Skocz do zawartości

[MY03] EU-spec vs. US-spec


mizoo

Rekomendowane odpowiedzi

mizoo, ale zdaje się, że to bolączka nie tylko amerykańskich

z egzemplarzy, ktore dotknela ostatnio ta usterka /oczywiscie tych, o ktorych wiem/ chyba tylko jeden byl z USA. Inna sprawa. ze to kompletnie nie ma znaczenia - padaja glownie te sztuki, ktore sa upalane i tyle.

 

kusi mnie 2,5 jako ostatni etap ewolucji klasyka, ale ciagle info o uszczelkach, oleju,

przegrzewaniu i peknietych blokach srednio fajnie wyglada

znakomita czesc tych bolaczek da sie wyeliminowac lub przynajmniej znacznie ograniczyc prawdopodobienstwo wystapienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos zacznie szukac w inecie silnikow z peknietymi tulejami, to je znajdzie (tak dzialaja wyszukiwarki), ale wcale to nie oznacza ze tak sie stanie z kazdym blokiem 2.5T. Ja znam osobiscie kilka osob, ktore na seryjnych silnikach maja wieksze turbiny, az do GT30, maja sporo mil, czasem upalaja i nie maja zadnych problemow z pekajacymi blokami, uszczelkami i przegrzewaniem.

Jak sie podkreca samochod to wazne jak sie to robi i dobre wystrojenie jest najwazniejsze, jezeli chcemy miec niezawodny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...