mizoo Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jesli temat juz byl prosze o podanie linka, nie moglem nic znalezc. Prosilbym o informacje o roznicach pomiedzy 2.5 litrowa wersja z USA a europejskim wydaniem. Jedyne co wiem na dzien dzisiejszy to silnik (2.0 vs. 2.5) i bardziej oczywiste rzeczy jak liczniki i swiatla z przodu. Co jeszcze? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 http://forum.nie-ASO.pl/viewtopic.php?t=73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 http://forum.nie-ASO.pl/viewtopic.php?t=73 nic dodac nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizoo Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Dzieki Azrael. Czyli generalnie kierunek na blotniku, wskazniki... oraz hamulce - nie wiecie jakie sa w US? Rozumiem, ze cena modelu z rynku amerykanskiego, z tym silnikiem, przewaza mocno nad EU-spec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 mizoo, mowa o STI czy WRX? Bo jak STi to hahamulce te same ale chyba nie było STI MY03 w US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jest tam kilka bledow, albo brakuje czegos. Przykladowo bug-eye US nie mialy zadnego termometru i sterowanie nawiewem jest full mechaniczne, kiedy w EU jest chyba jakis polautomat. STi MY'04 US tez mialy rozstaw srob w kolach 5x100, dopiero pozniej sie zmienilo. Dzieki temu kola, hamulce i zawias sa zamienne (z malymi wyjatkami, czasem trzeba cos wiecej wymienic) pomiedzy WRX i STi '04 US. Pozniej brakuje kilka drobnostek, np tempomat jest w kazdum US spec i nie ma immobilazera az chyba do '06, jest tylko prosty alarm z pilotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Przykladowo bug-eye US nie mialy zadnego termometru i sterowanie nawiewem jest full mechaniczne, kiedy w EU jest chyba jakis polautomat. IMO mają takie samo sterowanie - ogrzewanie ma niby półautomat i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Moj tego nie ma. mizoo, praktycznie wszystko na temat amerykanskich Subaru znajdziesz na tej stronie http://www.cars101.com/subaru/impreza/impreza2003.html Za amerykanskiego WRX'a MY'03 bug-eye nierozbitego i z malym przebiegiem (ponizej 100kkm) trzeba dac okolo 11-12 tysiecy dolarow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 http://forum.nie-ASO.pl/viewtopic.php?t=73 Dodałem kilka poprawek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 11-12 tysiecy dolarow. żyć nie umierać w tych US&A . Zarobki większe, paliwo i subaru tańsze. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 IMO mają takie samo sterowanie - ogrzewanie ma niby półautomat i tyle. Chyba jednak nie - EU ma pozycje auto, natomiast US nie (o ile dobrze widze na zdjeciach). Oczywiscie to auto, to kompletna porazka, no, ale jest... żyć nie umierać w tych US&A . Zarobki większe, paliwo i subaru tańsze. Ogolnie to prawda (zawsze sie zastanawialem, czym bym jezdzil w USA? Lambo?!), ale z tymi zarobkami, przy obecnym kursie USD, to roznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Moj tego nie ma. mizoo, praktycznie wszystko na temat amerykanskich Subaru znajdziesz na tej stronie http://www.cars101.com/subaru/impreza/impreza2003.html Za amerykanskiego WRX'a MY'03 bug-eye nierozbitego i z malym przebiegiem (ponizej 100kkm) trzeba dac okolo 11-12 tysiecy dolarow. Masz może link do podobnej strony o EU spec ? z góry dziękuje. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Adam12, chyba do tej pory nikt takowej nie zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizoo Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 mizoo, mowa o STI czy WRX? Bo jak STi to hahamulce te same ale chyba nie było STI MY03 w US. A wlasnie o STi.. zapomnialem dodac w temacie ;-) I faktycznie, tear-drop dopiero MY04 bylo w US z tego co znalazlem.. mizoo, praktycznie wszystko na temat amerykanskich Subaru znajdziesz na tej stronie ... Dzieki Kuba za linka, w sumie swierzy jestem w temacie i to moja wina... majac na mysli MY03 chodzilo mi o bude z MY04 (czyli 2003-2005), ten tzw. "tear-drop". Jednak z tego co zdazylem wyczytac z linkow, ktore podaliscie i materialow z netu stwierdzilem, ze US-spec jak najbardziej oplaca sie kupic.. 2.5l to duzo lepsza jednostka pod dalszy rozwoj mocy, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 2.5l to duzo lepsza jednostka pod dalszy rozwoj mocy, prawda? Są co do tego wątpliwośic, ostatnio 2.5 z STi sprawiają dużo problemów, w szczególności plaga padających uszczelek pod głowicami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Azrael, czy silnik '04 STi US jest taki sam, jak '06 - '07 EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 owoc666, blok jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 taki sam slaby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Adam., widziałeś to fajne wcięcie w tulei cylindra na śrubę skręcająca półówki bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 nie wiem czy o tym samym myslimy ale chyba tak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Ktoś chyba przespał lekcję z materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Jak sie przyjrzeć to widać że w tym miejscu tuleja ma od zewnetrznej strony nacięcie na śrubę skręcającą połówki bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Kuba a czy to zdjecie silnika od wybuchnietego auta L.K. ? tego czarnego? bo juz taki motor widziałem, w tym samym miejscu, pekniety cylinder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 carfit, wątpię. To na 99.9% inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się