Skocz do zawartości

[MY03] EU-spec vs. US-spec


mizoo

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli temat juz byl prosze o podanie linka, nie moglem nic znalezc.

 

Prosilbym o informacje o roznicach pomiedzy 2.5 litrowa wersja z USA a europejskim wydaniem.

Jedyne co wiem na dzien dzisiejszy to silnik (2.0 vs. 2.5) i bardziej oczywiste rzeczy jak liczniki i swiatla z przodu.

Co jeszcze? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam kilka bledow, albo brakuje czegos.

Przykladowo bug-eye US nie mialy zadnego termometru i sterowanie nawiewem jest full mechaniczne, kiedy w EU jest chyba jakis polautomat.

STi MY'04 US tez mialy rozstaw srob w kolach 5x100, dopiero pozniej sie zmienilo. Dzieki temu kola, hamulce i zawias sa zamienne (z malymi wyjatkami, czasem trzeba cos wiecej wymienic) pomiedzy WRX i STi '04 US.

 

Pozniej brakuje kilka drobnostek, np tempomat jest w kazdum US spec i nie ma immobilazera az chyba do '06, jest tylko prosty alarm z pilotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj tego nie ma.

 

mizoo, praktycznie wszystko na temat amerykanskich Subaru znajdziesz na tej stronie http://www.cars101.com/subaru/impreza/impreza2003.html

Za amerykanskiego WRX'a MY'03 bug-eye nierozbitego i z malym przebiegiem (ponizej 100kkm) trzeba dac okolo 11-12 tysiecy dolarow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO mają takie samo sterowanie - ogrzewanie ma niby półautomat i tyle.

Chyba jednak nie - EU ma pozycje auto, natomiast US nie (o ile dobrze widze na zdjeciach).

Oczywiscie to auto, to kompletna porazka, no, ale jest...

żyć nie umierać w tych US&A . Zarobki większe, paliwo i subaru tańsze.

Ogolnie to prawda (zawsze sie zastanawialem, czym bym jezdzil w USA? Lambo?!), ale z tymi zarobkami, przy obecnym kursie USD, to roznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj tego nie ma.

 

mizoo, praktycznie wszystko na temat amerykanskich Subaru znajdziesz na tej stronie http://www.cars101.com/subaru/impreza/impreza2003.html

Za amerykanskiego WRX'a MY'03 bug-eye nierozbitego i z malym przebiegiem (ponizej 100kkm) trzeba dac okolo 11-12 tysiecy dolarow.

 

Masz może link do podobnej strony o EU spec ?

 

z góry dziękuje.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mizoo, mowa o STI czy WRX? Bo jak STi to hahamulce te same ale chyba nie było STI MY03 w US.

 

A wlasnie o STi.. zapomnialem dodac w temacie ;-) I faktycznie, tear-drop dopiero MY04 bylo w US z tego co znalazlem.. :)

 

mizoo, praktycznie wszystko na temat amerykanskich Subaru znajdziesz na tej stronie ...

 

Dzieki Kuba za linka, w sumie swierzy jestem w temacie i to moja wina... majac na mysli MY03 chodzilo mi o bude z MY04 (czyli 2003-2005), ten tzw. "tear-drop".

Jednak z tego co zdazylem wyczytac z linkow, ktore podaliscie i materialow z netu stwierdzilem, ze US-spec jak najbardziej oplaca sie kupic.. 2.5l to duzo lepsza jednostka pod dalszy rozwoj mocy, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...