Jump to content

"Filmowe" Subaru


Recommended Posts

Może ktoś pamięta, była kiedyś taka komedia chyba z lat 80 Cannonball Run występowało w nim czarne Subaru naszpikowane elektronika z napisem na drzwiach Subaru AWD a za kierownica jego był Jackie Chan.

 

Ja nie pamiętam, ale pewnie dlatego, że nie lubię Jackie Chana :P

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Podziwiam każdego kto po 15 sekundach nie wyłączy przynajmniej dźwięku.

Moze nie filmowe ale teledyskowe :     Jest STI niebieskie ze swinka na lusterku, napewno ktos z forum użyczyl. Sobie posluchajcie: 'bedzie się wam podobać, bedziecie zadowole

Było?  

Posted Images

Ale lole o co wy sie tak wogóle kłócicie????????? Jaest napis WRX?? No to jest WRX I koniec!!!! :lol:

 

ja tam się z nikim w życiu nie kłóciłem ... człowiek się uczy na błedach - całe życie się uczy ...

 

Śmiech'u :wink:

Link to post
Share on other sites
Może ktoś pamięta, była kiedyś taka komedia chyba z lat 80 Cannonball Run występowało w nim czarne Subaru naszpikowane elektronika z napisem na drzwiach Subaru AWD a za kierownica jego był Jackie Chan.

 

To nie było Subaru tylko Mitsubishi Starion

Link to post
Share on other sites
Może ktoś pamięta, była kiedyś taka komedia chyba z lat 80 Cannonball Run występowało w nim czarne Subaru naszpikowane elektronika z napisem na drzwiach Subaru AWD a za kierownica jego był Jackie Chan.

 

To nie było Subaru tylko Mitsubishi Starion

 

Ja pisze o pierwszej części tego filmu a Ty chyba o drugiej w końcu pisało na tym samochodzie "Subaru AWD", więc nie mogło być to Mitsubishi Starion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cannonball_Run

Link to post
Share on other sites
Może ktoś pamięta, była kiedyś taka komedia chyba z lat 80 Cannonball Run występowało w nim czarne Subaru naszpikowane elektronika z napisem na drzwiach Subaru AWD a za kierownica jego był Jackie Chan.

 

To nie było Subaru tylko Mitsubishi Starion

 

Ja pisze o pierwszej części tego filmu a Ty chyba o drugiej w końcu pisało na tym samochodzie "Subaru AWD", więc nie mogło być to Mitsubishi Starion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cannonball_Run

 

:oops: mój błąd, jakoś wyjątkowo tylką to część cannonball'a zapamiętałem.

Link to post
Share on other sites

AK - fajna stronka :))

mi najbardziej spodobalo sie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru

a dokladniej opisy wymowy:

In New Zealand, it is pronounced as "Su-BAR-roo", rather than Su-ba-ROO" or the North American "SOO-ba-roo"

 

no i perelka:

Subaru cars (especially Imprezas) are sometimes affectionately referred to as "Scooby Doos" or "Scoobies", due to the similarity in pronunciation between "Subaru" and "Scooby Doo".

 

:lol: :lol: :lol:

 

Iwan - tak przy okazji - Pani Anestozjolog Ci nie dorzucili w komplecie?? sprawdziles umowe kupna-sprzedazy?? :wink:

 

Pozdraffka

Pumex

Link to post
Share on other sites

Kiedyś był też stary film: "Policyjna opowieść" z Brucem Lee. Tam wiem że migały subarki a jak podpalili salon miśków to dealer wypchnął Pajero przez szybę i widac było takiego fajnego evo 1 z naklejkami.

Link to post
Share on other sites

Iwan - tak przy okazji - Pani Anestozjolog Ci nie dorzucili w komplecie?? sprawdziles umowe kupna-sprzedazy?? :wink:

 

Nawet nie powiedzieli, powiedział kolega z mediów jak zobaczył charakterystyczny wlot na masce...zwany kurnik :wink:

Link to post
Share on other sites
Mój WRX, który już nie jest mój, nie ma za sobą kariery filmowej. Ale woził za to kilka znanych osób ;)

 

 

Kurcze kogo woziło nasze auto !!!!

 

Za dwa dni miesiąc jak mam WRX już nie wytrzymam i zacznę trochę szaleć :)

 

Rekordy:

Miesiąc z WRX-sem bez mandatu!

Spalanie max 20L/100km

Minimalna przy jeździe jak moim starym dieslem 11L/100Km

Max, na jaki się odważyłem 230 Km/h 8)

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj (05.09.04) ogladalem "Fale Zbrodni" na Polsacie. Mirek Baka wsiadl do niebieskiej Imprezy - ale chyba GX...

Tak swoja droga... ladny obraz policji ganaiajacej prywatnymi (albo i nie) Imprezami (po przedsiadce z VW Golfow :wink:)

Pozdraffka

Pumex

Link to post
Share on other sites
ladny obraz policji ganaiajacej prywatnymi (albo i nie) Imprezami (po przedsiadce z VW Golfow :wink:)

 

GOLF? chyba nie było tak ciasno ... miał pasiaka siakiegoś czy innego bora :D

 

Wsadzili ich do porządnych samochodów coby przekazać narodowi marzenia policji :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

taaa szkoda tylko że we wczorajszym odcinku (19.09) wysadzili ją w powietrze :cry: i to by było na tyle oglądania imprezy w "akcji" - nawet nie potrafili nią vectry dogonić :shock: (no chyba że sobie nową kupi)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

a w dzisiejszym (03.10.04) programie "Mamy Cie" jako "najlepsza warszawska taksowka" wystapil Forys :)

Link to post
Share on other sites

Widzialem to, gosciu jezdzil po schodach w parku :D i troche tez na recznym zawracal :) Szkoda ze nie bylo to Turbo :twisted:

Link to post
Share on other sites
Kiedyś był też stary film: "Policyjna opowieść" z Brucem Lee. Tam wiem że migały subarki a jak podpalili salon miśków to dealer wypchnął Pajero przez szybę i widac było takiego fajnego evo 1 z naklejkami.

Wszystko super tylko ze tam gral Jackie Chan ;)

Link to post
Share on other sites
Widzialem to, gosciu jezdzil po schodach w parku :D i troche tez na recznym zawracal :) Szkoda ze nie bylo to Turbo :twisted:

 

..... wlasnie odnosnie schodow, bardzo dobra reklama subaru, przecietny polak nie znajac jeszcze subaru patrzy w czarna skrzynke a tu jakies auto co po schodach bez problemu jezdzi :shock: : jego wniosek DOBRE AUTO :!: :!: tylko co to za marka :?: a tu pan policjant przez megafon: "Srebrne subaru prosze sie zatrzymac :!: :!: " i juz gosc wie co z czym sie je 8) ..........

 

pozdr. mk.si

Link to post
Share on other sites

Mk.si, trafne stwierdzenie :)

W sumie to sam sie zastanawialem czy na tych schodach nie przytrze podwoziem bo Forester jest dosc nisko zawieszony, ale chyba nie przytarl :)

Nie pierwszy raz wystapilo Subaru w tym programie :)

Link to post
Share on other sites
Nie pierwszy raz wystapilo Subaru w tym programie :)

 

Foryś XT p. Lindy,który występował w tym programie jest teraz do sprzedania na stronie SIP-u :wink:

 

....... uuuu to cosik panu Lindzie nie przypasował foryś, albo tak przypasowal ze zamówił sti 8) .......

 

pozd. mk.si

Link to post
Share on other sites
....... uuuu to cosik panu Lindzie nie przypasował foryś, albo tak przypasowal ze zamówił sti 8)

 

ponoć zamówił Forysia XT 2,5 :twisted:

 

był kiedyś Bogusław Linda i własnie tam wystąpił jego srebrny Forester

 

złoty :wink:

 

pazdrawiaju 8)

Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie bo to moj pierwszy post :-) Zakochany jestem w imprezach od jakis 8 lat. Na szczescie kolega ma jednego z mocniejszych w Pl wiec czasem sie przejade:-D.Pozdrawiam niniejszym

 

Co do filmowych subaru to byl dzisiaj sti 03 w kryminalnych kolor czarny :-) i jeszcze wystepuje impreza gt w teledysku Golecuorkiestra-nawet jedzie przez chwile na poslizgu:D

 

Jeszcze raz witam i pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...