot zazwyczaj jest zarezerwowany dla Turbo... w wolnossącym też się da, ale efekt nie zawsze może być zgodny z oczekiwaniami i całość nie sprowadza się tylko do wymiany tylnego tłumika, no i może być za głośno. zauwazylem ze z zewnatrz tylny tlumik jest juz "na wykonczeniu" wiec jak zrobi sie dziura to bedzie okazja na zmine na cos "z charakterem" nie zalezy mi na donosmym bulgotem tylko milym dla ucha mruczeniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 a moze zapas wywalic na dach albo w pionie po jednej stronie w bagazniku.... Można też dać na maskę - będzie jak na safari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts