mizoo Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 I tak pieknie prezentuje sie wlasnie 2.5l z amerykacow? Masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 mizoo, ale zdaje się, że to bolączka nie tylko amerykańskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizoo Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Aflinta, w tych, ktore sa w MY04 STi EU-spec czyli 2.0 (nie wiem jakie ma oznaczenie silnik) tez takie akcje byly? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Kuba a czy to zdjecie silnika od wybuchnietego auta L.K. ? tego czarnego? bo juz taki motor widziałem, w tym samym miejscu, pekniety cylinder Nie to nie ten, ale dużo jest takich zdjęć na sieci jak poszukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 kusi mnie 2,5 jako ostatni etap ewolucji klasyka, ale ciagle info o uszczelkach, oleju, przegrzewaniu i peknietych blokach srednio fajnie wyglada :???: . ps. carfit - dzwonie jutro w innej sprawie :cool: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 mizoo, ale zdaje się, że to bolączka nie tylko amerykańskich z egzemplarzy, ktore dotknela ostatnio ta usterka /oczywiscie tych, o ktorych wiem/ chyba tylko jeden byl z USA. Inna sprawa. ze to kompletnie nie ma znaczenia - padaja glownie te sztuki, ktore sa upalane i tyle. kusi mnie 2,5 jako ostatni etap ewolucji klasyka, ale ciagle info o uszczelkach, oleju, przegrzewaniu i peknietych blokach srednio fajnie wyglada znakomita czesc tych bolaczek da sie wyeliminowac lub przynajmniej znacznie ograniczyc prawdopodobienstwo wystapienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 znakomita czesc tych bolaczek da sie wyeliminowac lub przynajmniej znacznie ograniczyc prawdopodobienstwo wystapienia Tylko że jak wyeliminować całość to można było równie dobrze zacząć z blokiem od wolnossącego 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Tylko że jak wyeliminować całość to można było równie dobrze zacząć z blokiem od wolnossącego 2.2 :wink: mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Jak ktos zacznie szukac w inecie silnikow z peknietymi tulejami, to je znajdzie (tak dzialaja wyszukiwarki), ale wcale to nie oznacza ze tak sie stanie z kazdym blokiem 2.5T. Ja znam osobiscie kilka osob, ktore na seryjnych silnikach maja wieksze turbiny, az do GT30, maja sporo mil, czasem upalaja i nie maja zadnych problemow z pekajacymi blokami, uszczelkami i przegrzewaniem. Jak sie podkreca samochod to wazne jak sie to robi i dobre wystrojenie jest najwazniejsze, jezeli chcemy miec niezawodny silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Kuba, szkoda że z tych kilku co miały problemy ostatnio więszość to były serie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Skad wiesz? przeciez znalazles to na inecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Kuba, zdjęcie znalazłem w necie żeby zilustrowac jeden z mankamentów tego bloku, problemy które trapią użytkowników w Polsce to zwykle nie peknięte tuleje tylko te nieszczęsne uszczelki pod głowicami i hurtowe zużycie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 To moze do Polski wysylali te gorsze STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Pewnie tak. Specjalnie bydlaki nie dokręcają głowic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Ile silnikow padlo na ile sprzedanych 2.5 STi przez SIP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 W mi znanych - w dwóch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 W mi znanych - w dwóch. Ja słyszałem z zaufanego źródła "trochę" większą liczbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się